Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä menee raja tuhmille vitseille työpaikalla?

Nainen alle 20v
21.08.2019 |

Olen ihmetellyt omalla työpaikallani olevaa matalaa rajaa seksiin viittaavien vitsien suhteen. Jopa miespuolinen pomoni voi lohkaista "hullunhauskan" jutun, usein minun kustannuksellani, takapuolestani tai liittyen muuten seksielämääni mikä minua suuresti ihmetyttää. Miten pitkälle te menisitte vitsienne suhteen?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro lisää seksielämästäsi?

Vierailija
2/33 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorten naisten kanssa ei voi olla liian varovainen. Periaatteessa ei lainkaan mitään seksijuttuja töissä.

Pomomies 43 v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvauksia tuollaisista on annettu. Kannattaa ottaa todisteita talteen ja haastaa äijät oikeuteen. Muhkea potti tiedossa eikä tarvitse painaa duunia vähään aikaan.

Vierailija
4/33 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olosi on epämukava, raja on ylitetty.

Onhan tuo törkeää, jos on totta.

Vierailija
5/33 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksistiset toiseen työntekijään kohdistuvat vitsit ylittävät rajan.

Vierailija
6/33 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan ei mene tuhmuudessa työpaikkakiusaamiseksi

Vierailija
7/33 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomauta asiasta; ukko nolostuu varmasti (jos ei ole joku narsisti).

Ihan ystävällisesti kerrot että sulle tulee epämukava olo tuollaisista jutuista.

Esimiehen tehtävä on pitää huolta ettei kukaan työkaveri myöskään kohdista tuollaista suhun, saati että itse tekisi niin. Ammattitaidoton hampuusi.

Pomomies 43 v. (Kuittaa ja poistuu)

Vierailija
8/33 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti vastauksist! On ollu tosi hämmentävää aina kun vaik se pomo on sanonu jotain koska meillä on kyllä tosi rento meininki töissä mut sit samaan aikaan tuntuu ylipäätänsä kummalliselta että hän vitsailisi kaksimielisistä jutuista naispuolisen (nuoren) työntekijän kanssa🤔

9/33 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut työpaikassa, jossa on viljelty tosi härskiäkin juttuja. Kuitenkaan ei ole kohdistunut kehenkään henkilöön. AP:n saamaa kohtelua ihmettelen. Olisiko syytä nostaa kissa pöydälle?

Vierailija
10/33 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikalla ollaan töissä. Mitään asiatonta läppää ei pidä heittää, koska se voi sulkea jotkut ihmiset pois tiimistä ja saada heidät tuntemaan itsensä ulkopuolisiksi. Kaikkien velvollisuus on luoda työilmapiiri, jossa kaikki pystyvät työskentelemään vaivaantumatta.

Vierailija
11/33 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

quote=h_ki]Olen ollut työpaikassa, jossa on viljelty tosi härskiäkin juttuja. Kuitenkaan ei ole kohdistunut kehenkään henkilöön. AP:n saamaa kohtelua ihmettelen. Olisiko syytä nostaa kissa pöydälle?[/quote]

Olen yrittänyt saada sanottuu et on hämmentävää ku se ottaa mua vyötäröltä sanomalla ihan eriaiheisessa keskustelussa että en tykkää ku ihmiset koskee muhun, mut ei näytä auttavan, en uskalla sen "selvemmin" alkaa sille sanomaan mitään koska pelottaa että se etääntyy ja tuntee et mun kanssa ei voi enää vitsailla mistään (suurimman osan ajasta seon tosi kiva ja mun päivä paranee ku se tulee vitsailee, mut just tollane hämmentää) nii en tiiä miten sille sanos🙄

Vierailija
12/33 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorten naisten kanssa ei voi olla liian varovainen. Periaatteessa ei lainkaan mitään seksijuttuja töissä.

Pomomies 43 v.

Nuorten naisten kanssa on vaan niin pirun vaikeaa olla varovainen, vaikka ihan oikeassa olet että pitäisi yrittää malttaa.

Pomomies 39

Vierailija
13/33 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea kommentoida, jos ei kunnollisia esimerkkejä ole antaa. Koskea ei saisi lainkaan, jollei ole jotain selvää syytä. Se että joku on hyvä tyyppi, ja minä pidän hänestä, ei anna vielä oikeutta halata tai laittaa kättä lantiolle, tms.

Jutut ja vitsit osuvat usein harmaalle alueelle. Jollekin kaikki ei-töihin-liittyvä on jo lähes ahdistelua, ja toinen kertoo sujuvasti omasta parisuhteestaan. Sama seksuaalisuuden kohdalla. Joku kokee ahdistelluksi kysymyksen ”oletko naimisissa”, ja toinen heittelee tarinoita viikonlopun kännissistä baarihoidoista.

Ehkä helpointa ap:lle olisi kertoa ko. henkilölle, ettei pidä hänen tavasta toimia. Ehkä tuo olisi hyvä tehdä esim. sähköpostilla, jotta asiasta jää jälki? Puheet on vaan puheita, jollei mukana ole todistajaa.

Vierailija
14/33 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehtiin kosteusmittausta ja talon isäntä oli kiinostunut miten se käytännössä tapahtuu. Heitin läppänä että tällä laitteella voi mitata vaikka pikkurouvan kosteuden tason. En edes nähnyt sitä naista mutta kaikki kuultiin se.

Aivan hirveää huutoa pikku vitsistä. Varmaan oli puutteessa kun niin pahasti kilahti.

Vierailija
15/33 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tehtiin kosteusmittausta ja talon isäntä oli kiinostunut miten se käytännössä tapahtuu. Heitin läppänä että tällä laitteella voi mitata vaikka pikkurouvan kosteuden tason. En edes nähnyt sitä naista mutta kaikki kuultiin se.

Aivan hirveää huutoa pikku vitsistä. Varmaan oli puutteessa kun niin pahasti kilahti.

Siellä Vuoden Asiakaspalvelija.

Vierailija
16/33 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynnyksellä.

Vierailija
17/33 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pomomies 43 v.

Nuorten naisten kanssa on vaan niin pirun vaikeaa olla varovainen, vaikka ihan oikeassa olet että pitäisi yrittää malttaa.

Pomomies 39

Noin käy, kun k*rpä ohjaa kaikkea käyttäytymistä. Johtuu aivosolujen puutteesta tai niiden rappeutumisesta.

Vierailija
18/33 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pomomies 43 v.

Juu, ei ainakaan suoraan. Kaksimielisiä voi kyllä heittää mutta ei suoraan henkilöön kohdistuvia, ainakaan naisiin. Oman vuoron tyttö kyllä kestää kovaakin kohtelua ja antaa samalla mitalla takaisin.

Mies51v

Vierailija
19/33 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mielestäni kuulu missään määrin työpaikoille eikä muihinkaan yhteyksiin, joissa ei tunne toisia ihmisiä niin hyvin, että tietäisi näillä olevan samanlainen huumorintaju.

Vierailija
20/33 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä takaisin pari huulta jotka kyseenalaistavat pomosi mieskunnon ja naisflaksin niin katsotaan miten sen huumori kestää.

M

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän