Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin tämä palsta muuttui ihan paskaksi

Vierailija
21.08.2019 |

Harmittaa tosi paljon kun kiva palsta on muuttunut. Provotaan jotain tyhmiä juttuja ja tänne on pesiytynyt jotain pissakakkapierutyyppejä. Hihii kun on hauskaa.
Eikö kukaan muu kaipaa oikeaa vertaistukea, kunnon keskusteluja ja toisten mielipiteitä?

Kommentit (91)

Vierailija
81/91 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiede keskustelussa on sama suunta. Siinä on yksittäinen häirikkö, joka vittuilee kaikille tasapuolisesti. Narsisteille tyypilliseen tapaan äärimmäisen tylsä ihminen, jolla ei ole mitään omaa, vaan tarvii muiden ideoita ja reaktioita.

Internetin historia on suhteellisen nuori. Fiksuimmat ehkä ymmärtää, että on hyvä säilyttää myös muu elämä.

Vierailija
82/91 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täältä poistuu jokainen mielenkiintoinen keskustelu ihan aihealueesta riippumatta hyvin nopeasti. Ei tarvitse olla politiikkaa eikä mitenkään herkkiä aiheita. Kaikki kiinnostavat keskustelut vaan poistetaan.

Jos trollin oma ketju ei saa keskustelua aikaan. Niin hän suutuksissaan markkaa muita ketjuja poistoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/91 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä milloin, mutta se on tosiaan tällä palstalla outoa ja vähän järkyttävääkin välillä, kuinka joillakin on pakkomielle jauhaa jatkuvasti siitä, kuinka naiset tai miehet ovat suunnilleen itse pirusta seuraavia. Mikä tahansa ongelma maailmassa tai heidän omassa elämässään onkin, niin syyllinen on aina naiset tai miehet kollektiivisesti. Sitten ne ketjut menevät usein jankkaamiseksi näiden vihaleirien välillä, ja se järkevä 90% keskustelijoista pakenee ketjusta, kun ei siellä saa enää ääntään kuuluviin näiden toisiaan (ja samalla koko ihmiskuntaa) haukkuvien räksyttäjien viestitulvan alta.

Vierailija
84/91 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä on ehkä 5 vuotta kun trollien määrä räjähti. Palsta tuli liian suosituksi, ja se oli esillä lehdissä ja radiossa. Tämä on itse asiassa muuttunut paljon asiallisemmaksi sen jälkeen kun moderointi tiukentui ja palsta alettiin sulkea yöksi, mutta kääntöpuolena asiallisiakin keskusteluita poistuu. Jossain välissä täällä ei paljoa muuta ollutkaan trollausta ja törkyä, nyt täällä pystyy keskustelemaankin.

Vierailija
85/91 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli vielä ihan mukava ja viihdyttävä paikka vuonna norppa ja emätin, kun aloitin palstailemaan. Mutta sitten tänne alkoi eksymään porukkaa m.a.n.o.s.f.ä.ä.r.i.s.t.ä., siis ihan sitä samaa läppää, mitä niiden omilla palstoilla oli ollut vuositolkulla, ensin yksittäin ja sitten vähittäin ihan päivittäin. Pilalle meni.

Onhan se tietysti ensi alkuun harmillista, että herra B alkaa puhua itse kun ennen sai sanoittaa herra B:n kaikki ajatukset omalla suullaan. Ehkä sitten ihan oikein koko palstalle. Minä olen kauan sitten jo toivonut, että miehetkin saisivat sanoa omat ajatuksensa keskustelussa. Palstan pääasiallinen suhtautuminen miehiin on aivan hirveä. Joku mukava mies voi kohteliaasti kysyä asioita, ja heti joku hurttanarttulauma säntää paikalle etukäteen nauhoittamansa mielipidekasetin kanssa sen kummemmin ajattelematta. Antaa varmaan tosi hyvän kuvan naisista näille miehille. Mutta jos naiset haluavat välttämättä ampua itseään jalkaan tällä tavalla, senkun...

Kuka on tämä herra B? Ja miten hänet muka on sanoitettu ennen kuin hän ilmestyi pitämään meteliä itsestään tänne? Ja rohkenisin olla ihan vähän eri mieltä siitä, millä porukalla se etukäteen nauhoitettu agenda on. Mukavien miesten kanssa, huom. mukavien, toki syntyy hyviä keskusteluja, niin syntyi ennenkin.

Vierailija
86/91 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen lukenut vasta joitakin vuosia mutta tuntuu että noin vuosi sitten tuli käänne ihan p*skaksi. Kaikenmaailman poliittisia trolleja ja J O N N E J A. Siis tuntuu että 3/4 "keskustelijoista" on nuorisoa ylilaudalta. Olenko väärässä?

Vierailija
87/91 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmana täällä on, että naiset itse ruokkivat näitä "u.l.eiksi" kutsumiaan miehiä. Jos naiset järkevästi myöntäisivät monet paikkaansa pitävät asiat joika nämä miehet nostavat esiin, niin keskustelu tyrehtyisi nopeammin ja pysyisi asiallisena. Sen sijaan ollaan kuin vastakarvaan silitetty kissa ja kielletään asia epäloogisesti inttämällä ja kaadetaan bensaa liekkeihin.

Vierailija
88/91 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen vasta viime aikoina huomannut että tietyt sanat kuten nat..si on kielletty, jos kirjoitat sen oikein viestiä ei julkaista. Eli tietty ajanjakso Euroopan historiassa on kiellett puheen aihe

Vierailija
89/91 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan, että paskuus alkoi tietyn moderaattorin palkkaamisesta. Täällä on ainakin yksi aivan sekopäämoderaattori, joka poistaa täysin satunnaisesti ketjuja ilmeisesti omaksi huvikseen. Ei kukaan viitsi enää kirjoittaa kunnollisia viestejä kun ne kuitenkin häviävät ihan pian.

Niinpä! Sarjapeukuttaa omia naisviha aloituksiaan. Lempiaiheet : naisviha, naisviha ja naisviha.

Vierailija
90/91 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan, että paskuus alkoi tietyn moderaattorin palkkaamisesta. Täällä on ainakin yksi aivan sekopäämoderaattori, joka poistaa täysin satunnaisesti ketjuja ilmeisesti omaksi huvikseen. Ei kukaan viitsi enää kirjoittaa kunnollisia viestejä kun ne kuitenkin häviävät ihan pian.

Niinpä! Sarjapeukuttaa omia naisviha aloituksiaan. Lempiaiheet : naisviha, naisviha ja naisviha.

Ei, olet väärässä.

Vierailija
91/91 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tunnelma täällä on mennyt tosi aggressiivisek si.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän