90 milj. potti Eurojackpotista Siilinjärvelle
Vaan miksi ihmeessä ei käytetä sitä Veikkauskorttia?
Kommentit (231)
Olen joskus laskeskellut, että kohtuulliseen elämään riittäisi velaton asunto ja 800000€ osinkosalkku. Osinkoja tulisi nettona noin 2000€/kk. Ei sillä juhlittaisi, mutta kyllä sillä kohtuullisesti tulisi toimeen. Tuosta 1,8 miljoonasta riittäisi kahdelle aikuiselle, jos on lapsia niin ei kyllä riittäisi.
Tässä tietenkin ajatuksena, että itse osakkeet jäisivät perinnöksi ja vain tuotoilla eleltäisiin. Jos olisi valmis kuluttamaan myös pääomaa, niin sitten ne rahat riittäisi paremmin.
Itse olen halveksitussa koirantyössä mistä saan vähän päälle 2000€ nettona. Minä jäisin tuollaisen potin myötä kyllä syljeksimään kattoon ja käyttäisin vapaa-aikani vähän tarkempaan sijoitusanalyysiin tai keksisin jotain muuta virkistävää puuhaa. Miehellä on asiantuntijatyö mikä on varmasti monella tapaa palkitsevaa ja palkka melkein 5000€/kk nettona. En tiedä malttaisiko hän jäädä pois, mutta saattaisi jäädä kun viiskymppisiä jo ollaan. Nykyisestä elintasosta pitäisi silloin tinkiä, mutta ehkä se elämä menisi leppoisasti mökkeillessä eikä tulojen pieneneminen harmittaisi.
Se joka väittää että ei 1,8 miljoonaa riitä elämiseen on kyllä irti realiteeteista. Itse asuisin velattomassa kämpässä ja ei olis autostakaan velkaa. Joku vielä kirjoitti että rahaa menee koruihin? Kuka nyt haaskaa rahaa koruihin? Itse en ole käyttänyt edes rannekelloa kymmeneen vuoteen.
Kyllä tuollaisella rahalla elelis tosi mukavasti eikä enää olis pakkoa roikkua oravanpyörässä ja täristä jonkun pesukoneen hajoamista.
Minä jäisin pois töistä. Työelämää 10 vuotta jäljellä. Eläkekertymä tällä hetkellä 1700 e. Talo maksettu ja lapset maailmalla. Uskoisin pysyväni ruoassa ilman töitäkin loppuelämäni. Eipä sitä rahaa mene nykyäänkään kovin paljon.
No ehkä olohuoneeseen uudemman sohvan ostaisin. Mitään muuta erikoista en tarvitsisi
Vapise Kauniainen! Siilinjärvellä on pian miljonäärejä tiheämmässä kuin Granissa.
Siinähän meni yöunet turvasatamia rahoille miettiessä. Varmaan moni jolla oli asiat hyvin, on nyt onnettomampi.
Vierailija kirjoitti:
Olen joskus laskeskellut, että kohtuulliseen elämään riittäisi velaton asunto ja 800000€ osinkosalkku. Osinkoja tulisi nettona noin 2000€/kk. Ei sillä juhlittaisi, mutta kyllä sillä kohtuullisesti tulisi toimeen. Tuosta 1,8 miljoonasta riittäisi kahdelle aikuiselle, jos on lapsia niin ei kyllä riittäisi.
Tässä tietenkin ajatuksena, että itse osakkeet jäisivät perinnöksi ja vain tuotoilla eleltäisiin. Jos olisi valmis kuluttamaan myös pääomaa, niin sitten ne rahat riittäisi paremmin.
Itse olen halveksitussa koirantyössä mistä saan vähän päälle 2000€ nettona. Minä jäisin tuollaisen potin myötä kyllä syljeksimään kattoon ja käyttäisin vapaa-aikani vähän tarkempaan sijoitusanalyysiin tai keksisin jotain muuta virkistävää puuhaa. Miehellä on asiantuntijatyö mikä on varmasti monella tapaa palkitsevaa ja palkka melkein 5000€/kk nettona. En tiedä malttaisiko hän jäädä pois, mutta saattaisi jäädä kun viiskymppisiä jo ollaan. Nykyisestä elintasosta pitäisi silloin tinkiä, mutta ehkä se elämä menisi leppoisasti mökkeillessä eikä tulojen pieneneminen harmittaisi.
Meneekö teillä kahdelta hengeltä tosiaan tällä hetkellä 7000 € kuussa sileäksi ilman, että voitte yhtään juhlia?
Vierailija kirjoitti:
Olen joskus laskeskellut, että kohtuulliseen elämään riittäisi velaton asunto ja 800000€ osinkosalkku. Osinkoja tulisi nettona noin 2000€/kk. Ei sillä juhlittaisi, mutta kyllä sillä kohtuullisesti tulisi toimeen. Tuosta 1,8 miljoonasta riittäisi kahdelle aikuiselle, jos on lapsia niin ei kyllä riittäisi..
Hyvin laskettu! Asia on jotakuinkin noin ja uskon että pääsen tuohon muutaman vuoden päästä reiluna viisikymppisenä olettaen että osinkopolitiikka jatkuu siinä 3-4% kieppeillä omistuksissani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todennäköistä on, että voitto on enimmäkseen mennyt eläkeläisille, ne on niitä jotka ostelee K-kaupan palvelupisteitä 10 Euronjackpotporukkakuponkeja, ei nuoret ihmisiä. Mutta onnea silti voittajille, hyvä kiertämään.
