Mikä on oudoin tavara, jonka tiedät varastetun?
Tuli vain mieleen, kun äsken luin tapauksesta, jossa kesäkäytössä olleen talon vanhat ja koristeelliset ikkunat oli varastettu!
Kommentit (136)
Hemmetin autocorret, korjasin sen jo kerran: nekka eli kaatoastia maidolle/ kermalle.
Yksi vessapaperirulla. Olis vaan rohkeesti ottanu koko paketin, kun oli kerran rahat niin tiukilla. :D
Kerran kaupungilla oli viety terassilta iso kukkaruukku. Itse kukka oli kaadettu tylysti asfaltille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhempieni pihasta varastettiin kukkaistutus yön aikana. Siis lapioitiin ylös.
Vähän ohis, mutta tätäkin muuten siellä haustausmaalla silloin tällöin tapahtui yön aikana. Joillakin on otsaa.
-4
Kamalaa. Hautausmailta kuulemma pöllitään myös paljon lyhtyjä.
Pistää niin vihaksi se parin viikon takainen uutinen lapsen haudalta varastetusta lyhdystä jossa oli sisällä pehmopupuperhe!
Eikä? ;(
Kyllä, valitettavasti! https://www.hs.fi/kaupunki/hyvinkaa/art-2000006199644.html
Varas tai varkaat, aivan sama: teidät saadaan vielä. Teidät todellakin saadaan vielä.
Vierailija kirjoitti:
Yksi vessapaperirulla. Olis vaan rohkeesti ottanu koko paketin, kun oli kerran rahat niin tiukilla. :D
Oliko tämä kaupasta? :D
Aikoinaan unohdin auton ovet auki ja joku oli varastanut kaikki wunderbaumini. Tarjolla olisi ollut cd-levyjä jotka olivat silloin vielä käypää varastelukamaa.
Vierailija kirjoitti:
Aikoinaan unohdin auton ovet auki ja joku oli varastanut kaikki wunderbaumini. Tarjolla olisi ollut cd-levyjä jotka olivat silloin vielä käypää varastelukamaa.
Minä vuorostani unohdin vinttikomeron auki - mitään ei oltu viety, mutta iso kasa roskia oli tuotu tilalle...
K-marketissa ollessani itse asiakkaana kassalla näin kun myyjä huomasi asikkaan laittaneen jotain takkinsa sisään ja kävi varkaan kimppuun :D takin sisältä löytyi foliorulla.
Kännissä oon todistanut kavereiden varastavan eri kerroilla pitseroista esim makeutusainepurkkeja, ja kerran suuren vesikannun.
Mun käytetyt rintaliivit pyykkikorista. Olin lajittelemassa pyykkiä, enkä löytänyt korista yksiä tosi nuhjuisia, vanhoja valkoisia rintsikoitani. Ohimennen sitten kysyin mieheltäni, että onko se sattunut näkemään niitä. Saatan siis joskus unohdella asioita, kun mielessä pyörii monta rautaa yhtäaikaa. Mies mietti hetken ja totesi voimasanan kera, et onkohan mahdollista... Kysyin sitten, että mikä. No miehellä oli ollut frendi käymässä naisystävänsä kanssa. Ei siinä, ihan normaalia. Mutta muisti kuitenkin, että nainen oli käynyt vessassa ja viettänyt siellä jotenkin epätavallisen kauan aikaa. Ei kuitenkaan niin paljon, että asia olisi sen enempää siinä hetkessä mietityttänyt. Olin aika epäuskoinen asiasta ja aloin nauramaan, että kaipa se naisihminen sitten todella oli rintsikoiden tarpeessa, kun päätti varastaa ehkä maailman rumimmat ja nuhjuisemmat rintsikat, mitä maa päällään kantaa :D rikosta ei koskaan tunnustettu, eikä sitä kauheasti penättykään. Jälkeenpäin mieheni kuuli, että kyseinen nainen on saanut porttikiellon aika moneen yksityiseen kotiin. On siis kääntänyt varmaan arvokkaampaakin, kuin sata vuotta vanhoja alusvaatteita.
Mieheni varasti nuoruudessaan yli tuhannen markan papukaijan. Typerä veto kavereiden kesken, ei sen kummempaa. Papukaija sai kuitenkin hyvän kodin.
Meitä varastettiin hedelmät kahdesta puusta. Kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Oliko sellaisia pin up tyttö wunderbaumeja?
Jokunen vuosi sitten töistä varastettiin muutaman metrin mittainen, läpensä märkä, lahoava tukki, jota käytettiin rajaamassa parkkipaikkaa. Keskellä yötä tulivat kapeaa hiekkatietä pitkin, ottivat tukin matkaansa ja peruuttivat tiehensä. Viikon kuluttua tulivat ja hakivat toisenkin. Harmi että ne tukit loppui siihen, olisi ollut hauska nähdä joskos tahmatassut tulevat vielä kolmannenkin kerran.
Naurattaa edelleen ihan pirusti. Kaikkea sitä ihminen viitsiikin varastaa! Toivottavasti meni hyvään tarkoitukseen.
"-arvonnassa voitettu huuliharppu
-verkkovirralla toimiva sätkänkäärimiskone (kromattu)
-kesämökkini laiturissa kiinni ollut Ugandalainen mukavuuslippulaiva
-vaaleanpunainen yliviivaustussi (kuivunut)
-alpakannahasta valmistettu tuohivirsu (leveä lesti)
-keskeneräinen kantele
-purkillinen virtahevon orvaskettä
-jatkovarrellinen geigermittari
Meiltä Orvokit penkistä. Ja elokuun lopussa kun ne oli jo vähän roskiskunnossa
Vieläkin harmittaa kun noin 20v sitten kuivaushuoneesta varastettiin mummolta lapsena saatu täkki. Kulunut ja käytetty, mulle hyvin rakas. Varkaalle ei varmaan mitään arvoa. Samalla vietiin myös lakanat mummon peruja. Terkkuja vaan sinne Herttoniemeen, toivottavasti tuli edes käyttöön.
Oltiin etelässä lomalla aikoinaan ja vorot iskivät. Tietysti meiltä käännettiin paljon arvokkaita asioita ja rahaa, mutta se suorastaan nauratti että voroille oli tullut nälkä ja jääkaapista oli häinnyt pari jogurttipurkkia.
Kerran yksi tuttu porukka pölli tietyömaalta sen sellaisen oranssin töttörön ja vei lahjaksi tutuille.
Tänä kesänä on ollut paljon ilmoituksia varastetuista pihakukista. Aika outo trendi sekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko tämä kaupasta? :D
Ei kun kotoani.
"Haluaisin tehdä rikosilmoituksen. Minulta varastettiin purkillinen virtahevon orvaskettä."
:D
Eikä? ;(