Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä alan yrityksen perustaisit jos ryhtyisit yrittäjäksi?

Vierailija
21.08.2019 |

Ev

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoija

Vierailija
2/15 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuseppä tai valokuvaaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainostoimiston.

Vierailija
4/15 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuljetusalan varmaan olis pakko, kun siitä on eniten kokemusta.

Vierailija
5/15 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjanpitotoimiston.

Olen rautainen ammattilainen.

Vierailija
6/15 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain koiriin liittyvää huuhaata. IHmiset voi maksaa koiran päivähoidosta 700 e/kk, lapsen päivähoitopaikan on oltava max 500 e/kk hintainen.

Vierailija
7/15 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompelimon. Haluaisin suunnitella ja tehdä itse käsilaukkuja mutta ei riitä aika eikä niistä jäisi voitollekaan jos ei ole oikea "nimi". Ideoita kyllä olisi pilvin pimein mutta harrasteena ei taida olla kannattava bisnes.

Vierailija
8/15 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ompelimon. Haluaisin suunnitella ja tehdä itse käsilaukkuja mutta ei riitä aika eikä niistä jäisi voitollekaan jos ei ole oikea "nimi". Ideoita kyllä olisi pilvin pimein mutta harrasteena ei taida olla kannattava bisnes.

Ryhdy tekemään laukkuja kalentereilke, bujoille ja niiden kynille, tarroille, ym tarvikkeille.

Ala pitää bujoa tai itse koristeltua kalenteria ja esittele sitä alan harrastajien FB-ryhmässä. Esittele myös sille ompelemaasi laukkua. Veikkaan, että kohta on tilauksia.

Vierailija
9/15 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ryhdy tekemään laukkuja kalentereilke, bujoille ja niiden kynille, tarroille, ym tarvikkeille.

Ala pitää bujoa tai itse koristeltua kalenteria ja esittele sitä alan harrastajien FB-ryhmässä. Esittele myös sille ompelemaasi laukkua. Veikkaan, että kohta on tilauksia.

mikä on bujo? Nevöhööd

Vierailija
10/15 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa muuta kuin hoitotyötä. Pirun vastuullista yrittäjänä. Kuka asiakkaat hoitaa jos sairastuu.

Vierailija
11/15 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu ei se ideoiden puute ole ongelma vaan aika ja materiaalikulut.

Vierailija
12/15 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotain koiriin liittyvää huuhaata. IHmiset voi maksaa koiran päivähoidosta 700 e/kk, lapsen päivähoitopaikan on oltava max 500 e/kk hintainen.

Mulla sama. Voisin olla toimari ja palkkaamani koirakuiskaajat, hierojat, psykologit ja fysioterapeutit antaisivat "hoitojaan" koirille.

Pitäisin samalla myös hotellia koirille, sikahintaan tietysti.

Vierailija
13/15 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan korjata kirjoja, mutta ei sillä elä. Jos saisin elannon muualta, voisin korjata kirjoja harrastuksena.

Vierailija
14/15 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mikä on bujo? Nevöhööd

Bullet Journal. Eräänlainen kalenteri, muisti- ja päiväkirja samassa. Trendijuttu.

Vierailija
15/15 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväpalvelun yksinäisille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi