Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nasujaiset? Armeijasta on simputus karsittu, mutta lukioista näemmä ei

Vierailija
24.08.2019 |

Hs.Poliisi puuttui pahoinpitelyihin lukiolaisten nasujaisissa Vantaalla

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsin että uutinen liittyi tappeluihin eikä simputukseen.

Olen ollut lukiossa, amk:ssa ja vähän yliopistossakin, eikä yhdessäkään ollut mitään erityisen nöyryyttävää noissa tapahtumissa. Sen sijaan yläasteella oli kouluaikana virallinen mopodisko, jossa mopot saivat kermavaahtoa naamaan. Olipas hauskaa, mietin aikuisena että tekisi saman eläkkeellä olevalle rehtorille, mutta suunnitelma jäi koska olin muuttanut kauas.

Vierailija
22/30 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaiseni poika sai silmiinsä jotain sprayta nasujaisissa, joutui lääkäriin sen seurauksena, silmä ärtyi pahasti. Lisäksi hänen uudet farkkunsa menivät pilalle. Luonnonkiharat hiukset piti nasukäsittelyjen jälkeen leikata lyhyiksi, kun niihin hierotut mömmöt eivät lähteneet pesussa yms

Todella kyseenalaista. Varmaan odotetaan, että joku saa jonkun elinikäisen vamman tai kuolee, ennen kuin puututaan??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jätin huippulukion "orjamarkkinat" aikanaan väliin, samoin tyttäreni jätti eilen menemättä, kun olisi kuulemma kannattanut laittaa huonommat vaatteet päälle. Ilmeisesti jossain mädässä ruoassa oli uitettu perinteiseen tyyliin...

Vierailija
24/30 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole todellakaan pakko osallistua. Se joka osallistui, saa seuraavan vuonna olla se Simputtaja. Ja jokainen tietää, että huonot vaatteet ja hiukset piiloon.

Vierailija
25/30 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse jätin huippulukion "orjamarkkinat" aikanaan väliin, samoin tyttäreni jätti eilen menemättä, kun olisi kuulemma kannattanut laittaa huonommat vaatteet päälle. Ilmeisesti jossain mädässä ruoassa oli uitettu perinteiseen tyyliin...

Mikä on tyttären lukion sijoitus lukiovertailulistalla? Tuskin top10

Vierailija
26/30 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäreni on lukion ekalla ja käväisi aamulla koulussa katsomassa ekojen päivää, mutta lähti kotiin, koska vesisateessa ei ollut kovin hauskaa. Sanoin hänelle jo aamulla, että laitan mielelläni Wilmaan poissaolon, jos siellä ei huvita olla.

Illan meininkeihin hän ei edes ajatellut menevänsä ja niihin ei mennyt kuulema yksikään hänen ystävistäänkään. Ketään ei yksinkertaisesti kiinnostanut. Ihan itse voi siis valita miten asiansa järjestää ja tuollaisiin ei ole pakko todellakaa mennä. Poissaolosta ei tule mitään sanomista keneltäkään ja miksi tulisikaan?

Vierailija
27/30 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täh? Mitä se asia tähän teinin mukaan menemisiin tai menemättömyteen liittyy?

Vierailija
28/30 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täh? Mitä se asia tähän teinin mukaan menemisiin tai menemättömyteen liittyy?

Ei siihen vaan itse aktiviteettiin

Vierailija
29/30 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin muutama vuosi sitten Helsingin keskustan norssilaiset sotkettiin haisevalla kalalla tai vastaavalla.

Vierailija
30/30 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin muutama vuosi sitten Helsingin keskustan norssilaiset sotkettiin haisevalla kalalla tai vastaavalla.[/quote

Tyttären lukiosta en tiedä, mistä sen top10-listan näkee? Raja oli ollut 8,7 viime vuonna. Oma lukio oli kyseisenä vuonna muistaakseni kolmas SYK:in ja Ressun jälkeen ja raja jotain päälle yhdeksän. Silti meno oli aivan käsittämätöntä ja vielä koulupäivän aikana opettajien nenän alla. Lasten kumialtaita täynnä piimää ja mätiä silakoita... Opettajia alkoi kiinnostaa siinä vaiheessa, kun joku oli tunkenut niitä silakoita koulun ilmastointikanavaan.]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi