Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä saa teidät muut naiset tuntemaan halua jotakin tiettyä miestä kohtaan?

Vierailija
21.08.2019 |

Minun pitää ihan ensisikin pitää miestä itseäni fiksumpana voidakseni haluta seksiä. Omassa ikäluokassani (40+) ne komeat, seksikkäät ja fiksut miehet ovat aika usein varattuja ja ne vähän reppanaisemmat mutta fiksut ovat kaverimielessä kivoja mutteivät saa mitään väristyksiä aikaan noin muutren. Ajattelun vilkkauden lisäksi miehen siis pitää olla itsevarma.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laatikkoleuka.

Vierailija
22/42 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle miehen ääni on aika tärkeä. Miehekäs ja matala. Hienoinen ujous on plussaa, miehekkäät hartiat ja leuka samoin. Silmät ulkonäössä kuitenkin kaikista tärkeimmät ja naista pitää osata kunnioittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen luonne on tärkein, ja puhtaus. Hygienia ja hyvät hampaat. Katse, ja kosketus. Miehen pitää haluta minua, katsoa haluten ja hyväksyen, koskettaa ja kosketella. Ulkonäkö sitten näiden seikkojen jälkeen vasta. Mutta miehekäs pitää olla.

Vierailija
24/42 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle miehen ääni on aika tärkeä. Miehekäs ja matala. Hienoinen ujous on plussaa, miehekkäät hartiat ja leuka samoin. Silmät ulkonäössä kuitenkin kaikista tärkeimmät ja naista pitää osata kunnioittaa.

Joo tämä muitten lisäks. Exällä oli hyvin matala, pehmeä ääni, sekä miehet että naiset tykkäs. Nyksällä ei ole matala ääni, vaan sellanen nuoren miehen ääni, josta tykkään myös, puuma kun olen.

Vierailija
25/42 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toka vastaus taitaa myös olla ap:n - miehen!!

P.s. hiuksissa ei ole tuntoa

Vierailija
26/42 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoisesti viehättävä eli minun silmääni komea ja tietyt henkilökohtaiset ulkonäköstandardini täyttävä, oikean tuoksuinen (feromonit eli biologisesti sopiva) ja sielujen sympatia, samanhenkisyys jne.

Ulkonäön ja kemian sekoitus siis.

Äly tai huumori ei liity asiaan kuin siten, että niiden täytyy natsata omani kanssa eli miehen täytyy olla älyllisesti suunnilleen samantasoinen kuin minä ja huumorin samankaltaista.

En kaipaa miehestä viihdyttäjää enkä ole sen tyyppinen että katselisin ketään ylöspäin, eli miehen ei tarvitse pistää minua nauramaan tai olla älykkäämpi.

Ensin huomaan ulkonäön ja jonkun puoleensavetävän energian (en tarkoita panomiehen auraa, tuo puoleensavetävä energia on yleensä nimenomaan joillain vähän ujoilla ja ei-supliikeilla jopa vähän epävarmoilla miehillä jotka on söpöjä ja vähän burgereita) ja sitten sopiva persoona vain boostaa halua.

Sitten jos pääsee n*ssimaan ja huomaan, että on muuten aivan hellvetin hyvältä tuntuva jätkä ja tulee energeettinen kierto ruumiiden välillä, niin sitten se halu kehittyy jo todella maksimaaliseksi.

Vierailija
27/42 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja minun haluni ei myöskään synny siitä, että mies kehuu tai osoittaa haluavansa minua.

Minua pnettaa yleensä likipitäen aina, siis monta kertaa päivässä ja seksuaalinen halu on aina tuossa pinnassa, niin se vaan sitten sykkii entistä kovempaa jos näen ja koen jotain kiihottavaa eli hyvännäköisen miehen jolla on sexy aura...

Sanoisin siis olevani täysin visuaalisesti sekä kemioista kiihottuva ihminen.

-26

Vierailija
28/42 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka ulkonäkö on se, mikä ensiksi nähdään, niin silläkään ei pelasta mitään, jos tärkein eli ominaistuoksu ei ole omasta mielestäni kohdallaan. Ja tietenkin luonne tulee kakkosena, mutta jotta luonne natsaa, niin siihen ei omalla kohdallani paljoa tarvita. Mukava, jalat maassa oleva tyyppi, joka on reilu ja ainakin edes joskus hauska on mulle sopiva. Saa tarvittaessa hieman tulistuakin, mutta väkivaltaa ja myöskään pettämistä en koskaan salli. Mikään älykkö ei todelkakaan tarvitse olla, minusta on jopa jotenkin mieleisempää, jos mies on vähän höntti.

Ulkonäöstä taas sanoisin, että sopusuhtainen mies, mieluiten keskimittainen tai siitä alle on mieleisin, koska itsekin olen lyhyt. Keskimittaisena pidän noin 170cm eli joku lähes 2m korsto voisi olla vähän liian "pelottava" mun makuun. Useimmiten sytyn tummista ja pitkistä hiuksista miehellä, mutta sekään ei ole täysin pakollinen piirre. Silmien väri ole mielestäni kovinkaan olennainen, vaan se katse, mikä niissä silmissä on. Useimmiten miehet joihin ihastun, on jokin persoonallinen piirre eli täydelliset kasvot jäävät helpommin huomaamatta kuin sellaiset mistä pomppaa esiin jokin piire, vaikka isohko nenä tai erikoiset hampaat tms.

