Naiset, löytääkö juristin papereilla automaattisesti seuraa?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei koulutustaustassani mitään hävettävää ole mutta ei se minusta yksin tee yhtään parempaa mutta tuskin erityisen paljon huonopaakaan. - Ellei osaa, eikä halua opetella ai yrittää käyttäytyä ns. hyvin ja asianmukaisella tavalla, niin ei n.n alan koulutus ole mikään anteeksi anto peruste toimia huonosti ja mahd. muita loukkaavasti.
Anteeksi anto peruste. Mahtoi olla hyvä koulu.
Kirjoitinko huonosti?
Kirjoitit. Sulla on paljon perusvirheitä, kuten tämä yhdyssanavirhe. Sen lisäksi puuttuu paljon kirjaimia, välimerkkien käyttö on pahasti pielessä ja teksti on sekavaa. Koitapa ensialkuun oikolukea tekstisi ennen lähettämistä.
Varmaan voit sinne asianajajaliittoon pyrkiä, ap.
Kelpaako mikä tahansa seura? Sitä meinaan löytyy aina, epätoivottu seura ;)
Juristin papereilla ei löydy nykyään automaattisesti edes töitä.
Ihan yhtä hyvin kuin jos naisella on juristin paperit. Naiset katsovat miehessä yhtä lailla ulkonäköä ja luonnetta.
Jos taas tarkoitat maksullisia naisia, niin juristin palkalla maksaa toki useammalle prostituoidulle kuin pienemmällä palkalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei koulutustaustassani mitään hävettävää ole mutta ei se minusta yksin tee yhtään parempaa mutta tuskin erityisen paljon huonopaakaan. - Ellei osaa, eikä halua opetella ai yrittää käyttäytyä ns. hyvin ja asianmukaisella tavalla, niin ei n.n alan koulutus ole mikään anteeksi anto peruste toimia huonosti ja mahd. muita loukkaavasti.
Anteeksi anto peruste. Mahtoi olla hyvä koulu.
Kirjoitinko huonosti?
Kirjoitit. Sulla on paljon perusvirheitä, kuten tämä yhdyssanavirhe. Sen lisäksi puuttuu paljon kirjaimia, välimerkkien käyttö on pahasti pielessä ja teksti on sekavaa. Koitapa ensialkuun oikolukea tekstisi ennen lähettämistä.
Kiitos. Yksi syy miksi en kerro "heti" ensimmäisessä viestissäni tarkemmin muodollista koulutustani on myös se, että minua hävettää oma kirjoitustaitoni. - Toisaalta olen kyllä myös sen verran itsekäs, että tällä palstalla kirjoittaessani en jaksa tai viitsi välittää siitä tuleeko kirjoituksessani jokanen välimerkki paikalleen ja tai kirjoitanko jokaisen yhdyssanani oikein.
Kiertäisin kaukaa.
Olen elämäni aikana tuntenut muutaman juristin.
Kaikki olleet ihmisenä täysiä mulkkuja, esim. appeni.
En kyllä ole seuraa vailla, sillä olen jo naimisissa.
Minä en tapaile papereita vaan ihmisiä.
N36
Taitaa naisia enemmän kiinnostaa jurristit.
Miksi eläinkokeissa on parempi käyttää juristeja kuin rottia? - Juristeja on helpompi löytää, Animalia ei nosta meteliä, ja niihin ei kiinny samalla tavalla.
Ikisinkkukaverini (mies) on juristi. Ei semmoinen lipevä rahan perässä kulkeva vaan enemmän superoikeudemukainen maailmanparantaja
Ainakin oma mieheni löysi minut. T:juristin vaimo
Lyödään faktat tiskiin. Komeita, fiksuja ja varakkaitahan nuo yleensä on. Kateelliset täällä haukkuu lieventääkseen omaa pahaa oloa.
Vierailija kirjoitti:
Juristin papereilla ei löydy nykyään automaattisesti edes töitä.
Ei tietenkään, pitäisi olla päteväkin
Eläinten oikeuksiin keskittynyt gradu avaa vain tietyt ovet...
Vierailija kirjoitti:
Olen itse juristi ja kierrän juristimiehet kaukaa.
Sama
Vierailija kirjoitti:
Ihan yhtä hyvin kuin jos naisella on juristin paperit. Naiset katsovat miehessä yhtä lailla ulkonäköä ja luonnetta.
Jos taas tarkoitat maksullisia naisia, niin juristin palkalla maksaa toki useammalle prostituoidulle kuin pienemmällä palkalla.
Tuo yksi palstaulimies on nyt jo varmaan vuoden ajan vinkunut ja jankannut että naisten on pakko ottaa rumia lakimiehiä, dippainssejä jne. ihan vaan koska "status ja paperit merkkaa eniten".
Luulisin että jonkunlainen psykoosi päällä.
Vierailija kirjoitti:
Kärpäselle kelpasi
Miljoona kärpästä ei voi olla väärässä.
Kovasti väitetään, ettei muka juristi saa aina :D
Kyllä saa! Miesten kohdalla todellakin näin. Voi olla, ettei saa ihan jokaista, mutta suurimman osan kuitenkin. Varaa valita tällä statuksella.
Meitä ei varsinaisesti rumia juuri edes ole ja työttömiä ei sitäkään vähää. Jostain syystä myös hyvä ulkonäkö korreloi tämän koulutuksen kanssa. Kauppiksen myös. Lääkiksessä on osa ns. finninaamoja. Mutta flaksi käy heilläkin mukavasti.
Kaikki juristit eivät riitele vaan tekevät miuta työtä. Ei ammatti määritä ihmistä.