Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, onko miehen biseksuaalisuus ongelma?

Vierailija
23.08.2019 |

Eli haittaako jos oma kumppanisi on/olisi bi?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua haittaa ihmiset jotka kysyy onko biseksuaalisuus ongelma. Sellaisen kanssa ei voi suhde toimia. Todennäköisesti hän kysyy jatkuvasti muitakin typeriä asioita eikä pää ihan pelitä.

Höpö höpö. Tämä vastaus nyt on pelkkää ilkeilyä.

Kyllä asiasta kannattaa keskustella. Erään suhteen loppuessa sain itsekin kuulla toiselta, että biseksuaalisuuteni oli ongelma. Tyyppi oli hautonut asiaa päässään ja sylki sen ilmoille vasta eron tullen. Olin kertonut jo suhteen alussa.

Minä olen tuo, joka aiemmin sanoi, että häiritsisi. Minusta tämä on todella hyvä pointti, että asiasta pitää keskustella. Ja tuntuu, että joistakin ihmisistä pitää vielä vähän kaivaa se todellinen mielipide. Itsellä ei oo tästä kokemusta muuten, kuin että läheinen ystävä on kokenut vähän samankaltaista. Asiasta keskusteleminen ja suoraan puhuminen olisi siinä säästänyt hänet niiltä sydänsuruilta.

Mutta sitten samaan aikaan minäkin mietin, miten kirjoitan tuon, että minua häiritsisi. Tuntui, etten voi kirjoittaa sitä ilman, että vastauksena on, että olen ahdasmielinen (tuleeko vastaus, niin oletkin?).

Omille ystäville olen kyllä voinut sanoa tämän ja kukaan ei ole suuttunut olipa seksuaalinen suuntautuminen mikä tahansa. Mut siis, puhukaa ihmiset puhukaa ja olkaa rehellisiä. Tehkää se olematta idi***teja.

Mikä siinä biseksuaalisuudessa sitten olisi se ongelma? Ymmärrän jos olet vaikkapa säännöllisesti verta luovuttava ihminen niin tämä tulisi aiheeksi kun olisit seksisuhteessa, muuten en ymmärrä. 

Vierailija
22/26 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään olisi ongelma :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuis sen miesmausta.

Miksi?

Vierailija
24/26 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti haittaisi. Bi-miehiä tuntevana useimmat eivät voi olla täysin onnellisia vain naisen kanssa vaan kaipaavat sitä miesten välistä seksiä myös. Useimmat naiset on luonnostaan yksiavioisia ja useimmilla miehillä on kova vietti seksiin monien kumppaneiden kanssa ja bi-miehillä on tuplasti enemmän houkutuksia. Monet homomiehet muuten on sitä mieltä että hyvin suuri osa bi-miehistä on itseasiassa homoja, jotka ei halua tai uskalla myöntää sitä täysin.

Vierailija
25/26 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos mies on pedofiili?

Vierailija
26/26 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti haittaisi. Bi-miehiä tuntevana useimmat eivät voi olla täysin onnellisia vain naisen kanssa vaan kaipaavat sitä miesten välistä seksiä myös. Useimmat naiset on luonnostaan yksiavioisia ja useimmilla miehillä on kova vietti seksiin monien kumppaneiden kanssa ja bi-miehillä on tuplasti enemmän houkutuksia. Monet homomiehet muuten on sitä mieltä että hyvin suuri osa bi-miehistä on itseasiassa homoja, jotka ei halua tai uskalla myöntää sitä täysin.

Allekirjoitan muuten, paitsi ettei itseäni haittaisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi