Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen nainen on, jos kuvailee itseään "Pikkumyyksi" ?

Vierailija
24.08.2019 |

Nettinainen kuvaili "Olen vähän sellainen Pikkumyy ;)"
Mitä tuo voi tarkoittaa?

Kommentit (84)

Vierailija
21/84 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos nainen kuvailee itseään Nuuskamuikkuseksi? Se on minusta kiva hahmo.

Se on minunkin lempihahmoni (olen nainen), mutta noin parisuhdemielessä olisi ehkä aika vaikea pidemmän päälle kuitenkin: harvasanainen introvertti, joka menee ja tulee miten haluaa ja viihtyy parhaiten yksin metsässä. Ja kuka sitä huuliharpun vingutustakaan jaksaisi kuunnella.

Vierailija
22/84 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, samanlaisia ajatuksia on näköjään muillakin Pikku Myystä. En ala enää omiani luettelemaan, sillä ne kaikki tulivat jo, mutta sen tiedän, että yksikään ystävistäni ei kuvailisi itseään niin.

Pikku Myyt tuppaavat jäämään yksinään, sillä heitä on vaikea tavallisen rauhallisen ihmisen sietää. Tottakai joku lehmän hermot omaava voisikin hänen kanssaan olla, mutta suhde ei olisi mikään hyvä ja tasapainoinen, vaan siinä mentäisiin tasan niin kuin Pikku Myy haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/84 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea kiukuttelija, joka suuttuu mistä tahansa ja haluaa saada aina tahtonsa läpi. häntä täytyy vain ymmärtää, koska sellainen hän vain on, ja pikkumyyhän on söpö.

Mielestäni Pikku Myy ei ole söpö. En pitänyt tuosta hahmosta lapsenakaan kun katsoimme Muumeja, ei herättänyt luottamustani.

Vierailija
24/84 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tarkoittaa että: juokse.

Vierailija
25/84 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuuskamuikkunen on mies.

Vierailija
26/84 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan helvetin raskas.

Vierailija
27/84 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkumyy ei sovi nössöille,eikä naisia alistavalle miehelle :D.Vain tosimies pärjää sellasen kanssa.

Vierailija
28/84 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläasteella yhden opettajan lempinimi oli Pikku Myy. Oli meitä tyttöjäkin lyhempi, mutta osasi pitää kurin luokassa. Ei kumminkaan mikään elämäänsä kyllästynyt, mukava ja osasi opettaa.

Vierailija
29/84 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet itse se vaikea huumorintajuton oikkuilija jos laitat tällaiselle painoarvoa.

Tykkät myös empiä, pelailla ja puhua ihmisistä heidän selän takana pahaa. Jos sinun mielestä toisessa ihmisessä on "vikaa" on hän faktuaalisesti jotenkin huonompi kuin sinä. Kuvittelet juuri sinulla plevan oikeus arvottaa ihmisiä.

Unohda. Et sovi suorasanaiselle pikkumyylle.

Vierailija
30/84 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naispuolinen Peter Pan, ei ota vastuuta mistään, helvetin rasittava.

Vierailija
31/84 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen sitten olisi Niiskuneiti?

Pulska prinsessaa leikkivä nainen joka pukeutuu mauttomiin hörhelöihin. Juoksee vieraissa.

Vierailija
32/84 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet itse se vaikea huumorintajuton oikkuilija jos laitat tällaiselle painoarvoa.

Tykkät myös empiä, pelailla ja puhua ihmisistä heidän selän takana pahaa. Jos sinun mielestä toisessa ihmisessä on "vikaa" on hän faktuaalisesti jotenkin huonompi kuin sinä. Kuvittelet juuri sinulla plevan oikeus arvottaa ihmisiä.

Unohda. Et sovi suorasanaiselle pikkumyylle.

Taidat kuvailla itseäsi pikku-Myyksi, kun noin kolahti.

Vierailija
33/84 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiskuneiti. En ymmärrä kuvailua hahmon perusteella. Mua nyt vaan saa mies auttaa kiipelistä koko ajan ja samalla tykkään vilkuilla muita. Haluan kaunista ja että mies antaa kaikkensa minulle. Itse en niin halua panostaa mieheen.

Vierailija
34/84 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

*ittupää

Vierailija
35/84 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehyn puheenjohtaja kuvailee itseään Pikku Myyksi. Toki hänellä on punaiset hiukset ja usein nuttura, mutta ei hän kyllä pienikokoinen ole.

Vierailija
36/84 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viskibasso

37/84 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samanlainen kuin nainen, jonka deittiprofiilissa lukee "if you can't handle me at my worst, you don't deserve me at my best", eli oikuttelija, joka oikeuttaa lapselliset kiukunpuuskansa "pikkumyymäisyydellään".

Eikä ole! :D

Tuo mainitsemasi on siellä prinsessalinnan tornissa tukkaansa palmikoimassa, odottamassa jotta joku rupeaisi palmikkoa pitkin ylös kiikkumaan. Ei suinkaan prinssiä odottamassa vaan syyllistä, viatonta miestä, joka luulee prinsessan markkina-arvotestauspalmikon olevan totta.

Pikkumyyhän on vähä eri juttu, oikeastaan aika hottis ja Pikkumyy tunnustamalla olevansa Pikkumyy osoittaa olevansa samalla planeetalla, tai oikeastaan samassa laaksossa :)

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
38/84 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä toi kuulostaa van ihanalta. Rakastan kyllä muumeja ja löydän joka hahmosta paljon positiivista. Voisin itsekin kuvata itseäni hahmojen avulla...

Pikku Myyksi itseään kutsuva on taiteellinen, paljon naurava, lämminsydäminen, vahva persoona, tulisesti rakastuva, hieman kiusoitteleva.

Vierailija
39/84 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vasta nyt tajusin kun sanoit, että nuuskaa mainostetaan Nuuskamuikkusella. Nuuskasta voitte itse lukea ja googlaa jos ette tiedä, mut kamalaa kun myöhemmässä vaiheessa älyävät mitä se nuuska oikeasti on... ihme mainostamista Nuuskamuikkusen avulla. Tai noh, miten kukin sen haluaa ottaa.

Ja vielä parempi, että vaikka tajuaisivat asian jiin pysyvät siitä erossa.

Mutta aloittaja, mua on sanottu pikkumyyksi. Ja just sen takia, et vaik osaan olla ystävällinen, luotettava, rehellinen jne niin osaan kyl aika ärsyttävä ja tempperamenttinen olla kans. Myös kun mulla oli, siis oli, pitkä tukka niin käytin nutturaa joka oli tehty pään päälle tyyliin. Käytän myös meikissä punaista huulipunaa aika usein, nii kai siitäkin.

Vierailija
40/84 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankala, ilkeä, ärsyttävä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme