Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyssissä käyvät!

29.05.2006 |

Miten teillä menee tää kesä aika kun poli on kiinni? Tuleeko tauko hoitoihin??

meillä aloitettiin tutkimukset viime viikolla. Lääkäri on Räsänen. Mitä mieltä olette hänestä? Minusta tuntui todella asiantuntevalta ja mukavalta. Olisi kiva vaihtaa kokemuksia!!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mekin myös hoidossa kysissä ja taukoa tulee, koska koko polihan menee kai juhannukselta kiinni ja aukeaa uudelleen elokuun alkupuolella.

Mulla tosin oli juuri kohdun ulkopuolinen clomeilla alkanut raskaus ja tauko on muutenkin vähän pakollinen. Me mennään jatkosuunnitelmia tekemään ensi viikolla ja ilmeisesti kai sit tosiaan elokuussa jatkuvat hoidot.

Meilläkin ollut useimmiten Räsänen ja kerran Hippeläinen. Huippuosaajia ja mukavia molemmat, tietenkin joitakin töksäytyksiä tullut välillä, mutta asiasta toki... oma mieli välillä vähän herkillä ja silloin ne pienet töksyt vähän kolahtaneet...

Meillä ainoana vaihtoehtona IVF - hoidot, koska molemmat munatorvet ovat poissa kuvioista. Kokeiltu tähän mennessä siis neljän kierron ajan clomeilla ja niistä kahdessa tärppäsi, mutta eka meni kesken jo alussa ja toinen siis nyt kohdunulkopuolinen, jolloin jouduttiin munatorvikin poistamaan.

Mitenkäs teidän kuviot?

Vierailija
2/11 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo eli meillä aloitettiin viime viikolla tutkimukset. Olemme tasan vuoden yrittäny kolmatta lasta saada aluille mut turhaan. Olen saanu 4 keskenmenoa tällä ajalla ja alkoivat tutkimaan niitä. Ottivat liudan verikokeita kuten esim. kromosomi

Niissä vastaukset menee tonne heinäkuun loppuun. Silloin lääkäri soittelee tuloksista ja katsotaan jatkoa..Mikä hoito olisi paras?! Nyt määräsi mulle 3kk Terolut kuurin ja Lugesteron kuurin jos tulen raskaaksi.

Meillä kans tutkimukset jatkuu elokuussa. Silloin päätetään mitkä hoidot olisi hyvät meidän kohdalle. Sitä vain jäin ihmettelemään ettei määränny sperma analyysiä vielä eikä edes puhunu siitä. Missä vaiheessa teillä on tullu ajankohtaiseksi? Räsänen oli mukava läääkäri mut osas kyllä töksäyttää. Vielä ne ei tuntunut pahalta mut jos eteenpäin mennään eikä tulosta synny niin se koskee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän tutkimukset käynnistyivät viime syksynä, ja koska meillä ei ole vielä yhtään yhteistä lasta, tutkittiin molemmilta perusjutut. Siis heti myös miehen sperma, jossa ei kylläkään vikaa ollut. Mulla syynä kai osittain ikä ja munatorven osittainen tukkoisuus silloin alunperin.

Mutta mä kyllä luotan hoitoja tekevään poliin ihan täysin, tosin välillä olen kyllä vähän soitellut ja kysellyt miten edetään ja pyytänyt uutta aikaa yms pientä hoputusta.

Vierailija
4/11 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun jossain harmaiden aivosolujeni perukoilla on semmoinen ajatus, (joskus lukenut palstalta) että poli menisi kiinni kolmeksi kuukaudeksi kesäaikana remontin takia. Pari viikkoa sitten kävin viimeksi, ja kyllä silloin näytti olevan kovasti remonttihommat aluillaan. Mutta ehkei sitten kuitenkaan olisi niin pitkään kiinni?

Olisi meille nimittäin huippuhyväjuttu! Tässä parasta aikaa " piinaillaan" ensimmäistä IVF:ää, joka kuitenkin alkaa vähän näyttää jo epäonnistuneelta :( Niin jos poli onkin kiinni vaan normaaliajan, niin sitten päästäisiin mahdollisimman pian hakemaan pakkasukkeli kyytiin, elo-syyskuussa jo.

Räsäsen kanssa tosiaan tarvitaan vähän huumorintajua. Hänen tyylistään saa jotenkin semmoisen hällä väliä-kuvan, vaikka kyllä varmasti on hommassa ihan täysillä mukana. Räsänen oli meillä alkututkimuksissa ja teki miehelle biopsian. Munasolupunktion ja alkionsiirron teki Kati Pentti. Ihan mukava, mutta ehkä vähän kovakourainen...

Pelkästään positiivista sanottavaa polin toiminnasta.

Onnea ja voimia kaikille tutkimuksiin ja hoitoihin!

Vierailija
5/11 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tosiaan sellanen käsitys, että juhannukselta menee kiinni ja 4.8. aukeis taas ( hassu päivä tosin, kun on perjantai....!) Mä varmistan ensi viikolla ja laitan tänne sitten viestiä. Mut näin mieleeni jäi kun soittelin tossa alkukuusta polille. Ja punktioiden arvelivat alkavan sit elokuun lopulla, mut varmistan vielä.

Voimia kaikille!

Vierailija
6/11 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olisi todella mukavaa.

Tosin voi olla, että minäkin saan tietoa jo ennen sitä, kun torstaina on veritesti ja sitä kautta olen yhteydessä myös oman sairaalan naistenpolille. Ehkä he osaavat sanoa jotain KYS:n tilanteesta.

Mutta laittakoon tietoa se ken sitä ensin saa. =)

Vierailija
7/11 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä poli menee kiinni juhannukselta ja aukeaa elokuun alusta taas normaaliin toimintaan..Sen takia meidänkin tutkimuksiin tulee pieni pysäys.

Onko teillä on Terolut kuurin aikana huimausta? Nimittäin mua huimailee ja viime yönä heräsin kauheaan öklö oloon. Sen takia sit meni yöunet.

Hälläväli meininki Räsäsellä oli hyvin sanottu sillä sen kuvan sain heti. Olin ihan varma et turhaan on tultu mut sit ei kuitenkaan... : )

Vierailija
8/11 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Olemme käyneet lapsettomuushoidoissa tammikuusta lähtien.

Yritystä on takana 1,5 vuotta ja ensimmäistä yritetään.

Alkututkimukset, verikokeet ja munatorven aukiolot on tutkittu, niissä ei löytynyt mitään.

Nyt on tämä tietty väliaika kesällä, että yritetään luomusti, jos ei onnistu niin sitten inssit syksyllä.

Palvelun laatuun ei muuten moitittavaa kuin asiat kannattaa hoitaa suoraan ivf- hoitajien kautta myös puhelimitse, ne vastaanoton naiset eivät ainakaan minun kohdalla osaneet hoitaa asioita oiken. Tuli ihan toista tietoa kuin olisi pitänyt.

Hoitavana lääkärinä on ollut Hippeläinen ja se oli kyllä huvittava tapaus toissa viikolla, kun oli munatorvien aukiolo tutkimus.

Se intoili enemmän kuin me.

Mutta syksyä ootellaan ja toivotaan, ettei tarvitsisi mennä enää ollenkaan, että täppäisi kesällä. ( mikä tuntuu epätodelliselta).

Vierailija
9/11 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sanottiin, että poli menee kiinni 12.6. ja hoitoja pääsee jatkamaan elokuun lopulla.

Vierailija
10/11 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ilmeisesti ensi viikon olisi vielä poli auki. Ja palaisi kesätauolta elokuun lopussa. Mutta täysin varma tieto tämä ei edelleenkään ole.

Vierailija
11/11 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekin kyssissä hoidossa olevana sain hoitajalta tiedon, että elokuussa voi jo soitella heille päin. Ymmärsin näin, että elokuun alusta aukee jo paikka, mutta elo-syyskuun vaihteessa hoitoja jatketaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi