Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä jo pettämistä?

Vierailija
21.08.2019 |

Tarkoittaako uskollisuus parisuhteessa sitä ettei halua ja himoitse ketään muita vai sitä että ei vain toteuta näitä halujaan? Mieheni kamppailee tällä hetkellä himojaan vastaan ja en oikein tiedä miten suhtautua asiaan... Mitään ei ole varsinaisesti tapahtunut, mutta eräs nainen haluaisi mieheni sänkyynsä ja mies on kieltäytynyt (vielä) vain ja ainoastaan siitä syystä että on naimisissa. Hän ei ole siis kieltäytynyt siksi että rakastaa, kunnioittaa ja haluaa vain minua, vaan siksi että hän on varattu.

Itse haluan vain miestäni ja minua satuttaa se, että mies ei tee loppua kyseisen naisen ehdotteluille heti sillä perusteella että haluaa vain vaimoaan. Hän flirttailee naiselle, sanoo asian kiehtovan häntä ja ajatuksen olevan "kihelmöivä" mutta että koska hän on naimisissa, hän ei voi tehdä mitään VAIKKA HALUAISI.

Tuntuu että minua on jo petetty vaikka mitään ei ole tapahtunut...

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä hyvältä kuulosta ☹️

Vierailija
2/47 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille, että käy koeajamassa. Eihän mies muutoin voi varmistaa sitä, että on oikean naisen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä ja siinä, mutta onhan tuo äärimmäisen loukkaavaa joka tapauksessa. Menisi maku tuollaiseen mieheen.

Vierailija
4/47 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä miestä omista. Mies tekee ja ajattelee, niinkuin mies itse haluaa. Siihen ei naisella ole mitään sanomista.

M20

Vierailija
5/47 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu itse varmaan jättäisin jo tuollaisen takia.. Jos mies ylipäätään kertoisi tuon kaiken että kihelmöi ajatus toisesta naisesta noin.

Vierailija
6/47 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah hah haa! Tuo on jo nolo asia teille molemmille!

Vierailija
7/47 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies kertoi? Miten teillä kahdella menee?

Vierailija
8/47 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

onkohan sellaista miestä joka aidosti haluaisi vain yhtä naista. 🤔 aika tökeröä tuo nyt on, vaikka ei olisikaan mitään tehnyt.

Vierailija
9/47 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sinä miestä omista. Mies tekee ja ajattelee, niinkuin mies itse haluaa. Siihen ei naisella ole mitään sanomista.

M20

Niin tekee ja ajattelee, mutta paljonko arvostaa vaimoaan kun kertoo tollaista? Varmasti tietää että se satuttaa toista

Vierailija
10/47 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ja naisen ero.

Joku suunnitteluvirhe tässä on käynyt ylemmältä taholta( jos sellaiseen uskoo).

Vierailija
11/47 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se sille mitään voi mitä haluaa. Sen sijaan sille voi tekeekö mitään. Ja sille, että kertooko sulle.

Vierailija
12/47 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen ja naisen ero.

Naiset ei voi olla kiinnostunu toisesta miehestä?

Vierailija
13/47 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä vetäisin tosta sellaisen johtopäätöksen että pakkaisin laukkuni ja häipyisin.

Vierailija
14/47 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sais kyllä ihan lähteä kiehtovan naikkosen perään. Eikä tarvis takasin tulla, jos suhteen kunnioitus on noin huono.

Vierailija
15/47 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, itse voin myöntää olevani tällä hetkellä korviani myöten rakastunut yhteen töissä tapaamaani tyyppiin (ei kollega) ja kyllä minä haaveilen myös seksistä hänen kanssaan. Tosin tämä ihastus ei ole ehdotellutmitään, eikä ihastus ehkä ole edes molemminpuolista (en ole kertonut asiasta). 

Mutta en minä ole mitään tekemässä sen vuoksi, että olen naimisissa ja sitoutunut mieheeni. Pitkissä liitoissa ihastuksia tulee ja menee. Joskus on myös viisasta kertoa ihastuksesta puolisolle (itse tosin en ole kertonut, en tiedä osaisiko mieheni suhtautua siihen siten, ettei se vaikuta toimintaani tai avioliittoomme), ehkä sen pöytään tuominen myös vähentää sen tunteen voimaa? Joten sinänsä miehesi on minusta ollut myös avoin ja rehti sinua kohtaan. 

Tosin, tuo, että kertoo tuosta kihelmöinnistä.. hmm.. onhan se aikalailla kiusaamista kyllä. Itse asiassa,kun ajattelen niin todella tahditonta ja törkeää. Miksi miehesi on tuosta puhunut? Miten ylipäänsä asiasta keskustelette?

Vierailija
16/47 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin miehen tuosta syystä jo. Se on normaalia että pitkässä parisuhteessa ihastuksia muihin voi tulla, eli se itse ihastuksen tunne ei ole tuomittava, mutta tuo flirttailu ja hekumointi menee jo rajan yli. Hyvä aviomies tai -nainen ei laita vettä myllyyn yhtään, vaikka ihastus toiseen tulisi. Se menee ohi ellei sitä ruoki ajatuksissaan ja teoillaan.

Vierailija
17/47 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen ja naisen ero.

Naiset ei voi olla kiinnostunu toisesta miehestä?

Naiset usein sanoo että haluaa vain sitä miestä johon tunteita. Miehet haluaa useampia naisia tunteista riippumatta.

Suunnitteluvirhe, joka aiheuttaa tuskaa naiselle.

Vierailija
18/47 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun oma puolisoni (nainen) kertoi ihastuneensa johonkin random-mieheen, niin sanoin sille että käy ihmeessä kokeilemassa, että onko kaveri kova panomies. Aika hiljasta on sen ihastuksen kanssa ton jälkeen ollut.

Vierailija
19/47 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jättäisin miehen tuosta syystä jo. Se on normaalia että pitkässä parisuhteessa ihastuksia muihin voi tulla, eli se itse ihastuksen tunne ei ole tuomittava, mutta tuo flirttailu ja hekumointi menee jo rajan yli. Hyvä aviomies tai -nainen ei laita vettä myllyyn yhtään, vaikka ihastus toiseen tulisi. Se menee ohi ellei sitä ruoki ajatuksissaan ja teoillaan.

Huomasin lähetyksen jälkeen hauskan virheen tässä omassa viestissäni... avionainen 😀

Vierailija
20/47 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M20

Ei olekaan sanomista. Mutta arvaas kumpi sukupuoli on se kiivaampi sukupuoli jos nainen aloittaa samanlaisen pelleilyn. Nainen saa helpommin muutenkin sänkyyn uusia kavereita kuin mies. Naisen ei tarvitse mennä kuin tinderiin ja kirjoittaa proofiiliin näin, pelkkää seksiseuraa ei mitään muuta.. Ekan 5min aikana naisen akku on loppu, kun tykkäyksiä paukkuu... Jos mies laittaa tinderiin, pelkkää seksiseuraa, niin ei kilise luuri ikinä.