Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rehellisesti, oletko koskaan harkinnut/harkitsetko kauneusleikkaukseen menoa?

Vierailija
24.08.2019 |

niin? jos kyllä niin kertokaa toki miksi ja mikä leikkaus kyseessä :)

Kommentit (130)

Vierailija
61/130 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tosissani ole harkinnut, koska ei ole rahaa eikä uskallusta. Olen kyllä välillä katsellut kaiholla kuvia rinta- ja peppuleikkausten lopputuloksista tai poskipäiden muotoilusta. Tuo Bella Hadid on nykyisellään mielestäni tosi kaunis, kasvojeni ja poskipäideni muoto muistuttaa hiukan häntä tuossa before-kuvassa :(

Siis tässä se kuva.

https://images.app.goo.gl/H9CDrVv3TjWK6A157

Vierailija
62/130 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudun varmaan vielä joskus leikkauttamaan raskaat silmäluomeni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/130 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin teettää vielä kevyen kasvojen kohotuksen, ennen kuin täytän 50.

Julkkisten rutiini...

Mietin, onko SS tehnyt, kun näytti jo 50v -kuvissaan, ja nyt MeNaisten kannessa niin erinäköiseltä. Täähän vois olla se Teemun hys hys-lahja, josta ei kerrota.

50 v julkkis joka EI käynyt kirurgilla, lienee poikkeus... Sellaisesta tulee mieleen, onko sairaalloisen pihi, pelkäävä, vai törkeän piittaamaton? Harva nainen ikääntyy kauniisti, vaikka toki mahdollista.

Mulle tuli mieleen yks naispuolinen laulaja, joka oli muistaakseni viime vuonna lehden kannessa... en muista nimeä. Pitkät, tummanvaaleat suorat hiukset. Vähän sellainen höntin oloinen.

Vierailija
64/130 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rinnat saa olla mitä on - en tekisi mitään kehon osille, jotka erogeenisia (huulet, rinnat..)

Miksi? Niillähän sitä juuri on merkitystä viehättävyydelle. Vai tarkoitatko, että pelkäät toimenpiteiden vaikuttavan tuntoaistiin?

Vierailija
65/130 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Olen aina ollut tyytyväinen ulkonäkööni. Olin nuorena ihan nätti ja nyt vanhempana yhä katseenkestävä. 

Tärkeintä on olla sinut kroppansa kanssa.

Vierailija
66/130 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eini.

Vierailija
67/130 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä olen. Mulla on huono itsetunto, nuorempana kiusattiin ulkonäöstä ja ikinä en ole seurustellut kenenkään kanssa vaikka kavereita onkin :( 

Kasvoista haluaisin leikkauttaa nenääni (lähinnä rustoa, luuhun ei tarvitsisi välttämättä kajota; nenänpääni on siis pitkä ja sieraimet isot), ylähuulen lyhennysleikkaus ja kevyt kulmien kohotus. Näin näyttäisin naisellisemmalta, eikä minua tarvitsisi haukkua enää miehen näköiseksi. Poskeni ovat myös valahtaneet (vaikka olen nuori...) ja poskipäiltä on kadonnut kaikki volyymi. Yläluomet ovat myös raskaat. Niillekin voisi tehdä jotain.

Rintani ovat lievästi tubulaariset, joten implantit olisivat enemmän kuin tervetulleet. Sen lisäksi haluaisin vielä kumpienkin häpyhuulien pienennyksen, eipä tarvitsisi vältellä enää seksiä "velhonhihojen" takia.

-Sanojen satuttama n23

Surullista. Juuri sinun kaltaisesi varmasti ovat vaarassa mennä liian pitkälle noiden operaatioiden kanssa, jos pätäkkää löytyy. Aina löytyy "korjattavaa", vaikka vika on itsetunnossa ja omakuvassa.

Vierailija
68/130 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rinnat saa olla mitä on - en tekisi mitään kehon osille, jotka erogeenisia (huulet, rinnat..)

Miksi? Niillähän sitä juuri on merkitystä viehättävyydelle. Vai tarkoitatko, että pelkäät toimenpiteiden vaikuttavan tuntoaistiin?

Joo, mietin miten ylimääräinen materiaali tuntuisi niin herkillä alueilla. Pääsyy on kuitenkin se, etten koe ko. alueista kompleksia; rinnat kohenee liiveillä, huulet puolestaan ovat hyvässä sopusuhteessa kasvoihini.

En kyllä muutenkaan laittaisi silikoneja niin kauan, kuin pitäisin imettämistä vielä mahdollisena. Pienennysleikjaus olisi ok.

Huuli-implantit on pelottava ajatus, kun miettii miten se huulten iho niistä venyy... paluuta ei ole!

Vierailija
69/130 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellakin vaikuttaa tuntoaistiin. Jossain dokkarissa nainen katui silareitaan; tunto rinnoista meni täysin. Ei tuntenut enää edes lapsensa halausta.

Vierailija
70/130 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle enitrn metkistä viehättävyydessä on sillä, ettei tule ryppyjä kaulaan kun kääntää päätä. Ja ettei naama roiku! Myös hampaat ovat erittäin tärkeä tekijä.

Vierailija
71/130 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin teettää vielä kevyen kasvojen kohotuksen, ennen kuin täytän 50.

Julkkisten rutiini...

Mietin, onko SS tehnyt, kun näytti jo 50v -kuvissaan, ja nyt MeNaisten kannessa niin erinäköiseltä. Täähän vois olla se Teemun hys hys-lahja, josta ei kerrota.

50 v julkkis joka EI käynyt kirurgilla, lienee poikkeus... Sellaisesta tulee mieleen, onko sairaalloisen pihi, pelkäävä, vai törkeän piittaamaton? Harva nainen ikääntyy kauniisti, vaikka toki mahdollista.

Mulle tuli mieleen yks naispuolinen laulaja, joka oli muistaakseni viime vuonna lehden kannessa... en muista nimeä. Pitkät, tummanvaaleat suorat hiukset. Vähän sellainen höntin oloinen.

Kukahan se on höntin oloinen.

Vierailija
72/130 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En harkitse, en halua mitään operaatioita jos ei ole pakko. Ei sillä etteikö tarvetta olisi. Olen 55v ja kyllä pienet naaman ja silmäluomien kohotukset olisi paikallaan :). En ole kuitenkaan ollut koskaan hirveän ulkonäkökeskeinen. Olen suht tyytyväinen ulkonäkööni tässä iässä.

Vierailija
73/130 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellakin vaikuttaa tuntoaistiin. Jossain dokkarissa nainen katui silareitaan; tunto rinnoista meni täysin. Ei tuntenut enää edes lapsensa halausta.

Joillekin naisille on tullut silikoneista jopa pakkoliikkeitä, tai ei saa esim. edes vetoketjua kiinni. Vai onko anestesia aiheuttanut tuhoa hermostossa, en tiedä. Vaikka silikoni ei reagoi, se saattaa häiritä reagoimista olemalla solutoiminnan tukkeena, jos sitä irtoilee?

Vierailija
74/130 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkuutin silmäpussit. Olen ihan saman näköinen kuin ennenkin 😂 ei hele... Nyt jälkeenpäin jo naurattaa. Luulin että lopputulos on sileä, mutta samat pussit siinä edelleen on, aavistuksen vähemmän vain pullottaa. Itse pussit ei hävinneet, vaikka kiristivät samalla ihoa. Niin ja olen aika nuori; 32 vuotta.

Vierailija
75/130 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harkitsen silmäluomileikkausta, koska yläluomet (ns. eskoahot) ovat alkaneet haitata näkemistä. Luultavasti pääsisin julkiselle koska haitta on lääketieteellinen. Ikä 50 v.

Suosittelen! 

Itse olin neljän vuoden jahkailun jälkeen kesäkuun alussa kyseisessä leikkauksessa ja olen niin tyytyväinen lopputulokseen :)

N49

Vierailija
76/130 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Eihän rintojensuurennusleikkauksia tarvita, aina voi käyttää push up:peja". Jep, jep. Kun ne liivit on jossain vaiheessa otettava poiskin.

Vierailija
77/130 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole harkinnut koskaan. Muinainen vuokraemäntäni kuoli sellaiseen leikkaukseen ja tulos näyttää usein kamalalta. Sen sijaan jotkut laserhoidot vaikuttaa lupaavilta, sellaista voisin ehkä joskus harkita. Mielestäni näytän hyvältä ja nuorekkaalta, vaikka olen jo yli 50. Ehkä kiinni geeneistä, äidillä sama juttu, että vaikuttaa huomattavasti ikäistään nuoremmalta, ei näytä vanhukselta, vaikka ikänsä puolesta sitä on. Ainoa mikä on tullut iän myötä on hiukan juonteita. 

Vierailija
78/130 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peniksen pidennys kiehtoisi, mutta riskit ovat varsin suuret. Nyt vain 14 cm. Naiset eivät ole kylläkään valittaneet, mutta itseäni asia häiritsee. M42

Vierailija
79/130 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että inhoan tätä nykyajan ulkonäkökeskeisyyttä ja nuoruuden ihannointia. Ensin tehdään naisille selväksi, että olette rumia luonnontilassa ja sitten kerätään rahat ☹️

Vierailija
80/130 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peniksen pidennys kiehtoisi, mutta riskit ovat varsin suuret. Nyt vain 14 cm. Naiset eivät ole kylläkään valittaneet, mutta itseäni asia häiritsee. M42

Et ole tosissasi? Ei se pituus vaan ennemmin paksuus ja ennen kaikkea se, miten sitä käyttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi