Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämäntilanne-gallup

Vierailija
23.08.2019 |

Mitä teet?

Elämäntilanne-gallup

Vaihtoehdot

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loton jättipotin voittaja, vapaaherrattarena elän. Ja parastahan tässä on se, että ette voi olla varmoja, että valehtelen asiasta. :D En kerro milloin voitin, mikä oli voittosumma tai mihin kaupunkiin tai paikkakunnalle se osui.

Vierailija
2/17 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo ole elämäntilannegallup, vaan työllisyysgallup.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loton jättipotin voittaja, vapaaherrattarena elän. Ja parastahan tässä on se, että ette voi olla varmoja, että valehtelen asiasta. :D En kerro milloin voitin, mikä oli voittosumma tai mihin kaupunkiin tai paikkakunnalle se osui.

Kyllähän elämässä tekemistä ja rutiinia pitää olla. Meillä on oikeastaan sama elämäntilanne, molemmat ovat syrjäytyneitä mutta sinulla on vaan enemmän rahaa.

Vierailija
4/17 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein tiedä mitä vastata. Olen palkkatuella työssä, mutta sain tämän paikan vain, koska olen niin pitkään ollut työtön. Eli varmaan oikea vastaus on työtön?

Vierailija
5/17 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen kyllä pimeitä töitä mutta virallisesti olen työtön mutta käytännössä olen niin sairas että olen työkyvytön ja siksi minun tulisi olla työkyvyttömyyseläkkeellä.

Vierailija
6/17 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä suojatyöpaikassa. Terv. Sh.

Vierailija
7/17 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäjä.

Vierailija
8/17 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikein tiedä mitä vastata. Olen palkkatuella työssä, mutta sain tämän paikan vain, koska olen niin pitkään ollut työtön. Eli varmaan oikea vastaus on työtön?

Se on oikea vastaus. Veronmaksajat maksavat palkkasi ja sinua ei olisi muuten palkattu. Oikea työntekijä tuottaa yritykselle tai julkiselle sektorille hyötyä, josta kannattaa maksaa ihan oikeata palkkaa. Sinä et.

Vierailija
9/17 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitiyslomalla. Vauva viikon ikäinen.

Vierailija
10/17 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän elämässä tekemistä ja rutiinia pitää olla. Meillä on oikeastaan sama elämäntilanne, molemmat ovat syrjäytyneitä mutta sinulla on vaan enemmän rahaa.

Hyvä kommentti! Itse olen hyväpalkkaisessa (oikeesti, yli 6000 keur/kk) työssä, mutta mietin monesti tuota rutiini-kysymystä. Itse tykkään käydä töissä ja perus-laiskuuteni vaatii tietyn rutiinin, joten pelkään jo aikaa jolloin joudun pois tai eläkkeelle..

Nythän elämä kulkee: töihin, kotiin, iltaruoka, harrastukset (lasten), iltapala, nukkumaan -rytmiä, vaikka en aina jaksaisi. Vapaa-ajalla nukun pitkään ja heitän aivot narikkaan ja katson Netflixiä. Mitäs sitten kun on vaan pelkkää vapaa-aikaa?

Vierailija
11/17 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä ja opiskelija samanaikaisesti. Ja on kokoaikatyö.

Vierailija
12/17 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän itseäni pitkäaikaistyöttömänä ja ammatinvaihtajana sekä opiskelijanakin, luvut kesken koska en ole tehnyt gradua. Nyt olen kesätyössä kunnalla vuokratyövoimavälittäjän kautta 8tuntia päivässä viitenä päivänä viikossa, mutta syyskuussa olen jo, taas, työttömänä työnhakijana vaikka teenkin saman työvoiman vuokravälittäjän kautta keikkaa toisella kunnalla parina iltana viikossa.

Vierailija
13/17 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on oikea vastaus. Veronmaksajat maksavat palkkasi ja sinua ei olisi muuten palkattu. Oikea työntekijä tuottaa yritykselle tai julkiselle sektorille hyötyä, josta kannattaa maksaa ihan oikeata palkkaa. Sinä et.

Sori nyt vaan, mutta kyllä palkkatuella oleva on ”oikea työntekijä”, josta on hyötyä yritykselle.

Vierailija
14/17 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäjä ja vanhempainvapaa

Vierailija
15/17 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori nyt vaan, mutta kyllä palkkatuella oleva on ”oikea työntekijä”, josta on hyötyä yritykselle.

Ei ole niin kauan kuin tuota työntekijää ei palkata ilman tukea. Tämän kertoo jo tilastot palkkatukityön jatkumisesta tuen loputtua.

Vierailija
16/17 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole niin kauan kuin tuota työntekijää ei palkata ilman tukea. Tämän kertoo jo tilastot palkkatukityön jatkumisesta tuen loputtua.

Eivät ne tylpaikat välttämättä katoa vaikka palkkatuettu heivattaisiin mäkeen. Ja otetaan uusi tuettu tilalle. Yrittäjä säästää palkkakuluissa ja työ tulee tehtyä halvalla. Työtä siinä tehdään kuitenkin.

Vierailija
17/17 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun se tekee työtä, se on hyödyllinen työntekijä. Ja mikä firma nyt ei ottaisi ilmasta työntekijää jos saa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi