Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on oudoin tavara, jonka tiedät varastetun?

Vierailija
22.08.2019 |

Tuli vain mieleen, kun äsken luin tapauksesta, jossa kesäkäytössä olleen talon vanhat ja koristeelliset ikkunat oli varastettu!

Kommentit (136)

Vierailija
41/136 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikoinaan unohdin auton ovet auki ja joku oli varastanut kaikki wunderbaumini. Tarjolla olisi ollut cd-levyjä jotka olivat silloin vielä käypää varastelukamaa.

Oliko sellaisia pin up tyttö wunderbaumeja?

Ihan tavallisia kuusen mallisia, eli et saa tästä tehtyä mitään miesvihatarinaa.

Vierailija
42/136 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi vessapaperirulla. Olis vaan rohkeesti ottanu koko paketin, kun oli kerran rahat niin tiukilla. :D

Oliko tämä kaupasta? :D

Ei kun kotoani.

Ihan mielenkiinnosta, mistä huomasit, että rulla oli varastettu? Itse en kiinnitä huomiota monta on jäljellä.

Samalla kommentoin edelliseen, että siskolta oli kaveri varastanut myös rintsikoita ja pikkuhousuja. Tuli varmaan tarpeeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/136 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapseuudessa pyykkinarulta varastettiin vaatteet.

Kesämökin alta varastettiin toinen siellä olleista (ihan ostetuista) aurausmerkeistä.

Mulla oli jäänyt ok-talon pihalle yöksi varvastossut. Aamulla toinen puuttui eikä sen koommin löytynyt.

Naapurilta varasterriin roskis roskineen. Olen alkanut ajatella, että meniköhän se jotenkin rikki roskisauton käsittelyssä ja autokiski laittoi sen vaan sitten autoon mukaan eikä ilmoittanut asiakkaalle. (en enää muista, katosiko se tyhjennyspäivänä)

Lapselta sen kleptomaanikaveri varasti vaikka mitä, kunnes sai pysyvän porttikiellon.

Vierailija
44/136 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikoinaan unohdin auton ovet auki ja joku oli varastanut kaikki wunderbaumini. Tarjolla olisi ollut cd-levyjä jotka olivat silloin vielä käypää varastelukamaa.

Oliko sellaisia pin up tyttö wunderbaumeja?

Ihan tavallisia kuusen mallisia, eli et saa tästä tehtyä mitään miesvihatarinaa.

Kaverillani oli sellaisia tyttöbaumeja joskus parikyt vuotta sitten. Tuli vain mieleen, että niitä olisi voinut varastaakin. Ei tarvitse olla niin vainoharhainen.

Vierailija
45/136 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi vessapaperirulla. Olis vaan rohkeesti ottanu koko paketin, kun oli kerran rahat niin tiukilla. :D

Oliko tämä kaupasta? :D

Ei kun kotoani.

Ihan mielenkiinnosta, mistä huomasit, että rulla oli varastettu? Itse en kiinnitä huomiota monta on jäljellä.

Samalla kommentoin edelliseen, että siskolta oli kaveri varastanut myös rintsikoita ja pikkuhousuja. Tuli varmaan tarpeeseen.

Niinpä. Jospa olikin itse käyttänyt.

Vierailija
46/136 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Festareilla  nuoruudessa joku pölli teltastamme vesipullon. D Jätti alkoholit mutta vei vesipullon.

Vierailija
47/136 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiltä oöllittiin mustaviinimarjat pensaasta kun olimme mökillä.

Eivät olleet linnut asialla koska meillä oli verkko pensaan ympärillä ja se oli ripustettu lähimpään puuhun. Pensaassa ei ollut jäljellä marjan marjaa.

Toinen outo oli keskisormea näyttävä puutarhatonttu jonka olin saanut broidilta tuparilahjaksi. Rumahan se oli mutta oli kuitenkin jollekin kelvannut.

Vierailija
48/136 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa onpa mukava ketju! Jos varkaan suvjektiivinen näkemys kiinnostaa, nii jatka toki pidemmälle. Itse olen varastanut niin pienestä pitäen ettei silloin vielä ollut opetettu ettei niin saa tehdä. Tarhassa muilta lapsilta sekä aikuisten laukuista ja taskuista. Siitä ala-asteikäisenä ja myöhemmin teininä siirryin jo myymälävarkauksiin ja pihoilta kävin pöllimässä kaiken näköistä irtaimistoa mm. Pyykkejä, puutarhakalusteita, polkupyöriä yms. Koskaan en tarpeeseen varastanut, vaan rikoin tai poltin tavarat kavereiden kanssa. Kavereille se oli ehkä jännityksen hakua, mutta itse koen että minun oli pakko tehdä pahaa, jotta dem.onit sisälläni pysyvät taustalla ja jaksan taas ylläpitää fasadiani. Terv. Edelleen rikosrekisteritön akateemikko normiaikuinen

Vierailija
49/136 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun Ruosteinen pyöränkori pöllittiin... Why?? :D

Vierailija
50/136 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudehko lakanani varastettiin, kun se oli kuivumassa talonyhtiön pyykkituvalla. Useampaa kuukautta myöhemmin voro erehtyi pesemään ja tuomaan sen kuivumaan samalle tuvalle. Tunnistin, kun ei kyseessä mikään peruslakana, ja otin omani takaisin.

Vierailija
51/136 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

U never know... kirjoitti:

Terv. Edelleen rikosrekisteritön akateemikko normiaikuinen

Ei, vaan paskapää joka ei välitä muille tuottamastaan harmista, ja joka tekee maailmasta huonomman paikan elää.

Vierailija
52/136 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta varastettiin kuntosalin eteisessä olleet lenkkarit. Kyseiset kengät olivat erittäin likaiset ja rähjäiset, eivätkä edes mitkään merkkikengät. Vieressä olisi ollut monet paljon siistimmät naisten kengät, ja minun kengänkokoni on vieläpä 34... En ole koskaan tavannut ketään toista aikuista, jolla olisi näin pieni jalka

Vierailija
53/136 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostalon kuivaushuoneen narulta pitkät kalsarit. Vieressä olisi ollut seksikkäämpiäkin pöksyjä ja ihan hyväkuntoisia käyttövaatteita, mutta vain ne yhdet pitkät kalsarit kelpasivat.

Vierailija
54/136 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Margariinia ja jäätelöä varastettiin töissä. Koulussa kynä. Koulumatkalla lippis. Vappuna naamiaispukuni pupun häntä suoraan ahterista. Kadulla kädestä varastettiin vajaa limupullo pantin toivossa. Varhaisaikuisuudessa hulttiopoikaystävän nappasi suttura

Vierailija
55/136 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsilaukun hihnassa roikkuneista käsineistä otettiin toinen.

Vierailija
56/136 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perimätieto kertoi, että asuntolan pesutuvassa kannatti istua vahtimassa omia vaatteitaan, kun venäjänopiskelijoiden opintomatkat lähestyivät ja rahantarve lisääntyi. Varoituksista huolimatta kasa minunkin alusvaatteitani sai uuden kodin Neuvostoliitosta.

Vierailija
57/136 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjällä varastettiin rautatiesilta

Vierailija
58/136 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki omakotitalon pihalla kasvatetut herneet varastettiin. Palot jätettiin maahan.

Vierailija
59/136 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloyhtiön oven vierestä varastettiin rappuharja, joka oli niin huonossa kunnossa, että se jätti jälkeensä enemmän irtoharjaksia kuin lakaisi lehtiä.

Vierailija
60/136 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku varasti kaupan kassasta rahaa. Kuka vielä käyttää käteistä, kun on kortit ja mobiilit?