Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen solmussa, ehdota minulle työtä

Vierailija
22.08.2019 |

Määräaikainen työsuhteeni päättyy joulukuussa. Olen hukassa sen suhteen, että mitä haluaisin tai voisin tehdä työkseni. Haaveilen, että voisin itse sanella enemmän eli olla yrittäjä tms. Mutta päivätyö varmaan realistisempi. Vuorotyötä en halua.

Haluaisin olla asiantuntija, sisällön tuottaminen olisi kiinnostavaa, mutta mistä niihin töihin pääsisi käsiksi?

Millaista työtä voisin etsiä/tehdä:

Olen tradenomi, työkokemusta reilu 5 vuotta. 2v pienessä ruokamarketissa iltavuorovastaavana, 2v pankissa asiakaspalvelutiskissä ja 1v toimistosihteerinä valtion virastossa, ei ihan perus sihteerihommaa vaan haastavampiakin tehtäviä mukana.

Omaan tunnollisen ja yrittäjämäisen työotteen, olen vastuuntuntoinen ja näen asioita kokonaisuuksina. Haluan aina kehittää itseäni ja työskentelyäni.

Ehdotuksia?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on valitettavasti paljon kohtalotovereita. Suorittavaa työtä tekeviä tradenomeja on mielettömästi ja suurin osa niistä haluaa johinkin asiantuntijatyöhön. Etenkin kun niistä samoista paikoista kilpailee kymmenet tuhannet maisterit.

Vierailija
2/6 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synkältä näyttää kirjoitti:

Sinulla on valitettavasti paljon kohtalotovereita. Suorittavaa työtä tekeviä tradenomeja on mielettömästi ja suurin osa niistä haluaa johinkin asiantuntijatyöhön. Etenkin kun niistä samoista paikoista kilpailee kymmenet tuhannet maisterit.

joo meilläkin töissä ovat sulassa sovussa maisterit ja vanhat merknomit tekemässä suorittavaa toimihenkilötyötä. Sellaista, jonka vähänkin kieliä osaava apina suorittaisi hyvinkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap lisää: periaatteessa ei haittaa vaikka en saisi asiantuntijatyötä. Palkka 2500e brutto/kk riittää, ei haittaa vaikka olisi parempi.

Minua kiinnostaa esim. Etuuskäsittelijän työ, jokin assistentin työ esim jossain insinööritoimistossa tms

Vierailija
4/6 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap lisää: periaatteessa ei haittaa vaikka en saisi asiantuntijatyötä. Palkka 2500e brutto/kk riittää, ei haittaa vaikka olisi parempi.

Minua kiinnostaa esim. Etuuskäsittelijän työ, jokin assistentin työ esim jossain insinööritoimistossa tms

Tunnut itsekin tietävän, mitä haluaisit. Tietänet kuitenkin, että tuollaisiin paikkoihin tulee satoja hakemuksia. Tradenomin koulutuksen ongelma on, ettei se kouluta tiettyyn ammattiin, kuten vaikka tietoliikenneinsinöörin tai palomestarin.

Vierailija
5/6 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Assistenttejä on vähennetty viime vuosikymmeninä kovalla kädellä. Merkonomeista ja tradenomeista on valtava ylitarjonta, ja jos on pelkästään yleistä merkonomi/tradenomi-osaamista, ei varmasti ole helppo löytää hyväpalkkaista työtä tai yleensä mitään työtä. Jokin erikoisosaaminen pitäisi olla. 

Vierailija
6/6 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaatko jotain muuta kuin kopiokoneen käyttämisen ja Wordin/Excelin perustoiminnot?

Sillä, että olet reipas tyttö ja hoidat annetut tehtävät vastuullisesti, olisi joskus ennenmuinoin päässyt juoksutytöksi toimiston postia jakamaan ja kahvia keittämään, mutta sellaisia tehtäviä ei oikein enää ole tarjolla. Sanot hoitaneesi vastuullisempiakin tehtäviä. Mitä se tarkoittaa?