Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäpä ostit Alkosta viikonlopuksi?

Vierailija
23.08.2019 |

Minä ostin pullollisen Gambinaa ihan vain vanhojen aikojen muistoksi. Yli kuusi vuotta on siitä aikaa, kun olen tuota viimemmäksi maistanut ja pettymys olikin melkoinen, kun tuote olikin pakattu muovipulloon...

M 42

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mitään, en juo alkoholia :)

Ja hymiöitä lähettelemällä yrität osoittaa ylivertaista älykkyyttä elämästään nauttiviin nähden...?

Vierailija
42/71 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli valmiina jo jääkaapissa, ystiksen kanssa juotiin eilen puoliksi, ihanaa https://www.alko.fi/tuotteet/686757/Perisecco-Peach-and-Raspberry/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäaineetonta kirkasta sillä se on ainoa mistä ei tule päänsärkyä tai kamalaa krapulaa. Kun menee ajoissa nukkumaan niin seuraavana päivänä ei edes tiedä otteneensa. Viini ja kalja on kaikkein pahinta joista vielä tulee allergisia oireitakin. 

Vierailija
44/71 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään mitään, ja Alkossa tulee käytyä tosi harvakseen. Illalla menen kapakkaan katsomaan keikkaa, ja siellä todennäköisesti tulee otettua jotain, ehkä lonkeroa, siideriä tai valkkaria. Tai jotain muuta.

Vierailija
45/71 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkossa en käynyt mutta Tallinnan laivalla ostosristeilyllä. Mukaan tarttui 2 laatikkoa lonkeroa, 2 laatikkoa olutta, 1 laatikko siideriä, 1 hanapakkaus punkkua ja 1 valkkaria, litran pullo Baileysta, pullo vähän parempaa punaviiniä ja konjakkipullo. Riittää pidemmäksi aikaa.

Vierailija
46/71 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mitään. Kotona on täysin varusteltu baari ja viinikellari. Otan sieltä, jos jotain tekee mieli. Itse asiassa otin lounaalle shampanjaa..

Ihan uteliaisuuksissani kysyn, että taivaastako ne juomat sinne baariin ja viinikellariin on tulleet?

Vierailija
47/71 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän käytän päihtymiseen ainoastaan vettä

Vierailija
48/71 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden pullon punkkua, oli uusi tuttavuus ja melkoinen pettymys, varsinkin kun tilasin sen kaveriksi hyvän (epäterveellisen) juustopizzan, perjantai-illallsen nautinto jäi vajaaksi ja nyt pitää hikoilla salilla extraa, höh.

Vierailija
49/71 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prinssi-Everstiä, on muuten aika kamalaa kauraa!

Vierailija
50/71 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osta Alkosta mitään.

En minäkään, itse olen keitellyt sen, minkä olen tarvinnut.

-mehtäläinen

Vierailija
51/71 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prinssi-Everstiä, on muuten aika kamalaa kauraa!

Ai tätä on vielä saatavilla. Tämä tuli v. -83 markkinoille nimellä Prince Edward.

Niin, ja kamalaa on 

Vierailija
52/71 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin D.O.M Benedictine-liköörin, Boulard-calvadoksen ja kuusi suomalaista porteria.

Kamalan makuista tuo munkkilikööri! Sain kerran lahjaksi ja join sitä varmaan puoli vuotta, puoli lasia silloin tällöin. Hyi!

Vierailija
53/71 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Olen koittanut tiputtaa nuita muutamaa liikakiloa ja käydä salilla. Yleensä tullut ryypättyä viikonloput yksinäisyyteen.

Harmittaa kyllä ihan tosissaan, että en ostanut sitä 0,7 Morgania. Eihän tässä muutakaan tekemistä ole kuin vetää viinaa. Ja nyt ei voi tehä sitäkään prkl.

-M27

Vierailija
54/71 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin kolme lekaa halpaa blended-viskiä, joten voin tarjota kaverillekin, kun illalla katsomme vanhoja Ritari Ässiä vhs:ltä.

M 46

Minä katsoin Ritari Ässät videolta ja sen jälkeen oli pakko ostaa musta Pontiac Trans Am.

Vierailija
55/71 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostin D.O.M Benedictine-liköörin, Boulard-calvadoksen ja kuusi suomalaista porteria.

Kamalan makuista tuo munkkilikööri! Sain kerran lahjaksi ja join sitä varmaan puoli vuotta, puoli lasia silloin tällöin. Hyi!

Et tainnut pitää vanhasta (jo edesmenneestä) Herbastakaan...? Tämä on/oli sen esikuva.

Vierailija
56/71 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Jääkaapissa olisi Koffin keskiolutta,  appelsiinilonkero ja vissiin joku siideri. Pitääkin joku pv tutkia, ettei vaan ole joku mennyt vanhaksi.

En juo kuin yhden oluen joskus, terassilla saattoi mennä kaksikin olutta. Lääkitys estää humalan hankkimisen. En tosin niitä krapuloita enää haluaisikaan. Yksin ei edes ole kiva juoda, ja täällä ei olisi mitään baariakaan, missä vanha viihtyisi.

Vierailija
57/71 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsehän käytän päihtymiseen ainoastaan vettä

Ota nyt ihmeessä grahampuuroa vielä päälle!

Vierailija
58/71 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pullon Santiago 1541 punaviiniä, jonka juomme miekkosen kanssa puokkiin itse tehdyn lasagnen kanssa huomenna ❤.

Pystyykö tällaista kyykkyviiniä edes juomaan?

Vierailija
59/71 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Glenburgie single malt scotch whisky  15yr old 39,99. thatchers vintage 2017 somerset cider .

Vierailija
60/71 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et tainnut pitää vanhasta (jo edesmenneestä) Herbastakaan...? Tämä on/oli sen esikuva.

Tunnustan, etten ole tutustunut tähän juomaan ollenkaan. Munkkilikööri ja Carillo ovat kamalimmat alkoholit, joita olen maistanut. Carilloa juotiin muinoin erittäin nuorina, kun rahat oli vähissä ja oltiin ravintolassa. Sitä kun ei voinut nopeasti juoda.

Tulee mieleen jonkun laulun sanat: Ensin tuli Herbaa, sitten tuli turpaan :) Vai oliko kyseessä vain joku kalevalainen sanonta, eikä laulu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän