Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, millä tavoin sinua on tänään ahdisteltu?

Vierailija
22.08.2019 |

Mulla: 20 vuotta vanhempi mies saapui lounaspalaveriin ravintolaan just kun olin katsomassa ruokalistaa tiskillä ja tervehti sanomalla ”mä tuun tälleen takaapäin, heheheee”.

Kokoustin kahden mieskollegan kanssa konttorilla ja he menivät hakemaan kahvia ja kysyivät tuovatko mullekin ja jatkoivat kysymällä, mikä on kuppikokoni. Tähän toinen sanoi ”mukiin menevä hehheeee” ja kun he lähtivät kävelemään kuulin toisen mukamas kuiskaavan toiselle ”mutta onko posliini öhhööhhöö”.

Miehet, mikä teitä vaivaa?

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öitä! Tiistaina laival.... vois vaikka vetää örvelöt

Vierailija
22/69 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen masturboi nähteni ja toinen läpsäytti pepulle. Vaikka niiltä on kivekset poistettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öitä! Tiistaina laival.... vois vaikka vetää örvelöt

Kiipeä partaan yli kuin Titanicissa sitten.

Vierailija
24/69 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei ole ahdisteltu mitenkään,ei koskaan!

Ei koskaan, vaikka olin nuorena kivan näköinen ja iloinen tyttönen.

Ahdiselu voi olla kiinni myös naisesta itsestään. Miksi näytät sellaiselta, että sinua haluttaa, jotta miehet lähestyy tai läähättää puoleesi.

Itse olin aina nuorena ihan tavallinen nuori nainen, en pukeutunut prosoivasti, en flirttailut kellekään, en esiintynyt vähäpukeisena julkisilla paikoilla, enkä antanut ymmärtää että, mua voi lähesetyä kuka tahansa.

Suljin silmäni noilta jutuilta, ja silti sain kivan miehen ja hyvän uskollisen perhe-elämän ja kaksi ihanaa lasta.

Naisten kannattaa katsella myös omaa käytöstään, ennekuin moittivat miesten käytöstä!

Voi LUOJA. Olin maailman kiltein ja konservatiivisin opiskelijatyttö kun ällöttävä vanha mies kouri haarojen välistä bussipysäkillä takaapäin just kun bussi tuli ja oli pakko nousta siihen. Enkä muutenkaan olis uskaltanut tehdä mitään.

Vierailija
25/69 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahdiselu voi olla kiinni myös naisesta itsestään. Miksi näytät sellaiselta, että sinua haluttaa, jotta miehet lähestyy tai läähättää puoleesi.

Itse olin aina nuorena ihan tavallinen nuori nainen, en pukeutunut prosoivasti, en flirttailut kellekään, en esiintynyt vähäpukeisena julkisilla paikoilla, enkä antanut ymmärtää että, mua voi lähesetyä kuka tahansa.

Suljin silmäni noilta jutuilta, ja silti sain kivan miehen ja hyvän uskollisen perhe-elämän ja kaksi ihanaa lasta.

Naisten kannattaa katsella myös omaa käytöstään, ennekuin moittivat miesten käytöstä!

Älä viitti!

Olin koko nuoruuteni kiltti tyttö, ujo ja nauravainen.

Sitä kourimista ei usko kukaan kuinka paljon tissin ja takapuolen puristelua vanhoilta miehiltä. Oman ikäiset kiersi kaukaa, olinhan tosi outo.

Pitää saada pukeutua kuten tahtoo. Itsellä ei ollut koskaan paljastavia vaatteita ja tuossa oli tulos.

Vierailija
26/69 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten siivoa porukkaa, mutta yksi vanhempi mies, jonka mielestä rasvaiset vitsit kuorrutettuna "öhhöh"-naurulla ovat parhautta.

No, ei juuri naurata. Harvinaisen tylsä ihminen.

Vierailija
27/69 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ahdisteltu. Sen sijaan miespuolinen bussikuski auttoi minut bussiin ja sieltä pois. Tuli hyvää mieli, kun sai hyvää palvelua. 

Vierailija
28/69 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesasiakas halusi ostaa marlboroa KOVASSA askissa ja nikkas mulle silmää, että kyllähän säkin kovasta tykkäät. Pesin pullokonetta ja vanhempi mies puristi pyllystä ja toinen sanoi, onpas hyvät maisemat. Juu, otan nämä huumorilla muuten pää hajoaisi.

Vierailija
29/69 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin palstalla elämänkokemuksiani, esim joukkoraiscaus kun olin vasta 15v neitsyt ja kaikkea muuta miesten taholta saamaani huorittelua ja paskaa, tälle joku palstamies naureskeli ja käski muotoilemaan provoni vähän paremmin seuraavalla kerralla.

Ei ahdistelua, mutta vähättelyä ihmiseltä, joka ei voi tietää mitä olen kokenut elämässä miesten taholta eikä tule koskaan (miehenä) tajuamaankaan sitä asiaa, vaikka näkisi omin silmin filminauhana.

Tommoset vähättelijät on minun silmissä samaa sakkia huorittelijoiden ja raisc..ien kanssa.

47v

Vierailija
30/69 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä viitti!

Sitä kourimista ei usko kukaan kuinka paljon tissin ja takapuolen puristelua vanhoilta miehiltä. Oman ikäiset kiersi kaukaa, olinhan tosi outo.

Pitää saada pukeutua kuten tahtoo. Itsellä ei ollut koskaan paljastavia vaatteita ja tuossa oli tulos.

Sitten pitää hyväksyä lieveilmiöt

Vierailija
31/69 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Victim blaming.

Teen itse ulkotöitä, joissa minulla on siihen kuuluva vaatetus jonka en olettaisi olevan mitenkään seksikäs ja antavan signaalia että hei tulkaa kaikki limaiset miehet kuolaamaan. Silti on näitä huohottavia äijiä jotka tulee kuvailemaan miten haluaisivat p*nna tai rekkamiehet yms hiljentävät kohdalle ja huutelevat ikkunasta kun olen tekemässä töitä. Miehet jotka ahdistelevat eivät tarvitse mitään tekosyytä, vaan nauttivat siitä kun saavat ladella törkeyksiänsä ja osoittaa oman valtansa kohtelemalla naisia näin.

Vierailija
32/69 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä, jos naista ahdistellaan, hän on useinmiten antanut siihen alkusysäyksen itse.

Naiset periaattellisesti haluavat kokeilla viehättävyyttä miehiin. Silti eivät käsitä, että joku mies voi ottaa tuon tosissaan.

Käyttäytykää naiset kaikkissa tapauksissa asiallisesti ja tarpeeksi etäisesti, ja tietttyjä kavereita kohtaan, jopa viileästi tai kylmästi.   Tällöin ei kenellekään ole mitään haluja minkäänlaisiin ahdisteluihin.

Vierailija
33/69 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai nykyisin jo kuluneet "vitsitkin" ovat ahdistelua? Ovatpa jotkut herkkiä. En edes viitsi kertoa mitä kaikkea kaupan kassalla kuulee. Menettäisit vain yöunesi niiden juttujen takia, kun tunnut olevan yliherkkä miesten jutuille. N36

Vierailija
34/69 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitenkään, kun olen syrjäytynyt ja poistuin kotoa vain metsään marjastamaan.

erästä marjastajaa oli ahdistellut karhu, toki alentavampaa jos ahdistelija on ahdistelukäsitteitä ymmärtämätön suomalainen mies

Vierailija
35/69 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesasiakas halusi ostaa marlboroa KOVASSA askissa ja nikkas mulle silmää, että kyllähän säkin kovasta tykkäät. Pesin pullokonetta ja vanhempi mies puristi pyllystä ja toinen sanoi, onpas hyvät maisemat. Juu, otan nämä huumorilla muuten pää hajoaisi.

Tuohon kuuluu vastata askia ojentaessa että ”tää onkin ainoa mikä sulla pysyy kovana”.

Vierailija
36/69 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä viitti!

Sitten pitää hyväksyä lieveilmiöt

Ei pidä hyväksyä.

Minulla oli asuna suurinpiirtein perunasäkki joka ei tasan varmasti provosoinut mihinkään epäasialliseen.

Kenelläkään ei ole oikeutta kopeloida ilman lupaa oli päällä mitä hyvänsä.

Vierailija
37/69 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä yhtään tapausta, missään enkä koskaan; että jotaina perusfiksua naista olisi yksikään mies missään ja milloinkaan lähennellyt.

Fiksuihin naisiin, miehet eivät todellakaan koske, heitä pelottaa koko naisenolemus kaikkineen ja miehet ovat lähes varmoja, jotta noin upeaa naista, on aina joku mies lähistöllä odottamassa viimeisen mallin autossa, metsästyskiväreineen.

Vierailija
38/69 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mitenkään, kun olen syrjäytynyt ja poistuin kotoa vain metsään marjastamaan.

erästä marjastajaa oli ahdistellut karhu, toki alentavampaa jos ahdistelija on ahdistelukäsitteitä ymmärtämätön suomalainen mies

ois ollut sillain toksista maskuliinisuutta sitä karhua kohtaan jos ois myrkyttänyt sen luodilla kun pelastaa naista, se nainen jota miehet pelastaa ei aina ole se hienohipiäinen satuneito. Me miehet syydetään toksista myrkkyä jos karhut hyökkää meidän tyttärien tai äitien kimppuun. Ja niin syytää nainenkin, me miehet ollaan fyysisesti vahvoja ja oikeasti meille vaan koko ajan opetetaan toksista mantraa että suojelkaa heikoimpia ja puolustakaa heitä ja sellainen kai meidän geenistö on. Vuosituhantinen suojelusvietti on hetken tarpeeton onneksi mutta tämäkö on kiitos naiset, siskot, rakastajatteret, äidit ja mummelit joiden leipomuksiakin laatta kurkussa kehuttiin?

Vierailija
39/69 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ahdisteltu ja jos ahdistellaan, niin ahdistelu loppuu siihen. Teen selväksi, ettei minua saa ahdistella ja voinpa huutaa meetuu..

Vierailija
40/69 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pukeutuu vartalonmyötäisiin vaatteisiin tai avokaulaiseen paitaan, on aivan odotuksenmukaista saada katseita tissivakoon. Laittakaa löysä poolopaita niin tisseille puhuvat miehet vähenee ympäriltänne. Vai onko vaan ”saatava pukeutua kuten haluaa”.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi