Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanoin silloin aiemmin, etten halua nostaa painoja salilla

Vierailija
21.08.2019 |

Olen nyt käynyt joitain viikkoja siellä ja huomannut, että on monia eri tapoja nostaa painoja, ei vain se perinteinen tanko (jota en kyllä käytä.)

Olenkin kovin tykästynyt sellaiseen about 30 kg painojen nosteluun ja olen huomannut, etten millään malttaisi lopettaa ja lähteä kotiin salilta.

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä et ole tainnut koskaan kyllä salilla käydä, jos luulet, että siellä vain nostellaan samaa 30 kilon painoa ja sen lisäksi ei tehdä muuta kuin soudetaan, juostaan tai ollaan crosstrainerilla. 

Juurihan kerroin, että olen käynyt joitain viikkoja :) en minä jaksa nostaa 60 kiloa eikä tarvitsekaan. Tavoitteena ei ole mikään fitnessfötness vaan normaali kuntoilu.

Siis nostat miten, mihin ja missä asennossa? Väitätkö tosissasi, että esimerkiksi kyykyssä nostat saman verran kuin hauiskäännössä tai penkkipunnerruksessa tai kulmasoudussa? Kaikista tuo 30? Vai vatkaatko jotain yhtä ja samaa liikettä? 

En tee mitään hiton hauiskääntöjä, huoh. Miksi ette voi ymmärtää, että joka ikistä ihmistä ei kiinnosta samat asiat. Minä en halua mitään fitness-kroppaa ja kuivaa ruokavaliota. Ihan tavallinen, kiinteä kroppa on minulle passeli.

Ensin selität, ettet aiemmin halunnut nostaa painoja, mutta sitten huomasit, että niitä voi nostaa monella tavalla. Mutta nyt sitten et teekään oikein mitään, kun ei kiinnosta samat asia. Eli mitä sinä teet? :D 

Nostan painoja, soudan (laitteessa ei kyllä ole oikein mitään vastusta, harmi koska pidän laitteesta), crosstrainer maksimivastuksella, juoksumatolla kävelen.

Vierailija
22/61 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä teen ikään kuin kuntopiiriä salilla. Vaihtelen laitteita ja sitten aloitan alusta. Jossain laitteessa nostan vaikka 20 kertaa painoja, sitten menen crosstraineriin, vähän myöhemmin uudestaan nostamaan jne. Minä en jaksa samaa juttua koko ajan puoli tuntia putkeen. Ap

Ei moni muukaan tee salilla samaa juttua puoli tuntia putkeen. Sitähän tässä nyt ihmetelläänkin, jos et juoksumaton ja soutulaitteen lisäksi tee mitään muuta kuin hinkkaat sen yhden ja saman kapulan kanssa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tuo lähisali on sitten normaalia paremmin varusteltu, jos ette ole koskaan kuulleet erilaisista painonnostolaitteista.

Vierailija
24/61 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä teen ikään kuin kuntopiiriä salilla. Vaihtelen laitteita ja sitten aloitan alusta. Jossain laitteessa nostan vaikka 20 kertaa painoja, sitten menen crosstraineriin, vähän myöhemmin uudestaan nostamaan jne. Minä en jaksa samaa juttua koko ajan puoli tuntia putkeen. Ap

Ei moni muukaan tee salilla samaa juttua puoli tuntia putkeen. Sitähän tässä nyt ihmetelläänkin, jos et juoksumaton ja soutulaitteen lisäksi tee mitään muuta kuin hinkkaat sen yhden ja saman kapulan kanssa. 

Ainiin, jalkojakin teen.

Vierailija
25/61 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta keskityn enimmäkseen yläkroppaan ja käsiin. Jalat ovat kakkossijalla.

Vierailija
26/61 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä et ole tainnut koskaan kyllä salilla käydä, jos luulet, että siellä vain nostellaan samaa 30 kilon painoa ja sen lisäksi ei tehdä muuta kuin soudetaan, juostaan tai ollaan crosstrainerilla. 

Juurihan kerroin, että olen käynyt joitain viikkoja :) en minä jaksa nostaa 60 kiloa eikä tarvitsekaan. Tavoitteena ei ole mikään fitnessfötness vaan normaali kuntoilu.

Siis nostat miten, mihin ja missä asennossa? Väitätkö tosissasi, että esimerkiksi kyykyssä nostat saman verran kuin hauiskäännössä tai penkkipunnerruksessa tai kulmasoudussa? Kaikista tuo 30? Vai vatkaatko jotain yhtä ja samaa liikettä? 

En tee mitään hiton hauiskääntöjä, huoh. Miksi ette voi ymmärtää, että joka ikistä ihmistä ei kiinnosta samat asiat. Minä en halua mitään fitness-kroppaa ja kuivaa ruokavaliota. Ihan tavallinen, kiinteä kroppa on minulle passeli.

Ensin selität, ettet aiemmin halunnut nostaa painoja, mutta sitten huomasit, että niitä voi nostaa monella tavalla. Mutta nyt sitten et teekään oikein mitään, kun ei kiinnosta samat asia. Eli mitä sinä teet? :D 

Nostan painoja, soudan (laitteessa ei kyllä ole oikein mitään vastusta, harmi koska pidän laitteesta), crosstrainer maksimivastuksella, juoksumatolla kävelen.

