Suostuisitko loman ajaksi avoimeen suhteeseen?
Avomies ehdotti tätä kun lähdetään kolmeksi viikoksi Kreikkaan. En ole ihan sinut ajatuksen kanssa mutta hän sanoi että se voisi piristää suhdetta. Totta on että vauvan jälkeen on ollut ainakin puoli vuotta kuiva kausi ja kun kaikki palaisi kotona ennalleen freesimpänä niin siinä on pointti. Mut pelkään etten voi nauttia lomasta jos jään tyystin vaivan kanssa kaksin eikä mies huomioi minua ollenkaan. Vauvan kanssa kun on itse oltava ja se VÄHÄN rajoittaa tapailua. Suostuisitteko itse?
Kommentit (49)
Tod suostuisin jos vaan loman ajaksi
Kysypä sitä, että miten miten aikoo hoitaa lasta, kun käyt treffeillä joka ilta.
Vierailija kirjoitti:
Kysypä sitä, että miten miten aikoo hoitaa lasta, kun käyt treffeillä joka ilta.
Tästä tuli mieleen, kun joskus aikoinaan ennen kännyköitä oltiin nuorina poikaystävän kanssa Kreikassa. Minä sain ruokamyrkytyksen ja olin useamman päivän tosi sairas. En tietysti odottanut, että poikaystävä olisi kököttänyt koko aikaa kanssani kuumassa hotellihuoneessa, mutta en kyllä sitäkään että viiletti päivät ja biletti illat parin kaverinsa kanssa, joiden hotelli oli parinsadan metrin päässä. Itse olin niin heikkona, etten pystynyt edes hankkimaan juomaa tai ruokaa itse ja laihduin 4 kg. Oli kyllä paskamainen olo.
Kun sain voimia takaisin, meikkasin ja puin yksi ilta ja totesin vaan lähteväni ulos. Lähdin parin suomalaisen tytön kanssa bilettämään. Kun yöllä tulin takaisin, poikaystävä istui hotellin edustan portailla odottamassa minua ja esitti hirveän huolestunutta. No, tuon jälkeen pysyi loppuloman kanssani.
Ap:n mies laskee sen varaan, että vauva on tehokas ankkuri äidille.
Sullapa vinkeä vekkuli on. Otapa tosiaan puheeksi kenet ajatteli kustantaa mukaan matkaan lapsenpiiaksi.
Ei sopis mulle. Miehelläs ei selkeästi ole oikein käsitystä siitä, millaista on vauvaperheen elämä realistisesti, on selkeästi kyllästynyt siihen jo! Nyt pitäisi sitten saada kaikki, jotta elämä voisi olla edes jotenkin siedettävää. Toi avoin suhde tuskin jäis vaa Kreikkaan, ja ei varmaan koske sinua.....äiti kyllä viihtyy vauvan kanssa. En oikein arvostais miestä, joka pyrkii ratkaisemaan perhe- elämän kriisit näin, ja oletettavasti vaan itseään ja omaa etuaan ajaen.
Ellei tämä nyt ole provo, niin sitähän mies juuri yrittää. Tietää että joudut olemaan vauvan kanssa kun itse käy baareissa ja panoretkillä (maksullisissa). Paljosta vetoa että lastenhoitajan palkkaaminen ei sovi miehelle eikä se että sinä saat samat oikeudet kuksia ympäriinsä?
En suostuisi ja lisäksi ottaisin eron noin tyhmästä miehestä.
Vierailija kirjoitti:
Onnea vaan miehelle saada seksiä kreikkalaisilta vielä suht uskonnollisilta naisilta 😂. Mutta sen sijaan ap, oletettavasti vaaleana suomineitona, saa tunnin tinderkäytöllä vaikka viidet treffit per päivä. Ehkä pieni reality check olisi miehelle ihan paikallaan että menekki ei ehkä olekaan hänelle ihan niin kovaa kuin luuli, mutta vaimo ollaan viemässä käsistä 😆.
Eiköhän se mies kuitenkin mene maksullisiin......
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suostuisin, jos mies maksaa loman ajaksi lastenhoitajan. Mä en muuten ole koskaan tavannut miestä, jolle kävisi avoin suhde, siis naisenkin osalta avoin. Itselleen moni soisi erioikeuksia.
Kertoo miesten konservatiivisemmasta asenteesta pettämisen suhteen.
Kertoo kaksinaismotalismista, jos oma pettäminen on kuitenkin ok.
Eikun miehen täytyy saada levittää siementään ja nainen on joka tapauksessa hro vai miten se meni. T. Uli
Ehkä homma pelittää jos lähtee vuorotellen lomalle Thaimaahan ja Gambiaan. Thaikuissa sinä hoidat lapsia kun mies nauttii avoimesta suhteesta ja Gambiassa toisinpäin. Senhän voisi yhdistää niin, että ensin pari viikkoa Gambiassa ja sieltä suoraan pariksi viikoksi Thaimaahan.
En mitenkään täysin tyrmää avointa suhdetta, jos se on tarkkaan harkittu ja kummallekin aidosti ok. En kuitenkaan näe, että lapsiperheen yhteinen loma voisi olla joku vapaa sekstailureissu. Kannattaa miettiä miltä oikeasti tuntuisi se tilanne, että oot ollu hotellissa vauvan kanssa koko yön ja mies aamulla kömpii reissultaan hotellihuoneeseen. Olisiko tilanne sulle aidosti ihan ok? Ehkä nämä asiat pitäisi hoitaa jotenkin muuten. En usko, että miehen ehdottamalla kaavalla teillä on rentouttava ja mukava loma perheen kesken ja että sen jälkeen jatketaan yhdessä onnellisina.
Vierailija kirjoitti:
No en. Omituinen mies sinulla.
Avoin suhde on sellainen, josta molemmat suhteen osapuolet päättävät. Eikä todellakaan tulisi mennä hetken mielijohteesta.
Seksiloma ulkomailla ja suojaseksiä viinihuppelissa vieraan kanssa...ööö?? Miksi ei kotimaa käy?
Ukko haluaa itse mennä bylsimään nuoria kreikkalaisia jumalattaria. Olisin todella loukkaantunut tuosta. Olisi entinen tuollaisen ehdotuksen jälkeen.
Jumalattaria XDDDDDD No mutta joo, tylsä trolli.
Jos tämä nyt ei ole provo, niin en todellakaan suostuisi, vaan alkaisin harkita kyllä eroa tuollaisesta "miehestä". Vauva-aikana on seksin suhteen vähän hiljaisempaa, niin miehen ratkaisu tilanteeseen on varata yhteinen lomamatka ja ehdottaa "vapaata suhdetta" eli luottaa siihen, että vaimo jää hotelliin vauvan kanssa ja itse pyörii vieraissa/maksullisissa.
Onko mies muuten edes osallistunut yövalvomisiin, vaipan vaihtoihin ym.? Anna kun arvaan: vauva on sinun vastuullasi, eikä mies edes pärjäisi vauvan kanssa sen aikaa, että sinä pääsisit vuorostasi vieraisiin.
Joo, ja lomakohteeksi vaihdetaan Gambia. Amerikkalaiset naiset kuulemma suosivat Jamaikaa. Miehenkin loma kuluisi mukavasti rannalla lasten kanssa hiekkakakkuja tehdessä.
Siitä muistui mieleen juttu naisesta, joka lomamatkalta palatessa istui lentokoneen penkkiin ja huokaisi: "Aaah, vihdoinkin yhdessä". Vieressä istuva mies varovaisesti ihmetteli, että emmehän me kai ole tavanneet ennen, johon nainen: "Tarkoitin polviani."
Voisin kyllä panna vierasta lomalla, kunhan emäntä ei tekisi samoin.
Vierailija kirjoitti:
Kuinkas se nyt noin? Eihän se emännän paneminen sen kummempaa ole. Pelkkää seksiä, sillähän sen itsellesikin oikeuttaisit.
Jos tutustuu ensin, niin eihän se sitten ole vieras 🤓
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinkas se nyt noin? Eihän se emännän paneminen sen kummempaa ole. Pelkkää seksiä, sillähän sen itsellesikin oikeuttaisit.
No kuitenkin pelehtisi jonkun mokka k*kkelin kanssa, enkä haluaisi jakaa vaimoa muille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kuitenkin pelehtisi jonkun mokka k*kkelin kanssa, enkä haluaisi jakaa vaimoa muille.
No sittenhän on parempi, että pidät oman kikkelisi housuissasi, ettei vaimo tulkitse teillä olevan avoimen suhteen. Simple as that.
Koittakaa nyt ryhdistäytyä ja keskittyä tarjoamaan lapselle turvallinen ja tasapainoinen koti.