Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rehellisesti, oletko koskaan harkinnut/harkitsetko kauneusleikkaukseen menoa?

Vierailija
24.08.2019 |

niin? jos kyllä niin kertokaa toki miksi ja mikä leikkaus kyseessä :)

Kommentit (130)

Vierailija
41/130 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin teettää vielä kevyen kasvojen kohotuksen, ennen kuin täytän 50.

Julkkisten rutiini...

Vierailija
42/130 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja monen muunkin!

Huulitäytettä en ottaisi, mutta ryppyihin saattaisin ottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/130 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin. Haluan leikata järkyttävän suuret silmäpussini. Ne ovat olleet minulla ihan teinistä saakka ja saavat minut näyttämään niin väsyneeltä ja kulahtaneelta että nyt neljänkympin lähestyessä olisi ihanaa päästä niistä eroon.

Vierailija
44/130 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnat saa olla mitä on - en tekisi mitään kehon osille, jotka erogeenisia (huulet, rinnat..)

Vierailija
45/130 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on pieni ja kallis maa - saako täältä laadukasta kauneuskirurgiaa? Vai mihin kannattaisi lähteä? Laatu tärkeämpi kriteeri kuin hinta.

Vierailija
46/130 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai poskiin mitään varsinaisia implantteja laiteta, ne pistokset on hyaloronihappogeeliä. Hajoavat ajan mittaan elimistöön.

Ennen ja jälkeen -kuva.

https://i.ytimg.com/vi/ts0s9Yrza4Y/maxresdefault.jpg

Luulin aina että kasvoni tarvitsisivat kohotuksen, mutta tuollaiset kaksi pistosta riittivät.

Jälkeen kuvan hymyily aikaansaa muutoksen, ei jokin väitetty hoito. Itse suhtautuisin hyvin varauksella hoitoon jossa ennen/jälkeen kuvissa ihmisellä on ihan eri ilme, ja valaistuskin on erilainen - jos itse hoito aikaansaisi muutoksia, voisi sen dokumentoida rehellisesti, ei tarvitsisi huijata ilmeellä ja valaistuksella.

Vierailija
47/130 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt, että laittaisin täytettä huuliin. Ovat nyt niin onnettoman pienet... Nenäkin on epäsymmetrinen. Kai sillekin voisi tehdä jotain.

Vierailija
48/130 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suupielen juonteiden täyttöä olen vakavasti harkinnut, olen 64-vuotias.

Vierailija
49/130 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on raskaat silmäluomet. Niiden leikkausta olen ajatellut ihan tosissani. Nuorena ajattelin, että sitten kun olen 40 v, sitten 45 v nyt ajattelen että 50-vuotiaana. Saa nähdä, saanko koskaan aikaiseksi. Omaan kulahtaneeseen ulonäköön tottuu. Jopa enoni (nyt yli 80 v) kävi tuossa leikkauksessa kun luomet roikkuivat silmien päällä.

Työkaverini (ihan tavisnainen) otti jotain pisoksia naamansa uurteisiin. Lopputulos on todella hyvä. Väsymys ja 10 v iästä lähti. Ei mitään epäluonnollisen näköistä. En itse uskalla varmaan mitään tuollaisia ottaa, mutta en ihmettele jos joku uskaltaa.

Vierailija
50/130 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin teettää vielä kevyen kasvojen kohotuksen, ennen kuin täytän 50.

Julkkisten rutiini...

Mietin, onko SS tehnyt, kun näytti jo 50v -kuvissaan, ja nyt MeNaisten kannessa niin erinäköiseltä. Täähän vois olla se Teemun hys hys-lahja, josta ei kerrota.

Vierailija
51/130 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen leikkauttanut yläluomet. Se on ja tulee olemaan elämäni ainoa kirurginen operaatio.

Vierailija
52/130 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen leikkauttanut yläluomet. Se on ja tulee olemaan elämäni ainoa kirurginen operaatio.

Niin ja en ymmärrä miksi sitä pitäisi hävetä tai piilotella, että on käynyt leikkauksessa. Ei kovin erikoista.

Vierailija
53/130 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt 35-vuotiaasta lähtien ottamassa botoxia otsan syviin juonteisiin (geenit!) pari kertaa vuodessa. Todella hyvä ja luonnollinen tulos, paras päätös ikinä!

Kunhan tästä vähän enemmän rupsahdan, voisin ottaa botoxia muuallekin, jos tarvitsee. Veitsen alle menemistä harkitsisin tarkoin.

Huom! Botoxia harkitseville - löydä hyvä laittaja eli plastiikkakirurgi, joka tuntee kasvojen lihasten anatomian... älkää menkö millekään itseoppineelle hoitsulle!

Vierailija
54/130 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen, minulla on hyppyrinenä minkä oikaisusta olen unelmoinut koko ikäni.

Vierailija
55/130 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnat laitettu ,botoxia säännöllisesti,

Ikää kun tulee niin täyteaineita kasvoihin, ehkä mesolangat.

Vierailija
56/130 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aino kyllä mennä koska olen laihtunut 40kg ja roikkuva iho on iso ongelma. Todennäköisesti saan julkisella tehty vatsa ja tissit. Itse otan lainaa ja korjautan allit. Ja tisseillä en tarkoita silareita vaan siinä kurotaan umpeen se roikko mikä laihtuminen om aiheuttanut. Eli ihonpoistoa sekin

Vierailija
57/130 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos kasvojenkohotus olus turvallista ja onnistuminen taattu, voisin sen ottaa joskus 60 v.

Vierailija
58/130 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutuksesta jäi olkavarsiin kunnon lepakonsiivet, oikein sellaiset läpsyvät ja kyynärpäästä pussittavat, niistä voisin luopua. Ja isän kaikki siskot ovat 50v+ käyneet leikkauttamassa roikkuvat yläluomet, ja minun naamani on sieltä puolelta peritty, joten tiedä sitä näenkö eteeni ilman ko. operaatiota kuusikymppisenä.

Vierailija
59/130 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosissani ole harkinnut, koska ei ole rahaa eikä uskallusta. Olen kyllä välillä katsellut kaiholla kuvia rinta- ja peppuleikkausten lopputuloksista tai poskipäiden muotoilusta. Tuo Bella Hadid on nykyisellään mielestäni tosi kaunis, kasvojeni ja poskipäideni muoto muistuttaa hiukan häntä tuossa before-kuvassa :(

Vierailija
60/130 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen harkinnut pitkään esim. nenäleikkausta ja silikoneja. Ehkä vielä joskus menen kunhan on tarpeeksi rahaa ja pokkaa. Myös nuo hemmetin rumat nenänpielen juonteet olisi ihana saada pois.

N28

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän