Miksi kaikki Tiinat ovat Tiikereitä?
Olen elämässäni tavannut varmaan kolmekymmentä Tiinaa ja kaikki ovat aina olevinaan niin tiikeriä, niin tiikeriä. Puolet ilmoittavat facessa nimensä perässä "Tiikeri" tai "Tiger", toinen puoli on ottanut sen sähköpostisoitteeseensa "tiina.tiger1234@jokumail.com". Osa jopa tautuoinut ihoonsa tuon kissaeläimen kuvan. Vanhempien aikanaan antama etunimikö niistä kaikista tekee tiikereitä vai mikä?
Kommentit (19)
Siis se 80-luvun elähtänyt rokkimimmi? Samoja on munkin tuttavapiirissä. Hieman huvittuneena niitä ihmettelen.
Joku outo itsensä korostaminen.
Tiikeri eli kissaelämistä selvästi isoin + raidallinen?
Vierailija kirjoitti:
Entäs Niinat?
Niina Niger?
Nimi velvoittaa.
Vähän niinku jokainen Arska on ”raaka”, jokainen Eddie on ”fast” ja jokainen McCoy on ”real”.
Minä en.
Terv. Yks Tiina vaan, 63v.
Mitähän hittoa? Ainoa Tiikeri, jonka mä tiedän on kyllä Toni. Saako niitä sokerihuurrutettuja maissihiutaleita enää vai joko ne on poistuneet epäterveellisenä moskana? Mummulassa niitä aina sai syödäkseen.
No itse olen 70-luvun lopulla syntynyt ja mustan lapsena/nuorena noin 1 0-14v lukeneeni kirjan Tinka Tiikeri tai jotain ja arvaa mikä oli Tinkan oikee nimi. No Tiina. Olisko jotkut näistä Tiinoista saanut ideaa tuosta kirjasta/vastaavista lähteistä. Siis varmaan muitakin Tiina tiikeri yhdistelmiä on kuin tuo kirja.
Ja se alkuperäinenkin on oikealta nimeltään Kristiina. No, Tiina kuin Tiina.
Röllissä on Tiina-tonttu, ja koen kyllä itse olevani enemmän tonttu kuin tiikeri.
Mun tuntemani Tiina on aurinkomerkiltään leijona. Taisi se kyllä jotain leijonaläppää heittää itsestään, vaikka oli yleensä aika säyseä ja hiljainen tapaus.
alkusointu sen tekee ja lisäksi vaihtoehtoja on vähän. Tii--petinspanieli? Tiimarinvihko? Tiirikka? Tiibetti? Tiilitalo?
Kukaan tuntetamani Tiina ei kyllä identifioi itseään tiikeriksi. Kukaan ei tietääkseni oli kiinalaisessa horoskoopissa tiikeri eikä edes aurinkomerkiltään leijona.
Tiikeri ei ainakaan eikä leijona vaan taitaa olla enemmänkin kauris ja jänis ja meduusa
Timo Tiikeri oli 80-luvulla ilmestynyt F. Ibanezin piirtämä sarjakuva.
Vierailija kirjoitti:
Timo Tiikeri oli 80-luvulla ilmestynyt F. Ibanezin piirtämä sarjakuva.
Ai hemmetti, sekoitin tuon niilo pieliseen hetken. Ibanezin muistan paremmin toisesta sarjakuvasta eli älli & tällistä.
Vierailija kirjoitti:
Se on Timo Tiikeri!
Ja Nemo N****ri
Mun serkku on Tiina, eikä koe olevansa tiikeri 😃