Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin poistatte kontaktin Tinderissä?

Vierailija
21.08.2019 |

Kuinka kauan odotatte, että kontakti on hiljaa, eikä vastaa Tinderissä ennenkuin poistatte kontaktin? Vai säilytättekö=keräilettekö kontakteja ilman poistamista? Miehet eivät poista ketään koskaan, mutta kysymys lähinnä naisille.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistin ainoastaan, jos kontakti laittoi asiattomia viestejä. Nyt pitäisi poistaa koko sovellus :)

N40

Vierailija
2/5 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä poistan noin viikon hiljaisuuden jälkeen. Yleensä laitan toisen viestin aloituksen jälkeen, jos vaikka avaus mennyt naiselta ohi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen laittanut viestiä, niin 2-4 päivää. Kyllä moisessa ajassa voi reagoida, jos haluaa.

Vierailija
4/5 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas naurettava aloitus siitä kuinka se on muka pelkästään miehen tehtävä tehdä aloitteen :D

Ihan vaan tiedoksi, itse en miehenä tee usein aloitteita koska aikani menee aloitteita tekeville naisille vastailuun. Ne naiset jotka eivät uskalla tehdä aloitetta jää ilman, ainakin kun puhutaan parhaista miehistä joille monet naiset tekee aloitteen.

Vierailija
5/5 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan n. Viikon jos nainen tekee aloitteen ja jos ei, niin unmatch.

Itse teen aloitteita vain niille jotka vaivautuvat kirjoittamaan profiiliin jotain muuta kuin snapchat iidamiauu. Joka on siis n. 90% ikäisistäni 20-26 naisista.

Vasta kahdet treffit takana, viimeisin 23v likka ei kuulemma ollut koskan kuorinut omenaa eikä osaisi sitä tehdä.

Jostain lempiruuista puhuttiin ja tuli ilmi🤦‍♂️ en nähnyt uudestaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan