Onko raskaushimot pitäneet paikkansa? Suolaista=poika, makeaa=tyttö?
Minulla piti. Himoitsin raskauden aikana kaikkea suolaista. Loppuraskaudesta tosin halusin jatkuvasti erästä Pirkan mehujäätä, joka maksaa 55 senttiä.
Kommentit (48)
En himoinnut mitään. Alusta loppuun kaikki ruoka ja ällötti ja oksetti. Jotain pientä sain väkisin syötyä, lähinnä suolakeksejä. Laihduin rajusti ja imetys ei kertakaikkuaan siksi onnistunut. 2 tyttöä tuli samalla kerralla.
Kaljaa teki mieli. Kaikki poikia ja yhdestä tuli alkoholisti. En juonnut raskausaikana, jos joku sitä miettii. Kaljaa teki omankin äitini mieli kun minua odotti. Minulla on vain F10.1 diagnoosina.
Hirveä suolan himo (alhainen verenpainekin). Suolakurkut, juusto ja mätitahna tekivät kauppaansa. Tyttöä rakenneultrassa ennustettiin.
Piti, söin lakua ja tuli ***geri.
Viinirypäleitä, herkkukurkkuja.
Poika tuli päivälleen 30vuotta sitten.
Ja iso olikin syntyessään 4,3kg ja pituus 54cm.
Ei. Himoitsin alkuraskaudessa hampurilaisia, keskivaiheilla nakkikeittoa ja viimeisellä kolmanneksella en mitään.
Tyttö tuli.
Appelsiinit, sekä hedelmät että mehu = poika.
Tomaatit = myös poika.
Makeitahan nuo enemmän on, joten ei pitänyt paikkaansa.
Mielenkiintoista on se, että kuopus myös rakastaa tomaatteja joita liki ahmin raskausaikana, vanhempi ei voi sietää!
Pahoinvoinnin takia en voinut moneen kuukauteen syödä juuri mitään. Painokin laski. Sitten kun ruoka alkoi maistua niin sain syötyä vain nakkeja ja suklaata. Eli sekä suolainen että makea tekivät kauppansa. Poika tuli. Olisi voinut tulla tyttökin näillä ennusteilla.
Vierailija kirjoitti:
Teidän jutuissa ei ole mitään järkeä.
Siksihän nää onkin niin hauskoja!
Ei pitänyt mikään paikkaansa. Ei ollut mitään erityisiä mielitekoja eikä pahoinvointia. Söin terveellisesti ja monipuolisesti sekä liiikuin viimeiseen asti 🙂
Vihreitä omppuja, tulisia nuudeleita ja vastapainoksi jätskiä. Raskauden pari ensimmäistä viikkoa herättelin itseni aikaisiin aamuihin vahvalla kahvilla ja tupakalla ja ihmettelin kun koko ajan väsyttää eikä jalat meinaa kantaa. Ihana yllätystyttö tuli :)
ps. lopetin sen tupakan polton kun syy väsymykseen selvisi
Masennukseen söin. Ruma lapsi ja ikiajoiksi menetetty, ruma ja revitty vìttu.
Mansikkapirtelö, vesimeloni, mandariini, bensa (jota en tietenkään syönyt, mutta himoitsin). Poika tuli.
Mulla on tyttö ja poika, söin koko ajan jotain, makeeta ja suolaista.
Ei. Hedelmiä himoitsin. Eri vaiheissa eri hedelmiä, mutta en mitään muuta. Poika tuli.
Piti, söin suolaista sekä makeaa ja tuli tran ssu!
Mä oksensin paljon aamusta iltaan monta kuukautta ja en himoinnut mitään.
Kumpaa sukupuolta lapseni pitäisi olla ?
Vierailija kirjoitti:
Mä oksensin paljon aamusta iltaan monta kuukautta ja en himoinnut mitään.
Kumpaa sukupuolta lapseni pitäisi olla ?
ei, kun himoitsin sittenkin Greippiä, josta en edes normaalisti pidä. Ja luin ettei sitä tuolloin suositeltu raskausaikana
Ei pitänyt. Ei myöskään pitänyt paikkaansa se, että jos raskaudet ovat tosi erilaisia, todennäköisemmin eri sukupuolta oleva lapsi. Mulla oli kaksi ihan erilaista raskautta ja kaksi poikaa.