Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin ihmeeseen voi ihminen kadota Tallinnan laivalta?

Vierailija
21.08.2019 |

Kai siellä on kamerat kannella, ja laiva tutkittu. Miten on mahdollista ettei esim tätä nyt kadonnutta miestä löydy.
Ihan kamala tilanne kaikille.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tuota mä olen aina ihmetellyt, kun tiedetään, että laivoilla on paljon valvontakameroita.. niin miten voi olla, että ne kadonneet ovat aina löytäneet sen sokean pisteen, jos ovat laivasta tippuneet. Miten ne osaa?

Meillä kävi kerran, että sukulaismies lähti kavereineen Ruotsin risteilylle. Sitä sitten etittiin Tukholman päässä kissojen ja koirien kanssa. Alkoi paniikki iskeä kaveriporukkaan jne. Takaisin tulivat kovin murtuneena, että nyt on kaveri Itämeressä. Vanhemmat tekivät katoamisilmoitusta, muttei vielä julkisuuteen tuotu.

Meni viikonpäivät, kun joku niistä selvis sen verran, että muisti, ettei tää lähtenyt ollenkaan mukaan. Sen takiahan siellä oli kaveri xyö. Sukulaismies oli mökillä hoitelemassa naisjuttujaan. Kaiken kansan ulottumattomissa.

Laivalla työskentelevä tai usein matkustava tietää ne "sokeat pisteet".

Vierailija
22/22 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laivoilta on ennenkin hävinnyt oudosti ihmisiä joko itse hypänneet tai työnnetty mereen. On se kamalaa, mutta ainahan ihmiset johonkin kuolee. Kukaan ei ole tänne jäänyt.

Totta mutta se epätietoisuus läheisen kohtalosta on aika musertavaa.

Tätini katosi ruotsinlaivalla 70-luvulla, oli vain 13-vuotias tuolloin. Ikinä ei saatu tietää, mitä tapahtui. Mutta mummuni toivoi kuolemaansa asti saavansa edes jotakin tietoa. Ja toki tällä katoamisella on ollut myös iso vaikutus äitiini.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi