Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, millä tavoin sinua on tänään ahdisteltu?

Vierailija
22.08.2019 |

Mulla: 20 vuotta vanhempi mies saapui lounaspalaveriin ravintolaan just kun olin katsomassa ruokalistaa tiskillä ja tervehti sanomalla ”mä tuun tälleen takaapäin, heheheee”.

Kokoustin kahden mieskollegan kanssa konttorilla ja he menivät hakemaan kahvia ja kysyivät tuovatko mullekin ja jatkoivat kysymällä, mikä on kuppikokoni. Tähän toinen sanoi ”mukiin menevä hehheeee” ja kun he lähtivät kävelemään kuulin toisen mukamas kuiskaavan toiselle ”mutta onko posliini öhhööhhöö”.

Miehet, mikä teitä vaivaa?

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo koskaan kukaan ahdistellut mitenkään... ihmettelen miten joillekin arkipäiväistä ja toisille täysin tuntematon ilmiö.

Tässäkin varmaan maakunta kohtaisia eroja.

Vierailija
62/69 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oo koskaan kukaan ahdistellut mitenkään... ihmettelen miten joillekin arkipäiväistä ja toisille täysin tuntematon ilmiö.

Asun pääkaupunkiseudulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
64/69 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä Tampereella, enkä minäkään ole joutunut ahdisteltavaksi. En kyllä sitten tiedä, missäpäin tuo on niin yleistä...

Vierailija
65/69 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei ole ahdisteltu mitenkään,ei koskaan!

Ei koskaan, vaikka olin nuorena kivan näköinen ja iloinen tyttönen.

Ahdiselu voi olla kiinni myös naisesta itsestään. Miksi näytät sellaiselta, että sinua haluttaa, jotta miehet lähestyy tai läähättää puoleesi.

Itse olin aina nuorena ihan tavallinen nuori nainen, en pukeutunut prosoivasti, en flirttailut kellekään, en esiintynyt vähäpukeisena julkisilla paikoilla, enkä antanut ymmärtää että, mua voi lähesetyä kuka tahansa.

Suljin silmäni noilta jutuilta, ja silti sain kivan miehen ja hyvän uskollisen perhe-elämän ja kaksi ihanaa lasta.

Naisten kannattaa katsella myös omaa käytöstään, ennekuin moittivat miesten käytöstä!

Tää oli limaisin kommentti tässä ketjussa, kommentoija on yök, tod näk gubbe.

Vierailija
66/69 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"saako tytön kanssa tulla juttelemaan"" eräs 60-70v mies

ja en ole tyttö, olen 27v nainen :-DD

Vierailija
67/69 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi miehenä muuta kuin todeta että voi voi. Vaikka laki olisi millainen ja pojat kasvatettu miten hyvin tahansa niin tuollaista kepillä jäätä koettelua tapahtuu ja tulee tapahtumaan aina. Se kumpuaa sieltä perusbiologiasta että parhaimmat urokset kilvoittelevat parhaimman naaraan huomiosta.

Ai että parhaimmat urokset kilvoittelevat parhaimman naaraan huomiosta.

Hah hah siis se 50 kymppinen vanha ukko ei todellakaan oo mikään parhain uros. Taitaa olla enempi 50 ikäkriisiä että täytyy teinityttöjä ahdistella. Ihan sairasta!!

Vierailija
68/69 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä Tampereella, enkä minäkään ole joutunut ahdisteltavaksi. En kyllä sitten tiedä, missäpäin tuo on niin yleistä...

No ilmeisesti olet ruma, rinnaton lattapeppuinen ja naamasta ruma. Siinä syy. Tai sitten olet se rääväsuinen jätkämäinen tapaus joka ei oikein vetoa miehiin. En muuten ymmärrä tätä ettei muka ole koskaan ahdisteltu. Kyllä se vaan niin yleistä on.

Vierailija
69/69 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi miehenä muuta kuin todeta että voi voi. Vaikka laki olisi millainen ja pojat kasvatettu miten hyvin tahansa niin tuollaista kepillä jäätä koettelua tapahtuu ja tulee tapahtumaan aina. Se kumpuaa sieltä perusbiologiasta että parhaimmat urokset kilvoittelevat parhaimman naaraan huomiosta.

Voi voi. Tytöt pitää opettaa niin, että he automaattisesti lyövät heitä kopeloivia ääliöitä. Tuossa tilanteessa jäätyy helposti, koska tilanne tulee niin yllättäen. Se kopeloijahan on ehtinyt suunnitella tekoaan.