Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, onko miehen biseksuaalisuus ongelma?

Vierailija
23.08.2019 |

Eli haittaako jos oma kumppanisi on/olisi bi?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaisi yhtään, päin vastoin. Jos yhdessä sovittaisiin pelisäännöt, niin varmasti antaisin mieheni toteuttaa myös käytännössään tuota puoltaan. N34 ja naimisissa 13 vuotta

Vierailija
2/26 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaisi. Olenhan itsekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi yök, Yrjö!!!

Vierailija
4/26 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei haittaisi yhtään, päin vastoin. Jos yhdessä sovittaisiin pelisäännöt, niin varmasti antaisin mieheni toteuttaa myös käytännössään tuota puoltaan. N34 ja naimisissa 13 vuotta

Mitä? Tekiskö mieli imasta paskanen kalu oman miehesi pyllystä?

Nyt ei puhuta sun fantasioista.

Vierailija
5/26 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoh

Vierailija
6/26 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuis sen miesmausta.

Vierailija
7/26 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelisääntöihin kuuluisi tietenkin "Ainakin kerran kuussa tuot niitä miehiä kolmen kimppaan meille". Vain tämän fantasian takia naiset ovat höveleitä bi-miesten kohdalla. On sellainen mukava kutina, että ehkä tässä elämässä jotain jännää joskus tapahtuu.

Itse en tietenkään antaisi bi-naisen pettää minua naisten kanssa.

Vierailija
8/26 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelisääntöihin kuuluisi tietenkin "Ainakin kerran kuussa tuot niitä miehiä kolmen kimppaan meille". Vain tämän fantasian takia naiset ovat höveleitä bi-miesten kohdalla. On sellainen mukava kutina, että ehkä tässä elämässä jotain jännää joskus tapahtuu.

Ei se ole pettämistä kun sopii pelisäännöistä.

Vierailija
9/26 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pettämistä, jos suhde on yhteisestä sopimuksesta avoin.

Minulla oli suhde, ei avoin, bi-mieheen, ihana rakastaja. Olemme ystäviä edelleen.

Olen itsekin bi, useimmat suhteet naisten kanssa.

Vierailija
10/26 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua haittaa ihmiset jotka kysyy onko biseksuaalisuus ongelma. Sellaisen kanssa ei voi suhde toimia. Todennäköisesti hän kysyy jatkuvasti muitakin typeriä asioita eikä pää ihan pelitä.

Vierailija
11/26 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puolestani voi hyvin olla bi, mutta haluan molemminpuolin monogamisen/monoandrisen shteen. Sitä seksualisuutta ei siis toteuteta suhteessa muihin kuin omaan puolisoon, oli se sitten millä etuliitteellä tahansa varustettu.

Vierailija
12/26 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku saattaisi tietenkin noinkin ajatella, mutta tuo kirjoittamasi on lähinnä miesten fantasia.

Vierailija
13/26 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ongelma, olen itsekin biseksuaali. Mutta olen yksiavioinen, ja samaa edellytän myös puolisoltani. Ei kiinnosta lähteä mihinkään avoimiin suhteisiin tai polytouhuihin, vaan minulle kelpaa vain ja ainoastaan perinteinen, uskollinen kahden henkilön suhde.

Vierailija
14/26 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mua häirtsisi.

Minusta jokainen saa tehä ja olla mitä haluaa, tai no eihän siihen kukaan edes minun lupaa kaipaa. Mutta siis en pidä asiaa vääränä tms, mutta oma miesmaku on nyt vaan sellainen perinteinen, että binä oleminen tekisi siihen aika ison loven.

Ehkä ei haittaisi jos tutustuisin eka ja kertoisi sitten, kukas tietää.

Vierailija
15/26 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua haittaa ihmiset jotka kysyy onko biseksuaalisuus ongelma. Sellaisen kanssa ei voi suhde toimia. Todennäköisesti hän kysyy jatkuvasti muitakin typeriä asioita eikä pää ihan pelitä.

Höpö höpö. Tämä vastaus nyt on pelkkää ilkeilyä.

Kyllä asiasta kannattaa keskustella. Erään suhteen loppuessa sain itsekin kuulla toiselta, että biseksuaalisuuteni oli ongelma. Tyyppi oli hautonut asiaa päässään ja sylki sen ilmoille vasta eron tullen. Olin kertonut jo suhteen alussa.

Vierailija
16/26 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, löytyy sellainen tälläkin hetkellä! Ollaan näiden asioiden suhteen avoimen vapaamielisiä bi-ihmisiä. Rakkaus ei ole meillä kahlitsevaa, vaan oikeastaan rajatonta. Ei varmasti monien mieleen, mutta keitä muita täällä oltaisiinkaan miellyttämässä. ;)

Vierailija
17/26 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Tämä vastaus nyt on pelkkää ilkeilyä.

Kyllä asiasta kannattaa keskustella. Erään suhteen loppuessa sain itsekin kuulla toiselta, että biseksuaalisuuteni oli ongelma. Tyyppi oli hautonut asiaa päässään ja sylki sen ilmoille vasta eron tullen. Olin kertonut jo suhteen alussa.

Minä olen tuo, joka aiemmin sanoi, että häiritsisi. Minusta tämä on todella hyvä pointti, että asiasta pitää keskustella. Ja tuntuu, että joistakin ihmisistä pitää vielä vähän kaivaa se todellinen mielipide. Itsellä ei oo tästä kokemusta muuten, kuin että läheinen ystävä on kokenut vähän samankaltaista. Asiasta keskusteleminen ja suoraan puhuminen olisi siinä säästänyt hänet niiltä sydänsuruilta.

Mutta sitten samaan aikaan minäkin mietin, miten kirjoitan tuon, että minua häiritsisi. Tuntui, etten voi kirjoittaa sitä ilman, että vastauksena on, että olen ahdasmielinen (tuleeko vastaus, niin oletkin?).

Omille ystäville olen kyllä voinut sanoa tämän ja kukaan ei ole suuttunut olipa seksuaalinen suuntautuminen mikä tahansa. Mut siis, puhukaa ihmiset puhukaa ja olkaa rehellisiä. Tehkää se olematta idi***teja.

Vierailija
18/26 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaisi yhtään. Olen itsekin bi ja pitäisin sitä vain plussana, ymmärtäisimme toistemme ajatus- ja kokemusmaailmaa lähtökohtaisesti paremmin.

Vierailija
19/26 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pitää olla mies, ei mikään puolineiti:D hyi stna.

Vierailija
20/26 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaisi yhtään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi