Millainen nainen on, jos kuvailee itseään "Pikkumyyksi" ?
Nettinainen kuvaili "Olen vähän sellainen Pikkumyy ;)"
Mitä tuo voi tarkoittaa?
Kommentit (84)
Ainut tuntemani "Pikku-Myy" on aina v*ttuuntunut vuoropäälikkö pikaruokalassa. Lyhyehkö hän on kuin Myy (minäkin oon lyhyempi) ja vartalonmalli siiderivalas. Uskon, että miestä miellyttävää (mielistelevää) tyyppiä, mutta en oo koskaan nähnyt, että olis ns. sisarellinen tai edes normaali muita naisia kohtaan.
Kyllä tätä ketjua kun lukee niin kuvaus "Pikku-Myymäinen" on selvä hälytysmerkki, kannattaa ottaa jalat alle ajoissa. Ilmeisesti vain aika vaikeat naiset käyttää itsestään tätä ilmaisua, jonkinlaista häpeilemätöntä itsekehua asioista, joita pitävät vahvuuksinaan.
Tulee mieleen punavalkoinen marimekkotunika ja ärsyttävä, määräilevä, temperamenttinen ja vaikea luonne.
Ei kannata vaivautua (ja anteeksi kaikille jotka käyttävät marimekon tunikoita, suurin osa teistä on varmasti oikein kivoja)
Mä voisin kuvailla itseni pikkumyyksi. Pieni pippurinen nutturapää. Vaativa mutta oikeudenmukainen. En esitä vaatimuksia mutta oletan automaattisesti että mua kohdellaan arvostavasti ja hyvin. Mieheni mielestä haaste mihin kannatti tarttua 23v sitten. Intohimoinen ja rakastava
"meillekin kuuluu ja kaikuu kun se huutelee sitä miesasiakkaan nimeä" (siellä lapinrinteessäkin),
Yleensä punaiseksi värjätty tukka, jossa mustaa. Marimekon kauhtunut paita ja maiharit. Paljon lemmikkejä, joiden kusi haisee asunnossa, koska ei jaksa siivota.
Reilusti ylipainoa, eikä todellakaan minään pikkuruinen. Vetää tupakkaa, vähän semmoinen kapakkaruusu.
Tämmöisiä ovat olleet minun kohtaamani ”oman elämänsä pikku-Myyt”.
Vierailija kirjoitti:
Temperamenttinen, saattaa puraista. Silti oikeudenmukainen.
Pieni ja ehkä nutturapäinen.
Niin juuri temperamenttinen. Sillä sitten oikeutetaan huonoa käytöstä. Oikeudenmukainen voi olla omasta mielestään, mutta jos asiat ei mene niin kuin halutaan, alkaa show. Kamalia ihmisiä, pyskää kaukana.
Ei tuosta pikku-myystä kyllä positiivista saa vännettyä millään.
Varmaan pieni ja kiukkuinen :D
Juuri minulle sopiva :P
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen sitten olisi Niiskuneiti?
Tanakka, himottais kyllä muttei tiedä mitä tehdä kun reikä kasvoi umpeen
Muumeilla suukin katoaa kun ne lakkaa puhumasta. Kai se on sama juttu sen toisenkin kanssa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttävä.
Näin mielessäni Doc Martinin sanovan tämän sanan jostakin ärsyttävästä lapsesta. Sellainen se Pikku Myy on, ärsyttävä.
Doc Martin on kuvottava ja ärsyttävä.
Itsehän tajusin tässä yhtenä päivänä että minulla on punainen tukka nutturalla, oranssi A-linjainen villakangastakki ja mustat nahkamaiharit. Olen myös aika äänekäs ja omapäinen hahmo. Mieheni nauroi kun tajusi kuinka muistutan Pikkumyytä. Iiiiihan vähän hävettää :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttävä.
Näin mielessäni Doc Martinin sanovan tämän sanan jostakin ärsyttävästä lapsesta. Sellainen se Pikku Myy on, ärsyttävä.
Doc Martin on kuvottava ja ärsyttävä.
Ei ole, hän on lutunen! :D
Vierailija kirjoitti:
Vaikea kiukuttelija, joka suuttuu mistä tahansa ja haluaa saada aina tahtonsa läpi. häntä täytyy vain ymmärtää, koska sellainen hän vain on, ja pikkumyyhän on söpö.
Tämä on kyllä niin totta. Juuri tällainen henkilö tulee mieleen "pikkumyyksi" itseään kuvailevasta naisesta.
Tukkansa punaiseksi värjännyt, lyhyt ja lihava, ilkeä mutta pitää itseään hurmaavana.
Minä ainakin määrittelen itseni enemmän Möröksi kuin Pikku Myyksi...
Lyhyt äkäpussi eli ihan varmasti rasittava hullu.
Pieni hoikka punaisella nutturapää. Käyttää aina samaa punaista mekkoa tai tunikaa. Voi olla myös lihava, mutta ei tietenkään kerro totuutta. On olevinaan naisasianainen, vaikkakin täysi kana tai jopa kalkkuna.