Miehen poika on "muuttamassa yhteen" tyttöystävänsä kanssa
Eli jäävät asumaan isän luokse pojan nykyiseen huoneeseen. Mitä hittoa, miten nuori pari ei halua oman katon alle? On se kyllä sellainen kommuuni muutenkin, etten itse ikipäivänä halua asua siellä.
Kommentit (9)
Ja miehelle tämä on OK? Jos pappa ajattelee pääsevänsä myös poraamaan poikansa tyttöystävää?
Eiiii noin! Ei hyvä kummalekkaan osapuolelle!
Vierailija kirjoitti:
Ilmainen asuminen ja ruoka?
Ilmainen asuminen, ruuasta tietääkseni maksavat.
Italiassa varmaan ihan normaalia, mutta Suomessahan tuolle nauraa hevosetkin. Hyvä tietysti, että nuoret uskaltavat elää niin kuin haluavat ympäristön odotuksista riippumatta.
Se on jotenkin hassua, kun Suomessa tätä niin ihmetellään. Suuressa osassa jopa Eurooppaakin on kuitenkin tavallista, ettei ihmisillä olisi edes varaa jokaisen yksilön tai pariskunnan asua omassa asunnossaan vaan asutaan paljon erilaisissa "kommuuneissa" sukulaisten yms. kanssa.
Itsekin olen kyllä sen luontoinen että en varmaan helposti tottuisi sellaiseen laajennettuun perheeseen asunnossani, mutta ymmärrän hyvin että on erilaisia ihmisiä joille enempi sosiaalisuus voi olla vain rikkaus. Jopa siis suomalaisissa ihmisissäkin. (Ulkomaalaisissa niitä on paljonkin, olen parikin kertaa kollegalta joka on muuttanut Suomeen ihmetellä, että miksi täällä jotkut asuu jopa yksin asunnoissa, eikö se ole kauhean yksinäistä ja surullista ja tylsää)
Vierailija kirjoitti:
Se on jotenkin hassua, kun Suomessa tätä niin ihmetellään. Suuressa osassa jopa Eurooppaakin on kuitenkin tavallista, ettei ihmisillä olisi edes varaa jokaisen yksilön tai pariskunnan asua omassa asunnossaan vaan asutaan paljon erilaisissa "kommuuneissa" sukulaisten yms. kanssa.
Itsekin olen kyllä sen luontoinen että en varmaan helposti tottuisi sellaiseen laajennettuun perheeseen asunnossani, mutta ymmärrän hyvin että on erilaisia ihmisiä joille enempi sosiaalisuus voi olla vain rikkaus. Jopa siis suomalaisissa ihmisissäkin. (Ulkomaalaisissa niitä on paljonkin, olen parikin kertaa kollegalta joka on muuttanut Suomeen ihmetellä, että miksi täällä jotkut asuu jopa yksin asunnoissa, eikö se ole kauhean yksinäistä ja surullista ja tylsää)
Asumistuki.
Toivottavasti menee paremmin kuin tutullani. Nuoripari odotti ilmaisen majapaikan lisäksi palvelun pelaavan. Muita saman katon alla asuvia ei kunnioitettu yhtään, oli esim. ihan ok metelöidä öisin. Nyt ei enää ole pojan ja isän välit kummoisetkaan.
Ai joo, parikymppisiä ovat eli aikuisia.