Millaisen salaatin kokoat kaupan salaattibaarista?
Mulla on vakkarit
- salaattisekoitus
- lohta tai nyhtökalkkunaa
- raejuustoa
- pari vegepyörykkää
Ja hintaa joku 6-7€ :)
Kommentit (13)
Salaatti, feta, kurkku, oliivit ja kana.
Jossain ketjussa joku kertoi ottavansa pelkkää lohta ja kanaa. Silloin ei kallista...
salaatti, kirsikkatomaatit, feta ja mahdollisesti sinihomejuustoa, falafeli-pyöryköitä, oliiveja, ehkä vielä jotain papuja
Tämä on siis herkkusalaatti, ei niinkään lounaalle.
Vierailija kirjoitti:
Jossain ketjussa joku kertoi ottavansa pelkkää lohta ja kanaa. Silloin ei kallista...
15e/kg. Grillattua kanaa saa paljon halvemmalla lihatiskiltä
Epähygieenisiä kun ihmiset aivastelee niiden yläpuolella ja kukaan ei pese käsiä. Sama homma lounasbuffetit. Hyi h..... .
Pastaa ja juustoa ja hieman punasipulia.
En mitään, noi on todella epähygieenisiä eikä kukaan edes ole noita valvomassa tai pitämässä erityisen siistinä toisin kuin hyvässä buffassa. Ovat myös ihan öky kalliita laatuun nähden. Jos haluan salaattia teen itse.
Niistä bakteeripesistä en ota yhtään mitään 😆
En minkäänlaista mutta päästän yleensä kunnon pierut siitä ohi kulkiessani.
Komppan noita muutamia,en ota mitään,epähygieenisä,ihmiset aivastelevat niihin ja niissä ottimissa muhii ties mitä.
Sama juttu irtokarkeissa,ne pitäs kanssa lopettaa.
Onhan ne ihan järkkyjä bakteeripesiä, kuten paistopisteetkin. Silti joskus tulee otettua. Pohjalle jäävuorisalaattia ja porkkanaraastetta, kurkkua, muutama kirsikkatomaatti, paprikasuikaleita, sipulirenkaita, salsaa, maissia, papuja ja pari falafelpyörykkää, päälle siemeniä tai pähkinöitä jos tarjolla ja vielä loraus kastiketta. Hintaa tulee yleensä 7 euroa.
Perus av, vain pari oikeaa vastausta ja muut turhaa lässytystä.
Itse otan yleensä minilihapullia, viinirypäleitä, mozzarellaa, kanaa, rucolaa ja jotain muita lehtiä, en tiedä mitä ovat.
Kotona heitän sekaan kurkkua, tomaattia ja salaattia. Niistä en viitsi maksaa 15€/kilolta.
Järkyttävä hinta tuollaisesta!