Vierailija
29/42 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollisimman itsevarma. (Ei missään määrin ylimielinen.)

Naista runsaasti huomioiva. Matala ääni, ei kuitenkaan vaurioitunut. Ei yhtään teennäistä miellyttämistä. Antelias. (Eli ei nikään ruikuttava, itsekeskeinen kitupiikki.)

Puhdas (eli ei haiseva). Terve ja hyvinvoiva (eli ei esim. voimakkaita addiktioita). Fiksusta suvusta, edes toisen vanhempansa puolelta.

Näppärä ja muutenkin taitava, aikaansaava. Elämänkokenut. Kunnian mies. Hyvä tekemään päätöksiä, rohkea. (Eli ei mikään ketku neiti.)

Ulkonäkö sitä, mihin lapsena oppi mieltymään: pituus 170-180, sopusuhtainen, siniset silmät, kalju (ei mikään "kaunis poika").

Minua enemmän elämänkokemusta omaava, ja kypsempi.

Peto sängyssä.

Vierailija
30/42 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, ap laittoi tänne pitkät kuvaukset... itsestään! 26 v nymfo, joka puhuu feromoneista? Hah! Ei normaali juttu.

Vierailija
31/42 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naista runsaasti huomioiva. Matala ääni, ei kuitenkaan vaurioitunut. Ei yhtään teennäistä miellyttämistä. Antelias. (Eli ei nikään ruikuttava, itsekeskeinen kitupiikki.)

Puhdas (eli ei haiseva). Terve ja hyvinvoiva (eli ei esim. voimakkaita addiktioita). Fiksusta suvusta, edes toisen vanhempansa puolelta.

Näppärä ja muutenkin taitava, aikaansaava. Elämänkokenut. Kunnian mies. Hyvä tekemään päätöksiä, rohkea. (Eli ei mikään ketku neiti.)

Ulkonäkö sitä, mihin lapsena oppi mieltymään: pituus 170-180, sopusuhtainen, siniset silmät, kalju (ei mikään "kaunis poika").

Peto sängyssä.

Siis täytyy tietää sukutaustakin ennenku voi haluta?

Vierailija
32/42 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ei, ap laittoi tänne pitkät kuvaukset... itsestään! 26 v nymfo, joka puhuu feromoneista? Hah! Ei normaali juttu.

Se 26 oli viestin numero

Vierailija
33/42 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peto sängyssä.

Siis täytyy tietää sukutaustakin ennenku voi haluta?

No hän on hyvä esimerkki niistä naisista, jotka haluavat itseään kokeneemman ja kypsemmän miehen.

Vierailija
34/42 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viehätyn miehistä joiden kanssa löydän yhteisen sävelen helposti ja tämän seuraksena yhdessä olo on mutkatonta. Kiinnostun, kun katsomme elämää samasta näkökulmasta (kaikesta ei tietenkään tarvitse olla samaa mieltä), jaamme yhteensopivan huumorintajun ja fyysisen puolen.

Puhtaasti jos katsotaan pelkkää ulkonäköä, viehätyn parroista, isoista kokoparroista :)

ZZ TOP!!!!!

😂

Vierailija
35/42 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persoona ratkaisee. Ja kemia (feromonit?)

Kun olen exieni kuvia katsellut joskus vuuuosien jälkeen, oikein naurattaa, miten ihmeessä olen aivan aidosti ollut sitä mieltä, että edessäni seiaoo universumin komein Mies. 😀 Ja hyvä niin.

Ps. Onneksi minulla NYT on Maailman Komein Mies 🤗

Vierailija
36/42 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies välittää minusta.

Vierailija
37/42 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa eritellä yksittäisiä tekijöitä. Niinpä olen tylsä ja sanon että kokonaisuus.

Vierailija
38/42 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän kun kääntää sukupuolet toisinpäin niin huutaisitte sovinistiksi.

Naisella pitää vieno kimittävä ääni ja ujo sekä kaino pitää olla. Isot rinnat ja pyöreä pylly sekä pulleat pusuhuulet.

Ja miestä pitää kunnioittaa!!

Vierailija
39/42 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miellyttävä ulkonäkö, pilke silmäkulmassa, erottuvat hartiat, ei mahaa kuin max. pieni alamahakumpu, sosiaalinen, iloinen, oivaltava. Hoitaa hommansa eli käy töissä ja elämänhallinta kunnossa. Ei uraohjus.

Vierailija
40/42 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen himoinnut vain paria kolmea miestä elämässäni. En osaa näin pienen otannan perusteella sanoa yleisellä tasolla, mikä saa sellaisen reaktion aikaan. Syyt ovat varmaan aika monimutkaiset ja eri tapauksissa erilaiset.