No mitä sitten tarkoitit aloituksessa, että on monia tapoja nostaa painoja ja että et malttaisi lähteä salilta, kun tykkäät nostaa painoja. Nyt sitten sanotkin, että ainoa voimatreeni on se yksi ainoa kapula ja muuten teet aerobista. 

Vierailija
27/61 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietäisin laitteiden nimet, mikäli tabletti viitsisi toimia. Se on 24h sali ja käyn siellä yksin. Siis että olen koko salilla ainoa tyyppi.

Vierailija
28/61 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä tuo lähisali on sitten normaalia paremmin varusteltu, jos ette ole koskaan kuulleet erilaisista painonnostolaitteista.

Koeta nyt päättää käytätkö yhtä laitetta vai useampaa. 

Vierailija
29/61 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietäisin laitteiden nimet, mikäli tabletti viitsisi toimia. Se on 24h sali ja käyn siellä yksin. Siis että olen koko salilla ainoa tyyppi.

Salilla on tabletti, josta pitäisi näkyä laitteiden nimet ja käyttötavat. Mutta se ei ikinä toimi.

Vierailija
30/61 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koko ajanhan olen sanonut: painonnostolaite (kahta erilaista) crosstrainer, juoksumatto, soutu, jalkaprässi vai mikä lie onkaan. Sen unohdin ensin, koska keskityn enimmäkseen tällä hetkellä yläkroppaan ja käsiin.

Vierailija
31/61 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sinä käytät ainoastaan juoksumattoa, soutulaitetta, crosstraineria ja yhtä painonnostolaitetta (jonka nimeä et tiedä), mutta päätät vain etukäteen, että tänään treenaat jalkoja ja huomenna käsiä? :D 

Vierailija
32/61 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytkö sä ap ihan täysillä?

Vierailija
33/61 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koko ajanhan olen sanonut: painonnostolaite (kahta erilaista) crosstrainer, juoksumatto, soutu, jalkaprässi vai mikä lie onkaan. Sen unohdin ensin, koska keskityn enimmäkseen tällä hetkellä yläkroppaan ja käsiin.

No niin, nyt tuli sitten sentään jalkaprässikin mukaan. Ja siinäkin se 30 kiloa vai? 

Vierailija
34/61 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli sinä käytät ainoastaan juoksumattoa, soutulaitetta, crosstraineria ja yhtä painonnostolaitetta (jonka nimeä et tiedä), mutta päätät vain etukäteen, että tänään treenaat jalkoja ja huomenna käsiä? :D 

Mitä hemmettiä :Dd Salilla on tanko, jossa voi nostaa painoja (tätä en käytä, tappaisin vain itseni siinä.) sitten on ties miten monta muuta painonnostolaitetta. Nimiä en tiedä, mutta niillä nostetaan painoja, ok? Lisäksi teen jalkalaitteella, crosstrainerilla, juoksumatolla, soutulaitteella. Mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää?

Sanaa jalkaprässi käytin äsken väärin (olen sanonut monesti että en tiedä kaikkia nimiä.) Tässä käyttämässäni jalkalaitteessa istutaan ja nostetaan painoja. Mikä lie on nimensä?? Ihan kiva laite, mutta keskityn eniten yläkroppaan tällä hetkellä.

Vierailija
35/61 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tarkoititko nyt aloituksella vain sitä, että et tiennyt että on erilaisia kuntosalilaitteita ja luulit, että kuntosalilla on ainoastaan levytankoja joita nostellaan? 

Vierailija
36/61 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin lihaksiin näillä maagisilla laitteilla tehtävä nostelu kohdistuu?

Vierailija
37/61 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin, nyt tuli sitten sentään jalkaprässikin mukaan. Ja siinäkin se 30 kiloa vai? 

Jalkaprässiä käyttäisin jos osaisin ottaa lukituksen pois. Salilla oleva tabletti ei toimi, sieltä näkisi käyttöohjeet laitteille. Ilmeisesti tämä kyseinen sali on todellakin tavallista paremmin varusteltu, koska minulle on ihan yllätys miten ette ymmärrä näitä juttuja. Siellä on vaikka ja mitä laitteita, painoja voi nostaa tangolla, vetämällä kapulasta, istumalla penkillä ja nostamalla kahvoja (joihin pujotetaan painot.) Sieltä löytyy nyrkkeilysäkkiä, köydet, oikeastaan ihan kaikki mitä voi salilla kuvitella olevan. Outoa että ette ymmärrä :D

Vierailija
38/61 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin lihaksiin näillä maagisilla laitteilla tehtävä nostelu kohdistuu?

No ilmeisesti käsiin ja selkään, kun käsillä nostetaan.

Vierailija
39/61 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Salilla on tabletti, josta pitäisi näkyä laitteiden nimet ja käyttötavat. Mutta se ei ikinä toimi.

Ei ihme, ettei siellä ole muita kävijöitä.

Vierailija
40/61 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tarkoititko nyt aloituksella vain sitä, että et tiennyt että on erilaisia kuntosalilaitteita ja luulit, että kuntosalilla on ainoastaan levytankoja joita nostellaan? 

Joo. Ja koska en ole kiinnostunut mistään bodauksesta, ajattelin etten halua nostaa painoja. Sitten menin salille ja näin, että on tosi monia tapoja nostaa painoja ja tykästyin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän