Mitäpä ostit Alkosta viikonlopuksi?
Minä ostin pullollisen Gambinaa ihan vain vanhojen aikojen muistoksi. Yli kuusi vuotta on siitä aikaa, kun olen tuota viimemmäksi maistanut ja pettymys olikin melkoinen, kun tuote olikin pakattu muovipulloon...
M 42
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mitään, en juo alkoholia :)
Ja hymiöitä lähettelemällä yrität osoittaa ylivertaista älykkyyttä elämästään nauttiviin nähden...?
Elämästä voi nauttia ilman alkoholia, sori vaan :) Mieluummin nautin elämästä ilman alkoholia :)
Vierailija kirjoitti:
En mitään, en juo alkoholia :)
Minäkään ei harrasta ryypiskelyä, mutta jos kävisin Alkossa, niin näkyyhän siellä olevan myynnissä myös alkoholittomia juomia: https://www.alko.fi/tuotteet/alkoholittomat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pullon Santiago 1541 punaviiniä, jonka juomme miekkosen kanssa puokkiin itse tehdyn lasagnen kanssa huomenna ❤.
Pystyykö tällaista kyykkyviiniä edes juomaan?
En ole nirso mutta aikamoisia liuottimia Alkon alahyllyllä tosiaan on. Ne 6-7e viinit on lähtömaassa arvoltaan 2e eli aivan totaalista puristusjätettä.
Muutaman kerran joutunut viemäriin kaatamaan kun maku on vaan ollut niin hirveä.
Etenkään punkkuja ei mitään järkeä ostaa alle 10e hintaluokassa, ja mieluiten ei edes alle 15e. Siitä eteenpäin löytyy jo hyvää juotavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pullon Santiago 1541 punaviiniä, jonka juomme miekkosen kanssa puokkiin itse tehdyn lasagnen kanssa huomenna ❤.
Pystyykö tällaista kyykkyviiniä edes juomaan?
En ole nirso mutta aikamoisia liuottimia Alkon alahyllyllä tosiaan on. Ne 6-7e viinit on lähtömaassa arvoltaan 2e eli aivan totaalista puristusjätettä.
Muutaman kerran joutunut viemäriin kaatamaan kun maku on vaan ollut niin hirveä.
Etenkään punkkuja ei mitään järkeä ostaa alle 10e hintaluokassa, ja mieluiten ei edes alle 15e. Siitä eteenpäin löytyy jo hyvää juotavaa.
Magyar punkku on parasta<3 Maksaa noin 6-7e pullo <3<3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Prinssi-Everstiä, on muuten aika kamalaa kauraa!
Ai tätä on vielä saatavilla. Tämä tuli v. -83 markkinoille nimellä Prince Edward.
Niin, ja kamalaa on
Siitähän tulee aivan erinomainen kahvidrinkki!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostin D.O.M Benedictine-liköörin, Boulard-calvadoksen ja kuusi suomalaista porteria.
Kamalan makuista tuo munkkilikööri! Sain kerran lahjaksi ja join sitä varmaan puoli vuotta, puoli lasia silloin tällöin. Hyi!
Ja tässä toinen. Tee DOM-coffee.
Ostin pikkuisen ( 330 ml) pullon valkoviiniä risoton valmistukseen. Meni 50 ml, loput on vielä juomatta.
En ole ostanut mitään, mutta nyt odottelen ulkomaan tuliaisia kohta tulevaksi ja saatan tehdä pari paukkua.
Perjantaina hain 1plon roseta ja 1plon punkkua. Punkku on korkkaamatta ja roseta on puoli pulloa jäljellä. Taloudessa 2 aikuista.