Tämä, ei nuorempi väki yleensä osallistu nimilistoilla.
Toivottavasti nämä eläkeläiset ostavat palveluja ja nauttivat elämästä.
Eläkeläisillä on jo kaikkea ja elävät pihistellen vaikka tileillä olisikin miljoonia. Valtiollehan nämä rahat palautuvat kun noista voittajista aika jättää.
Ja sivuhuomautuksena: Veikkauksen toiminta ei kyllä kestä päivänvaloa.
Toinen mummeleista ostaa tytölle asunnon ja toinenkin pojalle jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on kyllä todella varakasta sakkia kirjoittelemassa:) 1,8 miljoonaa ei ole mitään? Mulla loppuis kyllä työnteko samantien jos itellä onni osuis kohdalle. Mitä järkeä raataa jos olis rahaa tilillä jo valmiiksi sen verran että ei nälkää tarvis ikinä nähdä?
Trollejahan nämä ovat. Merkittävä osa suomalaisista olisi aiemmin eilen julkaistun uutisen mukaan valmiita menemään jopa vankilaan tuhannesta eurosta (en muista oliko viikko, kuukausi mutta joku pidempi aika kuitenkin)
Moni ihminen olisi valmis tappamaan tai tekemään miltei mitä tahansa jo 50 tonnista, sen verran paskaa on köyhänä tai pienituloisena duunarina eläminen tässä maassa.
Laitahan linkki tuohon uutiseen. Pari milliä ei tosiaan ole paljon mitään kun alat vähän ynnäilemään mitä kaikkea haluaisit ja etenkin jos olet nuori ja elämää pitkään jäljellä. Moni voittaja on hassanut voittonsa todella nopeasti ja palannut köyhyyteen.
Mä ostaisin kesämökin = 200 000 ja asunnon Helsingistä 800 000. (summat reilusti yläkanttiin). Jäisi ihan hyvin rahaa vielä. Mitään muuta erikoista en haluaisi ostella. Joku lomamatka ei tuossa paljon tunnu. Tavalliseen elämään riittäisi hyvin _ilman töissä raatamista_. Tosin olen "jo" 40v.
Veikkaan, että Siilinjärven popula laskee 50:llä kun nämä onnekkaat saivat pakokeinon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todennäköistä on, että voitto on enimmäkseen mennyt eläkeläisille, ne on niitä jotka ostelee K-kaupan palvelupisteitä 10 Euronjackpotporukkakuponkeja, ei nuoret ihmisiä. Mutta onnea silti voittajille, hyvä kiertämään.
Tämä, ei nuorempi väki yleensä osallistu nimilistoilla.
Toivottavasti nämä eläkeläiset ostavat palveluja ja nauttivat elämästä.
Antavat lapsille ja lastenlapsille.
No niin kirjoitti:
Kuopion on tämän jälkeen aivan turha enää kertaakaan kosiskella Siilinjärveä kuntaliitokseen.
Tosiaan pikkukaupunkiin tuli paljon miljönäärejä, mutta jokunen saattaa olla muualtakin. Siellä seudulla on paljon kesämökkejä.
Voiko joku kertoa miten on varaa heittää 92 miljuunaa vaan pelaajille? Mistä noi rahat tulevat??
Vierailija kirjoitti:
Harmi, että meni Pohjois-Savon varakkaimpaan kuntaan. Rautavaaralle olisi ollut parempi.
Tuo tarkoittaa myös sitä että Siilinjärveä on entistä vaikeampi houkutella liittymään osaksi Kuopiota. Vehmersalmi (2005), Karttula (2011), Nilsiä (2013) ja Maaninka (2015) ovat Pohjois-Savon entisiä kuntia, jotka kuuluvat nykyisin Kuopioon.
Pohjois-Karjalassa on vähän sama tilanne Joensuun ja Kontiolahden välillä kuin mitä Kuopion ja Siilinjärven välillä. Siilinjärvi ja Kontiolahti ovat suhteellisen hyvin menestyviä kuntia isomman kaupungin vieressä.
Joka tapauksessa onnea 50 siilinjärveläiselle miljonäärille, kyllä se raha auttaa onnellisuuden tavoittelussa!
R-kiskalla näen monesti eläkeläis papparaisia jotka täyttelee kuponkeja .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelaajia 50, jokainen saa hieman alle 2 miljoonaa.
Miettiiköhän ne, että "Hitto jos olisin pelannu tän yksin"
Peli oli maksanut 500 euroa, harvalla on sellaista summaa varaa pelata.
Tämän vuoksi en olis ollut tuossa kupongissa mukana vaikka pelitapa ja paikka olis mikä... pelaan tätä kyseistä peliä aina korkeintaan kolmella eurolla.
Nettiarpoihin saatan kyllä lykätä 20 € yhdellä pelikerralla.
Pitäis varmaan vaihtaa toisin päin...
Eli sä pelaat Eurojackpotia yhden rivin, koska rivimaksu on 2e.
Ei mene veroa . Tuleekohan nyt mummot ja papat rakkaiksi niille jotka harvemmin ottavat yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Voiko joku kertoa miten on varaa heittää 92 miljuunaa vaan pelaajille? Mistä noi rahat tulevat??
😂 onko jollekin Loton periaate todella näin epäselvä?
Millä loppuosan koroilla? Mikä loppuosa? Mistä?