Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, millä tavoin sinua on tänään ahdisteltu?

Vierailija
22.08.2019 |

Mulla: 20 vuotta vanhempi mies saapui lounaspalaveriin ravintolaan just kun olin katsomassa ruokalistaa tiskillä ja tervehti sanomalla ”mä tuun tälleen takaapäin, heheheee”.

Kokoustin kahden mieskollegan kanssa konttorilla ja he menivät hakemaan kahvia ja kysyivät tuovatko mullekin ja jatkoivat kysymällä, mikä on kuppikokoni. Tähän toinen sanoi ”mukiin menevä hehheeee” ja kun he lähtivät kävelemään kuulin toisen mukamas kuiskaavan toiselle ”mutta onko posliini öhhööhhöö”.

Miehet, mikä teitä vaivaa?

Kommentit (69)

Hermot menee
41/69 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä, jos naista ahdistellaan, hän on useinmiten antanut siihen alkusysäyksen itse.

Naiset periaattellisesti haluavat kokeilla viehättävyyttä miehiin. Silti eivät käsitä, että joku mies voi ottaa tuon tosissaan.

Käyttäytykää naiset kaikkissa tapauksissa asiallisesti ja tarpeeksi etäisesti, ja tietttyjä kavereita kohtaan, jopa viileästi tai kylmästi.   Tällöin ei kenellekään ole mitään haluja minkäänlaisiin ahdisteluihin.

Haista paska! Et oikeasti voi tosissasi selittää tollasia aivopieruja! Miehet ahdistelevat jo pikkupojasta asti kaikenlaisia tyttöjä ja naisia ihan oma-aloitteisesti. Et näköjään ole joutunut kohteeksi kun et tiedä. Antaako tokaluokkalainen pikkutyttö mielestäsi sysäyksiä ahdisteluun ja lääppimiseen? Entä vielä nuorempi? Kuvitteletko tosiaan, että teinityttö tai aikuinen nainen antaisi mitään sysäyksiä miehelle, jonka habituskin jo etoo? Häpeisit vähän, mokoma ääliö! Ahdistelua tapahtuu kaikkialla ja sen uhriksi joutuvat kaikenlaiset naiset kaikenlaisissa vaatteissa ja oli nainen sitten ujo ja sulkeutunut tai jotain ihan muuta. Ahdistelussa on kyse vain ja ainoastaan ahdistelijan huonosta käytöksestä ja ilkeydestä.

Vierailija
42/69 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ei ole ahdisteltu mitenkään,ei koskaan!

Ei koskaan, vaikka olin nuorena kivan näköinen ja iloinen tyttönen.

Ahdiselu voi olla kiinni myös naisesta itsestään. Miksi näytät sellaiselta, että sinua haluttaa, jotta miehet lähestyy tai läähättää puoleesi.

Itse olin aina nuorena ihan tavallinen nuori nainen, en pukeutunut prosoivasti, en flirttailut kellekään, en esiintynyt vähäpukeisena julkisilla paikoilla, enkä antanut ymmärtää että, mua voi lähesetyä kuka tahansa.

Suljin silmäni noilta jutuilta, ja silti sain kivan miehen ja hyvän uskollisen perhe-elämän ja kaksi ihanaa lasta.

Naisten kannattaa katsella myös omaa käytöstään, ennekuin moittivat miesten käytöstä!

Älä viitti!

Olin koko nuoruuteni kiltti tyttö, ujo ja nauravainen.

Sitä kourimista ei usko kukaan kuinka paljon tissin ja takapuolen puristelua vanhoilta miehiltä. Oman ikäiset kiersi kaukaa, olinhan tosi outo.

Pitää saada pukeutua kuten tahtoo. Itsellä ei ollut koskaan paljastavia vaatteita ja tuossa oli tulos.

Sitten pitää hyväksyä lieveilmiöt

Ei pidä hyväksyä.

Minulla oli asuna suurinpiirtein perunasäkki joka ei tasan varmasti provosoinut mihinkään epäasialliseen.

Kenelläkään ei ole oikeutta kopeloida ilman lupaa oli päällä mitä hyvänsä.

Vaatetuksena suurinpiirtein perunasäkki. Outo lause. Jos tykkäät säkeistä. ei sun vaatetuksen pidä olla tekemisissä tuon asian kanssa, oon muotivaatemies ja tykkään kun naiset kans pukeutuu sillain että se tuottaa heille iloa, ihan miten vaan. oon pomo ja voin mennä duuniin speedoissa jos mua huvittaa, jos mun firmassa joku alkaa miettiä että perunasäkissä saa erilaista kohtelua kuin bikineissä niin asenneilmapiirissä on vikaa. Kenenkään ei tarvi rajoittaa pukeutumistaan ajatellen kenenkään muun häveliäisyyskäsityksiä kuin omiaan, jos joutuu pukeutumisessaan ajattelemaan muita ennen omaa mukavuuttaan silti loukkaamatta siten ketään että vaikka speedoja olisi tuunattu takaa "edustavammiksi" niin yhteisössä on ongelma. 

