Jenelle nää housut sopisi? Onko hyvät?
Kommentit (17)
Casual business. Aikuiselle naiselle sopii. Hoikalle ja pitkäjalkaiselle. Lyhyellä ja leveällä tantalla hyvin epäimartelevat etenkin tuossa värissä.
Sitä minäkin. Olen 170cm ja hieman pullea ja minulle suositeltiin tuollaisia housuja tuossa värissä.
Ap
Yleensä pidän kapeita strech farkkuja.
Ap
Kaikista vaatteista sanotaan aina, että sopii pitkälle ja hoikalle. Muunlaisille ei sovi mitkään vaatteet.
Vierailija kirjoitti:
Kaikista vaatteista sanotaan aina, että sopii pitkälle ja hoikalle. Muunlaisille ei sovi mitkään vaatteet.
surullista mutta totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
surullista mutta totta.
Niin, mun mielestä on surullista, että niin sanotaan, mutta ei se kyllä totta ole! Osoittaa vain silmän puutetta.
Nää tilasin, en tiedä onko minulla yhtään paremmat. Ei ole koskaan ollut tuollaisia housuja ja voihan ne palauttaa..
https://www.zara.com/fi/en/darted-trousers-p02761248.html?v1=19061264&v…
Ap
Karmaisevat pöxyt eniveis, mutta jos Jene on onnellinen niissä. ✅
Minusta nuo sopivat monenlaisille kropille, eivät pelkästään pitkille ja hoikille. Olen nähnyt lyhyemmillä ja pyöreämmilläkin naisilla vastaavia ja hyvältä näyttivät :) Paljon vaikuttaa se, millaisiin vaatteisiin on yhdistetty sekä tietysti se, kuinka itsensä kantaa.
Kun ei viitsis aina farkuissa olla
Ap
Vierailija kirjoitti:
Minusta nuo sopivat monenlaisille kropille, eivät pelkästään pitkille ja hoikille. Olen nähnyt lyhyemmillä ja pyöreämmilläkin naisilla vastaavia ja hyvältä näyttivät :) Paljon vaikuttaa se, millaisiin vaatteisiin on yhdistetty sekä tietysti se, kuinka itsensä kantaa.
Makuasioita, mutta katsopa miltä nuo näyttää laatikkopeppuisen lyhytjalkaisen naisen päällä takaa päin...
Olipa kivoja housuja tuolla zaralla! Itse olen keskimittainen, enemmän pitkäjalkainen kuin -selkäinen ja pyöreäpyllyinen. Näytän ihan kivalta monenlaisissa housuissa ja niin näyttää mielestäni moni muukin nainen pituuteen ja pyöreyteen katsomatta. Pääasia, että koko on oikea ja istuvuus hyvä.
Kamelinruskea on minulle vähän vaikea väri, mutta sekin on makukysymys :) Ehkä opin vielä :)
Täh, joko housut ovat lähteneet levenemään lahkeista? Ehdin just haalia kapealahkeisia housuja alesta.
Kenelle piti olla..
Ap