90 milj. potti Eurojackpotista Siilinjärvelle
Vaan miksi ihmeessä ei käytetä sitä Veikkauskorttia?
Kommentit (231)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä jäisin pois töistä. Työelämää 10 vuotta jäljellä. Eläkekertymä tällä hetkellä 1700 e. Talo maksettu ja lapset maailmalla. Uskoisin pysyväni ruoassa ilman töitäkin loppuelämäni. Eipä sitä rahaa mene nykyäänkään kovin paljon.
No ehkä olohuoneeseen uudemman sohvan ostaisin. Mitään muuta erikoista en tarvitsisiSiltä uudelta sohvalta olisi mukava myös katsoa mahdollisimman ISOA tv-ruutua UHD-tarkkuudella ja jos musiikki kiinnostaa, niin kannattaisi hankkia myös kunnon stereot.
Mitä minä niillä tekisin. Ei raha tuo uusia tarpeita. Mutta aikaa se toisi, kun ei tarvitsisi töissä käydä
Ei elämän tarvitse olla kärsimystä, ja voihan se wanhan 24 tuuman kuvaputkitelkkarin tilalle hankkia vaikka 50 tuuman LED-tv:n niin ne suosikkisarjat, elokuvat ja urheilukilpailut näyttävät vähän paremmalta. Vaikka jättäisi lapsilleen tietoisesti kunnon perinnön, niin ei kaikessa sentään tarvitse nuukailla oman elämänsä aikana.
Eli ostaa uutta tavaraa vain ostamisen ilosta ja heittää vanhempaa tavaraa pois, vain siksi, että tulee yhtäkkiä enemmän rahaa jostain.
Vieras ajatus minulle. Minulla on kaikkea, mitä voin toivoa, joten en ole sen laatuinen ihminen, joka ostaa aina vain uudempaa ja uudempaa vain siksi, että on rahaa. Ostan vasta sitten, kun tavara menee rikki.
Eli haluaisit ison kasan rahaa tilille käyttämättä sitä lainkaan kunnes kuolema koittaa ja rahat lojuu edelleen siellä tilillä? Itse ainakin hankkisin miljoona uutta elämystä ja nauttisin elämästä astetta leveämmin kuin naapurini, koska kerrankin voisin ja on vain yksi elämä aikaa tehdä se.
En minäkään alkaisi tekemään yhtäkkiä asioita joita en aiemminkaan tehnyt. Vapaa olisi se ykkösjuttu lottovoiton sattuessa. Sitten jotakin tarvittavaa kotiin. Naapurien elinolot ja kulutus eivät minulle kuulu eikä minun heille.
Sanon vaan että oli äärimmäisen hyvä, kun voittosumma jakautui 50: lle. Ajatelkaa jos yksi olis saanut koko potin. Siinähän olis mennyt järki.
Onnea vaan voittajille! Toivottavasti te voittajat osaatte jakaa paljon hyvää vaikka sukulaisille ja muille läheisille.
Jos itse voittaisin miljoonan niin jakaisin lapsille ja lastenlapsille. Esim lastenlapsille alkaisin laittamaan joka kolmas vuosi 4999e samoin kummilapsilleni. Tuon summan saa lahjoittaa ilman veroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli sä pelaat Eurojackpotia yhden rivin, koska rivimaksu on 2e.
Veikkauksen sivuilla on porukoita myynnissä, halvimmat osuudet 1 e.
Niitä osuuksia voi ostaa useamman kuin yksi. Tai useammasta kuin yhdestä kupongista...
Ne euron laput ei sitten oo järjestelmiä. Tavan rivejä vain.
On myös järjestelmiä, joissa yksi osuus maksaa euron. Järjestelmäpelin hintaan vaikuttaa järjestelmän koko eli mitä enemmän numeroita niin sitä enemmän rivejä ja siten kalliimpi ja osuuksien määrä vaikuttaa myös hintaan. Sama järjestelmä kymmeneen osaan on osuutta kohti kalliimpi kuin sama järjestelmä kolmeenkymmeneen osaan jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä jäisin pois töistä. Työelämää 10 vuotta jäljellä. Eläkekertymä tällä hetkellä 1700 e. Talo maksettu ja lapset maailmalla. Uskoisin pysyväni ruoassa ilman töitäkin loppuelämäni. Eipä sitä rahaa mene nykyäänkään kovin paljon.
No ehkä olohuoneeseen uudemman sohvan ostaisin. Mitään muuta erikoista en tarvitsisiSiltä uudelta sohvalta olisi mukava myös katsoa mahdollisimman ISOA tv-ruutua UHD-tarkkuudella ja jos musiikki kiinnostaa, niin kannattaisi hankkia myös kunnon stereot.
Mitä minä niillä tekisin. Ei raha tuo uusia tarpeita. Mutta aikaa se toisi, kun ei tarvitsisi töissä käydä
Ei elämän tarvitse olla kärsimystä, ja voihan se wanhan 24 tuuman kuvaputkitelkkarin tilalle hankkia vaikka 50 tuuman LED-tv:n niin ne suosikkisarjat, elokuvat ja urheilukilpailut näyttävät vähän paremmalta. Vaikka jättäisi lapsilleen tietoisesti kunnon perinnön, niin ei kaikessa sentään tarvitse nuukailla oman elämänsä aikana.
Eli ostaa uutta tavaraa vain ostamisen ilosta ja heittää vanhempaa tavaraa pois, vain siksi, että tulee yhtäkkiä enemmän rahaa jostain.
Vieras ajatus minulle. Minulla on kaikkea, mitä voin toivoa, joten en ole sen laatuinen ihminen, joka ostaa aina vain uudempaa ja uudempaa vain siksi, että on rahaa. Ostan vasta sitten, kun tavara menee rikki.
Eli haluaisit ison kasan rahaa tilille käyttämättä sitä lainkaan kunnes kuolema koittaa ja rahat lojuu edelleen siellä tilillä? Itse ainakin hankkisin miljoona uutta elämystä ja nauttisin elämästä astetta leveämmin kuin naapurini, koska kerrankin voisin ja on vain yksi elämä aikaa tehdä se.
Astetta leveämmin kuin naapuri? Sun kannattaa muuttaa jollekin köyhälle seudulle, niin tulet onnelliseksi ilman lisärahaa.
Jos on työporukka, niin jonnekin tuli avoimia paikkoja.
Nainen tai mies jos voittaa jotka naimisissa niin ei kannattaisi puhua mitään. Teettää joskus avioehto. Sitten sanoa vasta.
Olen toimeentulotuen saaja ja pelaan aina veikkauskortilla. Olen vain laittanut asetukset niin että voitot ei tule tilille. Muistaakseni yli 50 euron voitot pitäisi ilmoittaa Kelalle.
En minäkään ostaisi mitään tavaraa ostamisen ilosta.
Vain niitä asioita mitä tarvitsen. Nytkin on ostoslistalla tuotteita, joita ilman olen pärjännyt jo yli vuoden (kun tällä hetkellä ei ole varaa ostaa), mutta jotka kuitenkin haluaisin, esim. TV, kotiteatteri, auto, sähköpyörä...
Palveluita voisin ostaa ihan vain siksi kun haluan.
Viimeisimmästä hieronnassa tai kasvohoidossa käynnistä on aikaa ja ilmankin pärjää, mutta silti olisi kiva välillä käydä. Nyt en raski, kun rahatilanne heikko.
Jos tuo 1,8 MEUR olisi tullut minulle, niin helpottaisin elämääni siten, että sijoittaisin suurimman osan.
Sijoituskohteet sellaisia, joissa olisi osinkotuloa, niin pärjäilisi sitten sillä.
Palkkatyöstä voisin luopua, mutta opiskelisin ja harrastaisin.
Velat maksaisin pois.
Enkä kenellekään kertoisi voitosta, vaan kertoisin, että pärjään tuolla sijoittamisella.