Moraalin ja yleisen kunnioituksen täytyy kyllä kestää se että toinen pukeutuu kauniisti, jos pukeutumisen käsittää kutsuna niin on todellisia ongelmia. Todellisten ongelmien tuottajat eli pukeutumisella tai toisen kuvitelulla käytöskutsulla oman idioottikäytöksen oikeuttavat saa tietenkin lopettaa työt heti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kokenut miehiltä ahdistelua. Jokusen epätoivotun ihastujan käytöksen olen saattanut kokea ahdistavana ja samoin jotkin satunnaiset tuntemattomien kommentit liittyen ulkonäkööni, mutta varsinaisesta ahdistelusta ei näissä tapauksissa voine puhua. Pääasiassa miehet ovat käyttäytyneet todella asiallisesti.

Vierailija
44/69 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä kait muuta kuin että esimies on rinnoille puhuja. Se on inhottavaa.

Ei mahda mitään, ilmoitat silti. Jos ei tee mitään, niin työpaikan häirintävaltuutettuun tai johtajaan yhteys.

Häirintävaltuutettu. Oletko tosissasi.

Vierailija
45/69 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ahdistelu on suhteellista, riippuu kuulijasta onko ahdistelua vai normaalia vitsailua. Välillä tuntuu, että jotkut oikein haluavat väenvängällä kokea tulleensa ahdistelluksi ja se on sellainen show, kun möyhöttää siitä, osa elämän sisältöä. Taitolaji se vitsailu, että osaa lukea kuulijaa ja nähdä millainen vitsi uppoaa. Itse en näe ahdistelua aloituksen esimerkeissä, normaalia vitsailua, samantyyppistä jota kuulen päivittäin.

Vierailija
46/69 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tämä mystinen vitsailu onkin se, joka täyttää joissain kohdin seksuaalisen häirinnän kohteet ihan kevyesti. Turha ahdistelua on yrittää peitellä sanomalla että se oli vaan vitsi.

Tuon tasaisesta vitsailusta kuin ap:lla, meillä yksi pikkupomo sai varoituksen ja lopulta siirrettiin alempitasoisiin tehtäviin. Nuo henkilöt herjaavat jutuillaan koko ajan, eri naisia.

Vierailija
47/69 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään, kun olen kotona ja teen etätöitä. Mutta vauva-palsta ahdistaa.

Vierailija
48/69 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en nyt näkisi tuota aloituksen ensimmäistä juttua kovin vakavana.

Tosin yläpeukuista päätellen olen itse ahdistelija. Ties kuinka monelle asiakkaalle olen sanonut, että anteeksi tulen tähän nyt ahdistelemaan (kun olen joutunut hyllyttämään tai tekemään jotain muuta juuri siinä heidän vieressään).

Vierailija
49/69 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boxtete kirjoitti:

Heh. Yleensä kun meikäpoika heittää tuollaista läppää niin kuuluu vain hihihih hihii.

En sitten tiedä että multa tuollaista siedetään kun näytän niin hyvältä ja olen karismaattinen kaikkialta.

Oliko ne miehet plösöjä vai mikä oli?

Minä pistäisin tuollaiset rotat tarvittaessa kuriin, että saisin huomiosi. 

Voisin vähän näpäyttää nokkaan ja vääntää naaman kokolattiamattoon.

”Meikäpoika” *oksennus*

Vierailija
50/69 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei ole ahdisteltu mitenkään,ei koskaan!

Ei koskaan, vaikka olin nuorena kivan näköinen ja iloinen tyttönen.

Ahdiselu voi olla kiinni myös naisesta itsestään. Miksi näytät sellaiselta, että sinua haluttaa, jotta miehet lähestyy tai läähättää puoleesi.

Itse olin aina nuorena ihan tavallinen nuori nainen, en pukeutunut prosoivasti, en flirttailut kellekään, en esiintynyt vähäpukeisena julkisilla paikoilla, enkä antanut ymmärtää että, mua voi lähesetyä kuka tahansa.

Suljin silmäni noilta jutuilta, ja silti sain kivan miehen ja hyvän uskollisen perhe-elämän ja kaksi ihanaa lasta.

Naisten kannattaa katsella myös omaa käytöstään, ennekuin moittivat miesten käytöstä!

Joku tuntematon mies puristi kerran ohi mennessään minua takamuksesta. Oli talvi, joten minulla päällä paksu toppatakki ja olin niinkin seksikkäässä tilanteessa kuin prisman pesuaineosastolla valitsemassa tiskiainetta.

Eli ei ole kiinni pukeutumisesta eikä käytöksestä.

Vierailija
51/69 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo tämä mystinen vitsailu onkin se, joka täyttää joissain kohdin seksuaalisen häirinnän kohteet ihan kevyesti. Turha ahdistelua on yrittää peitellä sanomalla että se oli vaan vitsi.

Tuon tasaisesta vitsailusta kuin ap:lla, meillä yksi pikkupomo sai varoituksen ja lopulta siirrettiin alempitasoisiin tehtäviin. Nuo henkilöt herjaavat jutuillaan koko ajan, eri naisia.

Pomo on eri asemassa näissä millainen vitsailu alkuunkaan sopivaa.

Vierailija
52/69 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

14 vuotiaana aivan yllättäen paljon vanhempi mies käveli taakseni ja puristi molemmista pakaroista ja otti kiinni. Sain hepulin ja ahdistuin. Oli sellainen ensimmäinen wtf-moment. Kuljinkin aina liian isoissa vaatteissa ja käyttäytynyt tyhmästi ettei vahingossakaan tulisi epämääräistä

Tänä päivänä jännityn aina miesten kohtaamisissa ja tämä alkanut häiritsemään. Tiedostan tilanteen tyhmyyden, mutta on vain saanut kuulla ja kokea ja nähdä niin paljon sitä häirintää.

Vierailija
53/69 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi miehenä muuta kuin todeta että voi voi. Vaikka laki olisi millainen ja pojat kasvatettu miten hyvin tahansa niin tuollaista kepillä jäätä koettelua tapahtuu ja tulee tapahtumaan aina. Se kumpuaa sieltä perusbiologiasta että parhaimmat urokset kilvoittelevat parhaimman naaraan huomiosta.

Vierailija
54/69 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 12v. Kioskilla katsomassa lehtiä ja odottamassa äitiä. Vierestä meni vanha mies, joka oikein vieritti sormensa mun perseen yli ja kun käännyin pöyristyneenä katsomaan, niin mies katsoi mua suoraan silmiin ja nuuhkaisi sormiaan. Minkälainen sairas p'ska tekee noin lapselle?

Vierailija
55/69 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua ole ahdisteltu.

Kaikki 2-mielisyys ei ole ahdistelua, otan vitsillä vaan. Ei ihan kaikesta tarvitse suuttua.

Vierailija
56/69 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minun persettä tulisi joku äijä hiplaamaan, niin vetäisin pataan. Sillä loppuu hiplailu.

Vierailija
57/69 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä, jos naista ahdistellaan, hän on useinmiten antanut siihen alkusysäyksen itse.

Naiset periaattellisesti haluavat kokeilla viehättävyyttä miehiin. Silti eivät käsitä, että joku mies voi ottaa tuon tosissaan.

Käyttäytykää naiset kaikkissa tapauksissa asiallisesti ja tarpeeksi etäisesti, ja tietttyjä kavereita kohtaan, jopa viileästi tai kylmästi.   Tällöin ei kenellekään ole mitään haluja minkäänlaisiin ahdisteluihin.

Vierailija
58/69 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos minun persettä tulisi joku äijä hiplaamaan, niin vetäisin pataan. Sillä loppuu hiplailu.

Niin ja huutakaa! Huutakaa ja kiroilkaa niin paljon kuin ikinä ääntä lähtee. Niin että KAIKKI kuulevat varmasti. Ei sitä tarvitse hävetä. Se pervohan siinä joutuu tapetille.

Näille hiplaajille pahinta on se, että kohde ei heidän oletuksiensa vastaisesti otakaan törkeää käytöstä vastaan alistuneena tai hämmentyneenä - jolloin he voittavat- , vaan tekeekin asiasta ison numeron ja "haastaa" tekijän tekemällä teon näkyväksi.

Joku ketjussa kertoi, että Prisman hyllyllä käytiin puristelemaan. Minä suoraan sanoen oikein herkuttelen tuollaisella kuvitteellisella tilanteella, jossa pääsisin huutamaan kuin hinaaja, että tulkaa kattomaan mikä saa****n perverssi äijä täällä puristelee, VARTIJA TÄNNE, mitä sä jum*****a paska oikein yrität, katotaan kaupan videonauhalta mitä teit, VARTIJA!!!!!!!!!

Nimittäin tuota reaktiota se puristelijakin säikähtää. Oletusarvo kun oli se, että saa neidon hämilleen ja itse lähtee hihitellen kotiin - ei lähtisi enää tuon huudon jälkeen, kun koko kauppa tuijottaa ja vartija juoksee paikalle :)

Vierailija
59/69 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo koskaan kukaan ahdistellut mitenkään... ihmettelen miten joillekin arkipäiväistä ja toisille täysin tuntematon ilmiö.

Vierailija
60/69 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä kait muuta kuin että esimies on rinnoille puhuja. Se on inhottavaa.

Ei mahda mitään, ilmoitat silti. Jos ei tee mitään, niin työpaikan häirintävaltuutettuun tai johtajaan yhteys.

Häirintävaltuutettu. Oletko tosissasi.

😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme