Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanoin silloin aiemmin, etten halua nostaa painoja salilla

Vierailija
21.08.2019 |

Olen nyt käynyt joitain viikkoja siellä ja huomannut, että on monia eri tapoja nostaa painoja, ei vain se perinteinen tanko (jota en kyllä käytä.)

Olenkin kovin tykästynyt sellaiseen about 30 kg painojen nosteluun ja olen huomannut, etten millään malttaisi lopettaa ja lähteä kotiin salilta.

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä tuo lähisali on sitten normaalia paremmin varusteltu, jos ette ole koskaan kuulleet erilaisista painonnostolaitteista.

Koeta nyt päättää käytätkö yhtä laitetta vai useampaa. 

Koko ajanhan olen sanonut: painonnostolaite (kahta erilaista) crosstrainer, juoksumatto, soutu, jalkaprässi vai mikä lie onkaan. Sen unohdin ensin, koska keskityn enimmäkseen tällä hetkellä yläkroppaan ja käsiin.

No niin, nyt tuli sitten sentään jalkaprässikin mukaan. Ja siinäkin se 30 kiloa vai? 

Jalkaprässiä käyttäisin jos osaisin ottaa lukituksen pois. Salilla oleva tabletti ei toimi, sieltä näkisi käyttöohjeet laitteille. Ilmeisesti tämä kyseinen sali on todellakin tavallista paremmin varusteltu, koska minulle on ihan yllätys miten ette ymmärrä näitä juttuja. Siellä on vaikka ja mitä laitteita, painoja voi nostaa tangolla, vetämällä kapulasta, istumalla penkillä ja nostamalla kahvoja (joihin pujotetaan painot.) Sieltä löytyy nyrkkeilysäkkiä, köydet, oikeastaan ihan kaikki mitä voi salilla kuvitella olevan. Outoa että ette ymmärrä :D

Minä ymmärrän kyllä, mitä kaikkea kuntosalilla on ja mitä siellä voi tehdä. En vain ymmärrä, mitä sinä siellä touhuat. Etkä näköjään tiedä oikein itsekään. Sanot, että nostat 30 kilon painoja, mutta ilmeisesti puhutkin niistä laitteista etkä varsinaisista painoista. Niissä laitteissa kun voi ladata painopakkaan muutakin kuin 30 kiloa. 

Mitä hemmettiä nyt ihan oikeasti XDDDD Yksi levy painaa taljassa 5 kg, ja laitan tapin vaikka kutosen kohdalle. Silloin nostan 5x6=30 kg.

Levyn paino lukee siellä, eli en keksi päästäni. Miksi ette ymmärrä?????

Ei ihan näin. Minä teen hauiskääntöä koko pakalla ja pakassa +120lbs:ää, eli likimain 50kg ja teen 15 toiston sarjojax4. Ei menisi vapailla painoilla ihan noin helposti.

mies51v

Ööööö... Mitvit? Ja miksi laitat koko ajan tuon kuvitteellisen ikäsi ja sukupuolesi viestiesi perään? Mitä lisäarvoa se tuo?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi