Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kannattaako opiskella FYSIOTERAPEUTIKSI?

Vierailija
24.08.2019 |

Opiskelen tällä hetkellä hoitoalaa, mutta varsinainen hoitotyö ei oikein olekaan minua varten. Olen vähän hoitotyön ohessa seuraillut fyssareiden työtä, ja se on vaikuttanut paljon enemmän itselle mieluisalta. Myös jossain kuntosalilla esimerkiksi voisi olla kiva työskennellä. Eläinfyssari kiinnostaisi myös.

Kokemuksia fyssarin koulutuksesta ja työstä? Saisin varmaan jotain hyväksilukuja kun jo 150op hoitoalan linjalta suoritettuna.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla