Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

No nyt on Torppa alottanu lentoemon hommat oikeen kunnolla!

Vierailija
22.08.2019 |

Insta storyssa jatkuvasti juttua. Taisi lentoemännän työ viedä mennessään ja hoitoala jäi :)

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edustavan ja kauniin näköinen Maisa on tuossa asussaan. Varmasti saa paljon ihailevia katseita, ja edustamansa yhtiö sitä kautta lisää posia. 

Vierailija
22/30 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt en ymmärrä. Eikös se hoitajantyön pitänyt olla sen kutsumusammatti? Vai eikö peppujen pyyhkimisessä ollutkaan riittävästi glamouria?

Ei lentoemännän työssäkään mitään glamouria ole, on toki sinänsä enemmän kuin lähärin😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun lentäjäkaveri on sanonut ettei ymmärrä miksi joku haluaa matkustamoon töihin 😀

Kertoiko hän myös kuinka kuolettavan tylsää on olla lentäjä?

Vierailija
24/30 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei haloo, naisella on lähihoitajan ja lentoemännän tutkinto? Kumpaa työtä sinä tekisit? Minä ainakin TODELLAKIN jälkimmäistä! Eli ymmärrän Maisaa erittäin hyvin. Sairaanhoitajalla on jo enemmän mistä valita ja palkkakin ok, mutta lähärin työ on sitä ihan perusduunia joka paikassa. Peset peppuja, suihkutat, laitat vaatteet, siirtelet nostureilla yms. Tärkeää työtä toki mutta ei kiitos!

Vierailija
25/30 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finnairilla on vielä hienommat univormut mun mielestä! Mutta heillä on se aspavaatimus vähintään 1,5 vuotta aspakokemusta tms vastaavaa kokemusta.

Mutta itsekin olisin mieluummin norralla töissä, se on pieni ja söpö yhtiö eikä tarvi kärsiä jetlageista. Norran rekrykin taitaa olla jotenkin selkeämpi ja nopeampi kuin Finnairin.

Vierailija
26/30 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun lentäjäkaveri on sanonut ettei ymmärrä miksi joku haluaa matkustamoon töihin 😀

Kertoiko hän myös kuinka kuolettavan tylsää on olla lentäjä?

Mitäpä sinä lentäjän työstä tiedät? Löytyykö paljonkin alan kokemusta? 😂

Vierailija
27/30 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ne puheet syksyllä jatkuvista sh opinnoista on? Siis jatkaako avoimessa sh opintoja? Miksi?

Vierailija
28/30 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Norran koneissa (ATR72 ja Embraer 190) on kyllä paljon ahtaammat tilat työskennellä kuin Finnairin laivaston vempeleissä. 

Eikä Norralla pääse/joudu kokemaan mannerten välisiä lentoja. Ne Euroopan ja kotimaan kohteet tulee kyllä aika pian koluttua, ja hotelliyöpymiset ei ole pidemmän päälle kovinkaan hohdokkaita.

Mutta hienoa, että tämäkin nainen on löytänyt työn, jossa ilmeisesti viihtyy. 

Vierailija
29/30 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Finnairilla on vielä hienommat univormut mun mielestä! Mutta heillä on se aspavaatimus vähintään 1,5 vuotta aspakokemusta tms vastaavaa kokemusta.

Mutta itsekin olisin mieluummin norralla töissä, se on pieni ja söpö yhtiö eikä tarvi kärsiä jetlageista. Norran rekrykin taitaa olla jotenkin selkeämpi ja nopeampi kuin Finnairin.

Finnairin uudet univormut on tosiaan todella onnistuneet ja tyylikkäät!  Norralla myös ihan hyvät, vaatimattomammat mutta silti edustavat.  Kivoja yhtiöitä molemmat.

Vierailija
30/30 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei Maisa ota koskaan mitään settiä ATR72- koneista? Nehän on paljon siistimpiä koneita kun noi tylsät suihkarit 😂