Onko tämä jo pettämistä?
Tarkoittaako uskollisuus parisuhteessa sitä ettei halua ja himoitse ketään muita vai sitä että ei vain toteuta näitä halujaan? Mieheni kamppailee tällä hetkellä himojaan vastaan ja en oikein tiedä miten suhtautua asiaan... Mitään ei ole varsinaisesti tapahtunut, mutta eräs nainen haluaisi mieheni sänkyynsä ja mies on kieltäytynyt (vielä) vain ja ainoastaan siitä syystä että on naimisissa. Hän ei ole siis kieltäytynyt siksi että rakastaa, kunnioittaa ja haluaa vain minua, vaan siksi että hän on varattu.
Itse haluan vain miestäni ja minua satuttaa se, että mies ei tee loppua kyseisen naisen ehdotteluille heti sillä perusteella että haluaa vain vaimoaan. Hän flirttailee naiselle, sanoo asian kiehtovan häntä ja ajatuksen olevan "kihelmöivä" mutta että koska hän on naimisissa, hän ei voi tehdä mitään VAIKKA HALUAISI.
Tuntuu että minua on jo petetty vaikka mitään ei ole tapahtunut...
Kommentit (47)
Äijä yrittää saada luvan mennä vieraisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sinä miestä omista. Mies tekee ja ajattelee, niinkuin mies itse haluaa. Siihen ei naisella ole mitään sanomista.
M20
Ei olekaan sanomista. Mutta arvaas kumpi sukupuoli on se kiivaampi sukupuoli jos nainen aloittaa samanlaisen pelleilyn. Nainen saa helpommin muutenkin sänkyyn uusia kavereita kuin mies. Naisen ei tarvitse mennä kuin tinderiin ja kirjoittaa proofiiliin näin, pelkkää seksiseuraa ei mitään muuta.. Ekan 5min aikana naisen akku on loppu, kun tykkäyksiä paukkuu... Jos mies laittaa tinderiin, pelkkää seksiseuraa, niin ei kilise luuri ikinä.
Niin että koska naiset saavat miehiä helpommin seksiseuraa, niin miesten kuuluisi viipymättä ottaa vastaan ensimmäinen tarjous joka tulee muilta kuin omalta kumppanilta? Koska siis miehille ei yhtä usein flaksi käy, niin silloin kun käy, pitäisi ku*li ojossa juosta seksiä ehdottelevan naisen suuntaan? Ei jumalauta millaiset arvot jotkut omistaa - ei minkäänlaisia! Nykyään iso osa ihmisistä pettää kumppaniaan juuri näiden houkutusten ja tinderien takia, ollaan valmiita heittämään vuosien yhdessäolo ja hyvä suhde hukkaan jonkun 10 minuutin jyystön takia tuntemattoman kanssa. Kuinka jännittävää. Tai sitten ei osata avata sitä leipäläpeään ja kertoa omista tunteistaan ja huolistaan. Ei osata kommunikoida, eikä kuunnella kumppania. Ei mitään itsekunnioitusta saatika kunnioitusta muita kohtaan, ollenkaan. Lisätään tähän vielä sukupuolitaudit jotka leviävät kuin rutto koska kaikkea mikä liikkuu pitää panna.
N19
Vierailija kirjoitti:
Mies sanoo, että haluaa olla kanssani mutta haluaisi myös tavata ja harrastaa seksiä muiden kanssa. Klassinen "haluan kaiken" tapaus. Hän siis toivoo että sallisin hänelle liiton ulkopuoliset suhteet. Itse en voi kuvitellakaan olevani kenenkään muun kanssa kuin mieheni... Satuttaa se että mies haluaa muita. En kykene avoimeen suhteeseen, joten ero lienee oikea vaihtoehto vaikka mies kuinka vastustaa sitä (koska ei halua menettää minua).
AP
Tätähän juuri sanoin. Suunnitteluvirhe.
11 ja 17
Surullista. Kauankohan miehen tarvii jyystää pitkin kyliä ennen kuin tajuaa ettei siinä mitään hohtoa ole ja pitkäaikainen hyvä kumppani on se paras asia elämässä?
Ukko on jo pylsinytmuijaamutta tunnustamalla osan hän yrittää hälventää epäluuloja.