Vuokranantajan jotka vuokraavat luottotiedottomille, kokemus!
Minulle luottotiedoton jätti vuokrat maksamatta asui minun rahoilla saamattomat (vuokrat 900 €x 5) + (vastikkeet 589€ x 5) + asunnon tyhjennys ja siivous 1660 €+ oikeus ja perintäkulut 412 € = 9517 €
Jouduin ottamaan lainaa.
Kommentit (42)
Pitikö vuokralaisen maksaa vastikekin 😱
Älä koskaan anna anteeksi, äläkä jätä kostamatta aina kun saat tilaisuuden.
Jos budjetoitu vaikka elämänsä pilaamiseen 2000 €, se on pieni raha oikeudesta.
Itse en ole tuollainen vaikka luottotiedoton olenkin joten älä pliis edes aloita yleistämään nyt kun itseäsi korpeaa.
Tuo laskukaavasi ei kyllä ole ihan oikein. Et voi laskea samaan vastikkeita ja vuokraa.
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä mutta minun piti maksaa kun tuo asui maksamatta vuokraa.
Sinulle sattui joku renttu, joka ei parantunut tapojaan. Jotkut parantavat. Sellaiselle ei ehkä kannata vuokrata, jolla on saatavia vuokraveloista ulosotossa.
Älä silti niputa kaikkia luottotiedottomia samaan kasaan, kyllä heissä on kunnollisiakin ihmisiä.
Vastike on kyllä aika hurja! Minulla on kaksiossa vain 203 e/kk ja siinä on vesimaksukin mukana. Miten isosta kämpästä on kyse?
Kalliit oppirahat! Mä en vaan voi käsittää miten edes voi menettää luottotietonsa jos on normaali aikuinen ihminen! Jo pelkät yhteiskunnan tuet takaavat mahdollisuuden selviytyä asumiskustannuksista ja muista oikeasti pakollisista menoista! Kyllä se tavalla tai toisella on itse omilla valinnoilla aiheutettu tilanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä mutta minun piti maksaa kun tuo asui maksamatta vuokraa.
Niin eli hävisit vastikkeiden verran. Miksi tuo vuokrakin on tuohon laskettu vielä?
Vierailija kirjoitti:
Vastike on kyllä aika hurja! Minulla on kaksiossa vain 203 e/kk ja siinä on vesimaksukin mukana. Miten isosta kämpästä on kyse?
Varmaan rahoitusvastike samassa.
Minä vuokrasin asunnon luottotiedottomalle nuorelle joka oli juuri saanut ensimmäisen vakituisen työpaikkansa. Säntillisesti on vuokransa maksanut.
Vierailija kirjoitti:
Älä silti niputa kaikkia luottotiedottomia samaan kasaan, kyllä heissä on kunnollisiakin ihmisiä.
Laiha lohtu hyväuskoiselle vuokranantajalle! Tuskin ottaa riskiä toista kertaa, ja ymmärrän sen oikein hyvin!
Minä laittaisin t...jan perään vaikka riskillä, että jäisin kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, täällä yksi kunnollinen. Viimeiset 9 vuotta olen asunut yksityisten vuokranantajien asunnoissa, aina olen hoitanut vuokrat ja pitänyt asunnoista huolta.
Tarkoitit varmaan vastikkeet 589€ x 5 + asunnon tyhjennys ja siivous 1660 €+ oikeus ja perintäkulut 412 € = 5017 €
Mopopojat kyllä perii luottotiedottomaltakin.
Se vuokra tuohon pitää laskea eikä vastiketta. Se on saamatta jäänyttä tuloa, jonka olisi saanut jos se olisi maksanut vuokransa sovitusti tai vuokrattu jollekin muulle.
Auts.