Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä menee raja tuhmille vitseille työpaikalla?

Nainen alle 20v
21.08.2019 |

Olen ihmetellyt omalla työpaikallani olevaa matalaa rajaa seksiin viittaavien vitsien suhteen. Jopa miespuolinen pomoni voi lohkaista "hullunhauskan" jutun, usein minun kustannuksellani, takapuolestani tai liittyen muuten seksielämääni mikä minua suuresti ihmetyttää. Miten pitkälle te menisitte vitsienne suhteen?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tehtiin kosteusmittausta ja talon isäntä oli kiinostunut miten se käytännössä tapahtuu. Heitin läppänä että tällä laitteella voi mitata vaikka pikkurouvan kosteuden tason. En edes nähnyt sitä naista mutta kaikki kuultiin se.

Aivan hirveää huutoa pikku vitsistä. Varmaan oli puutteessa kun niin pahasti kilahti.

Siellä Vuoden Asiakaspalvelija.

Taisi olla myös vuoden kuivin asiakas. Nooh ei nuita vanhojen akkojen suuttumisia paljon viitsi noteerata. Ainahan niillä nuttura jostakin asiasta kiristää.

Vierailija
22/33 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rajan asettaa kuulija, ei "vitsin" kertoja. Jos kuulija tuo julki ettei hyväksy tämäntyylistä puhetta, niin silloin pitää "vitsin" kertojan lopettaa sellaiset puheet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raja menee tasan siinä, mitä työyhteisö sietää. 

Jos ei siedä esim. raksamiesten rasvaisia juttuja ja kaikille muille on ok, niin alanvaihto. 

Vierailija
24/33 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulijan tai loukkaantujan pitäisi joutua ”asettamaan rajaa”. Kenenkään ei ylipäätään pitäisi kertoa seksivitsejä töissä. Ne ovat aina huono idea, koska on olemassa kohtuullisen suuri vaara, että jotakuta ne loukkaavat. Siksi ne pitäisi jättää kokonaan pois. Jätämmehän me muutkin loukkaavat ja ällöttävät jutut tekemättä työpaikalla.

Vierailija
25/33 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittaja tarkoitti ilmeisesti sitä että siinä tilanteessa jos joku kertoo näitä tyhmiä "vitsejään" ni hänen tulee lopettaa jos joku sanoo niistä. Lähtökohta on aina se että työpaikka ei ole tällaisten "vitsien" paikka.

Vierailija
26/33 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työsuojeluvaltuutettuun yhteyttä ja ilmoitus sukupuolisesta häirinnästä ylemmälle tasolle. Jos näitä ei ole niin seuraavan kerran kerrot ilmoittavasi poliisille ahdistelun.

Vierailija
27/33 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tehtiin kosteusmittausta ja talon isäntä oli kiinostunut miten se käytännössä tapahtuu. Heitin läppänä että tällä laitteella voi mitata vaikka pikkurouvan kosteuden tason. En edes nähnyt sitä naista mutta kaikki kuultiin se.

Aivan hirveää huutoa pikku vitsistä. Varmaan oli puutteessa kun niin pahasti kilahti.

Jännä kun te vitsiniekat kohdistatte aina muihin vitsinne. Mikset sanonut, että mittaat aina laitteella omat touhutippasi? Ai niin, sehän olisi ollut kiusallista SINULLE.

Vierailija
28/33 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap sinä itse asetat rajan miten tuhmia vitsejä haluat kuunnella itsestäsi työpaikallasi.

Vierailija
29/33 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raja menee tasan siinä, mitä työyhteisö sietää. 

Jos ei siedä esim. raksamiesten rasvaisia juttuja ja kaikille muille on ok, niin alanvaihto. 

Tuo on ihan ok ajateltu raja. Itsellä on huumorintajua vaikka muille jakaa. En suutu itseeni kohdistuvasta läpästä vaan siitä saa jotain takaisin. Alkuun kyllä kannattaa katsella että minkä verran siellä porukat kestää huumoria.

Härskikin huumori on parempaa kuin työpaikoilla riitely. Naisten kesken ne näyttää olevan loppumattomia riitoja. Muijalta kun väkisin kuullut puhelin keskustelun yhden puolen niin uskomatonta. Ne on nyt riidelleet noin 5-6 vuotta jostakin asiasta. Joku vähän loukkaavakin alapää läppä on aika pientä kun suhteuttaa riitoihin ja aivan todellisiin kiusaamis tapauksiin.

Vierailija
30/33 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä kun te vitsiniekat kohdistatte aina muihin vitsinne. Mikset sanonut, että mittaat aina laitteella omat touhutippasi? Ai niin, sehän olisi ollut kiusallista SINULLE.

Olisin voinut sanoa noinkin ei siinä mitään. Luulen vaan että sitä ei niin tajuttaisi kun puhutaan kosteuden mittaamisesta. Myös läppä että mulla on henkilökohtainen kosteusanturi menisi ihan fine. Kato kaikki ei ota elämää niin vakavasti. Ei tätä voi ottaa jos meinaa pysyä edes suht järjissään. Huumorista on siinä suuri apu. Ja jos ei itsestä kestä vitsailua niin silloin ei oikeasti ole sitä huumorintajua.

Kun kännissä otat sivuaskeleita niin laula anssi kelaa ja roikota käsiä. Mun täytyy kävellä näin, mun täytyy kävellä näin....

Vierailija
31/33 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vuosia töissä työpaikassa, jossa valtaosa oli miehiä ja siellä ei kyllä heitetty mitään seksuaalista läppää. Onneksi.

Vierailija
32/33 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensäkään seksijutut eivät mielestäni kuulu työpaikalle vaikka kyse olisikin jostain yleisestä vitsailusta eikä kehenkään tiettyyn henkilöön kohdistuvasta. Iskee myötähäpeä kun kuuntelee työkavereiden kyrpäjuttuja tms. Onko niin vaikeaa säästää tuollainen töiden ulkopuolelle? Kun kyseessä ei todellakaan ole mikään muutaman kaveruksen työyhteisö vaan iso toimisto.

Vierailija
33/33 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu minkälaisessa porukassa ollaan. Itse olen ollut pitkään samassa paikassa ja niin on työkaveritkin. Tunnemme jo toisemme hyvin. Meillä lentää välillä pikkutuhmat vitsit mutta se on ok niin kauan kun niitä kerrotaan yleisellä tasolla. En ole kokenut koskaan mitään häirintää vaikka meillä on aika fifty-sixty naisia ja miehiä. Paras vitsinkertoja on oikeasti kiltti perheenisä, joka puhuu aina kauniisti perheestään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän