Kovin aine mistä olettet vierottautuneet
Kommentit (73)
Mä oon vasta prosessissa mut piristä pääsin jo yli 9v sitten, enää kipulääkkeet ja viina.
Lopetin hiilidioksin käytön kolme vuotta sitten, silloin tämä ei ollut vielä muotijuttu. Aina kun näin hiilidioksia, käänsin katseeni pois, oikeastaan se ei ollut edes vaikeaa. En kehu itseäni mutta jos kaikki tekisivät kuten minä niin maailma olisi ihana paikka.
Venlafaksiini ja sen jälkeen serotoniini.
Ei serotoniini vaan sertraliini 😆. /4
Venlafaxin-vieroitus ei ollut mukava elämys.
Vieroitin vaimon timanteista. Se kovempaa ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Venlafaksiini ja sen jälkeen serotoniini.
Onko venlafaksiini pahempi aine kuin (es)sitalopraami?
Riippuvuutta ei ollut mutta viinakset olen jättänyt kokonaan. Määrällisesti en juonut koskaan paljoa mutta menin jotenkin poikkeuksellisen sekaisin suht ' pienistä alkoholimääristä. Juopuneena olo oli ahdistavaa ja pelottavaa, join lähinnä sosiaalisen paineen takia nuorempana. Iloinen nousuhumala oli minulle vieras käsite. Nuoruuden kaveriporukkamme hajottua sain jättäydyttyä pois kosteista illanvietosta. Nykyisin juon alkoholitonta olutta/viiniä/mocktaileja jos tilanne 'vaatii'. Koska en vaan jaksa selitellä miksi en juo. (miksi sitä joutuukin aina perustelemaan mutta juomista ei?)
Seuraavaksi lopetan säännöllisen kahvinjuonnin.
Ruoka, sen jälkeen on tullut neuroleptit, bentsodiatsepiinit ja masennuslääkkeet. Tosin ei noista mitään tarvitse vierottautua kunhan lopetti. On tullut vedetty morfiiniakin ja muita kolmiomömmöjä, mutta en vaan koukutu lääkkeisiin. Myös tupakan lopetin kertaheitolla ja samoin kahvin, mutta otin kahvin takaisin 4kk jälkeen koska en vaan pysy hereillä ilman sitä.
Vierailija kirjoitti:
Venlafaxin, ihan helvettiä.
No, joillekin tupakasta vieroittuminenkin on niin suurta tuskaa, että sortuvat kerta toisensa jälkeen.
Tupakka. Enkä ymmärrä enää miten olen voinut syövyttää itseäni sisältäpäin.
Kahvi, onnistui helposti, mutta on palannut kuvioihin. Harkitsen siirtymistä teehen, kun ei se kahvi oikeastaan edes olo hyvää.
Jäljellä oleva aine on sokeri. Olen yrittänyt monesti vähentää, mutta sorrun viimeistää kahden viikon päästä.