Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen HR-rekrytoija: jos näen jossain saksanpaimenkoiran piirteitä, en häntä valitse

Vierailija
22.08.2019 |

En voi sietää sitä ylpeyttä ja omahyväisyyttä, jota nuo koirat edustavat. Jos koen jonkun hakijan olevan saksanpaimenkoira, lähetän hänet kadulle. Kultaisetnoutajat ja newfoundilaiset palkkaan.
HR-rekrytoija

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat tooosi vakuuttavalta ammattilaiselta; rekrytoinet jäseniä johonkin Sudenpentuihin?

Vierailija
2/37 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

just... pitäsköhän sun hakea jotain lääkitystä tuohon sun vaivaan? Terkuin, HR päällikkö

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs chihuahua? Mitäs jos muistuttaa sfinx kissaa? Entäs iguaania? Mitä nämä edustavat?

Vierailija
4/37 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D Ma tyypitin just kaikki mun (paikalla olevat) tyokaverit koiraroduiksi :D 

Loytyi:

- rottweiler

- vinttikoira

- spanieli

- labradorinnoutaja

- mechelin paimenkoira 

Kaikki ovat miehia. 

Itse olisin varmaan bernhardilainen.

Kenet naista palkkaisit, saat valita useampiakin. Ja keita et? 

Vierailija
5/37 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa onkin enemmän rekrytoijia kuin oikeita työntekijöitä. Millaiset diagnoosit pitää olla, että pääsisi rekrytoijaksi?

Vierailija
6/37 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sidon narun hammasharjaani ja ulkoilutan sitä. Palkkaisitko minut, ap?

Vierailija
7/37 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

HR-rekrytoijat eivät mitään palkkaa, korkeintaan seuraajia itselleen, eli joku lammas voisi olla hyvä.

Vierailija
8/37 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se siitä, onneksi mielenterveyshäiriöistäkin voi parantua ja päästä takaisin työelämään. Tsemppiä ja paranemisia aloittajalle!

Vierailija
9/37 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voishan se olla hyvä vartija.

Vierailija
10/37 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös HR-rekrytoija. Kysyn kaikilta haastateltavilta ”jos olisit eläin, mikä eläin olisit”. Jos vastaukseksi tulee KISSA, hakija joutuu mappi ööhön. En voi sietää kissoja.

Vierailija
11/37 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen myös HR-rekrytoija. Kysyn kaikilta haastateltavilta ”jos olisit eläin, mikä eläin olisit”. Jos vastaukseksi tulee KISSA, hakija joutuu mappi ööhön. En voi sietää kissoja.

Entä jos olen siili?

Vierailija
12/37 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siili saikuttaa talvet ja kesällä keskittyy vain paritteluun ja syömiseen. Auton alle jäämistä unohtamatta.

Hel.vetin huono työntekijä sellainen siili.

Vierailija
13/37 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran yhessä haastattelussa multa kysyttiin toi kysymys :D vastasin kenguru. En saanut paikkaa.

Vierailija
14/37 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi hukkaat hyvät työntekijät. saksanpaimenkoira on tunnetusti oppivainen, luotettava, varma, lojaali, tekee mitä käsketään eikä toimi omien halujensa mukaan.

Vierailija
15/37 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin kotka, joten et varmaan palkkaisi minuakaan. Tosin liitelen mieluummin vapaana kuin sinun köydessäsi.

Vierailija
16/37 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas joku täyshöpsö liikenteessä.

Vierailija
17/37 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran yhessä haastattelussa multa kysyttiin toi kysymys :D vastasin kenguru. En saanut paikkaa.

Mikä tuohon olisi ollut OIKEA vastaus? Kun oon vasta 25v tehny HR-hommia, ml. rekrytointi ja en kyllä keksi tuota itse...

Vierailija
18/37 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tuohon olisi ollut OIKEA vastaus? Kun oon vasta 25v tehny HR-hommia, ml. rekrytointi ja en kyllä keksi tuota itse...

Ilmeisesti mikä tahansa paitsi kenguru.

Vierailija
19/37 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikea vastaus on nousta ylös tuolista ja kävellä ulos.

Vierailija
20/37 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kihomato, eläimistä paras!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi