Kestäisitkö sinä miestäni?
Äsken hän pyysi tekemään voileipiä ja tietysti ne piti tuoda hänelle nenän eteen
Sitten tippui pöydän alalevy. Korjasi sen mutta jätti kansiot, sanomalehdet yms mun noukittaviksi lattialta. Istuu vaan ja tuijottaa nettiä. Suomalainen nelikympoinen mies.
Kommentit (13)
Istuu vain ja tuijottaa nettiä.
En kestäisi.
Kestäisin, sillä minun naiseni katsoo netflixiä ja neuvoo. Ei tee juuri mitään. Voimme vaihtaa, seksiä ei ole, niin kumppanin sukupuolikaan ei haittaa.
En, mutta jos olisin miehesi, niin toimisin aivan samoin. Tykkäät selvästi olla palvelijatar. Mitä jos kavattaisit selkärangan ja sanoisit, että tee ne voileipäsi ihan itse. Ja sitten voisit opetella korjaamaan itse pöydän.
Vierailija kirjoitti:
En, mutta jos olisin miehesi, niin toimisin aivan samoin. Tykkäät selvästi olla palvelijatar. Mitä jos kavattaisit selkärangan ja sanoisit, että tee ne voileipäsi ihan itse. Ja sitten voisit opetella korjaamaan itse pöydän.
En mä tykkää. En vaan jaksa riidellä.
ap ite netissä kokoajan ja sitten valittaa!
Mee pihalle.
Kestäisin jos se syö paljon pullia!
En kestä ketään äijää perseen juuressa ! Siksi olen eronnut pitkästä liitosta ja nyt aion loppu elämäni asua yksin ja nauttia olosta ja elosta :D Tämä on ehdottomasti nyt elämäni parasta aikaa !
Kestäisin. Mies on nuorempi mutta tällainen skenaario voisi meillä ihan hyvin olla mahdollinen. MUTTA mies tekee myös minulle palveluksia vuorostaan, käy kaupassa jos minun tekee mieli jotain pientä hyvää, huoltaa pyöräni aina kun pyydän, antaa nukkua viikonloppuna pidempään jos olen valvonut yön sairaan lapsen kanssa. Vastavuoroisuus on meillä se avainsana. :)
En.