Työmatkalle lähtevää miestä odottaa lentokentällä yllätys
Mies matkustaa paljon työnsä puolesta. En tykkää siitä yhtään, kun koti ja lapset jää yksin minun vastuulleni ja nyt olen totaalisen loppu.
Mies on taas aamuyöstä lähdössä johonkin tärkeälle liike matkalle. Laukku ja passi pakattu ja mies nukkumassa.
Mies ei enää tapansa mukaan tutki passiaan, kun on sen varmistanut pakanneen laukkuunsa, niinpä kävin ottamassa siitä henkilötietosivun irti, joten hauskaa liike matkaa miehelle. Lentokentällä odottaa yllätys. Eiköhän ukkoa ala pian näkymään enemmän kotona.
Kommentit (11)
Olisi varmaan kannattanut keskustella.
Kukaan ei voi olla noin idiootti.
Provot karkailee näköjää lapasesta.
Onhan tästä nyt tulossa joku hieno jatkotarina, onhan? Mies lähtee työmatkalle ja laittaa illalla viestiä, että on perillä missä nyt sitten onkaan, terveisiä lapsille ja tuon tuliaisia. Todellisuudessa mies on koko ajan kotikaupungin hotellissa rakastajattarensa kanssa, eikä huomaa passin tärvelyä, vaan lähtee tyytyväisenä "työmatkalle" ensiviikollakin? Jotain tällaista, kiitos!
Provosi ei nyt oikein meinaa ottaa tuulta alleen.
Ei muuta kun leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
Minunkin mies käy työmatkoilla, ja joskus on useamman viikonkin kestävillä matkoilla. Hänen työkuvaansa kuuluu myös työmatkat, enkä minä niitä halua estää, enkä tehdä hänelle kiusaa niiden vuoksi. Nämä matkat eivät aina ole miehellekään helppoja, olla erossa perheestä ja pois kotoa, ja joutuu asumaan hotelleissa. Mieheni sanoo, että hotellielämä ei ole häntä varten. Autan häntä aina pakkaamisessa ja asujen valinnassa, ja kaikissa matkaan liittyvissä asioissa. Joskus olen järjestänyt hänelle pieniä yllätyksiä laukkuun, esim. hänen lempisuklaata ja makeisia. Kerran hän matkusti maailman ääriin, ja kun nälkäisenä ja väsyyneenä vihdoin yöllä pääsi hotellihuoneeseen ja löysi herkkuyllätyksen laukusta, niin ei kuulemma ollut itku kaukana.
Lentokentällä on poliisin yksikkö, joka antaa tarvittaessa väliaikaisia pikapasseja.
No eipä varmaan ole kotona, kun avioero tulee, jos ja kun mies huomaa, että olet tuhonnut hänen passinsa.
Saanko laulaa ja miehellesi tertuntaa?
Itse tein noin, mutta mies sai pikapassin.
0/5