Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten lyhyet nuoret miehet löytävät naisensa?

Vierailija
21.08.2019 |

Kun täällä hehkutetaan prismatestiä, niin kokeilin. Eli Prismaan ruuhka-aikaan lauantaina. Hämmästyin sellaisesta, että useita sellaisia nuoria pareja, joissa mies selkeästi alle 170cm, nainen about samanpituinen.
Miten nämä lyhyet miehet ovat tässä onnistuneet? Iso ase? Yleensä sellaisilla 150-160cm pitkillä naisilla on se koripalloilijamies. Ei mitään 165-170cm pitkää miestä.

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyet miehet totta kai pariutuu lyhyiden naisten kanssa

Vierailija
42/58 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä voit miettiä :D

Prisma-testi on kyllä ihan just noin, itsekin ihmettelen, miten ylättävän iso osa sekä vanhemmista että nuoremmista miehistä on minun pituisia tai lyhyempiä, olen 168 cm. Mutta niin vaan on tyttikset ja vaimot kainalossa.

ps. En ollut tällaistakaan asiaa osannut ihmetellä ennen vauva-palstaa, ennen ihmiset oli vain ihmisiä, eri ominaisuuksista riippumatta.

pps. Kun olet sinut itsesi kanssa niin kelpaat muillekin, tämä koskee ihan kaikkia <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unohda naiset. Osta tekopillu. Mulla pyöri eilen vähän nää asiat päässä. Teki mieli naista.

Siivosin kämpän ja putsasin tietokoneen pölystä paineilmalla. Siivoamisen jälkeen palkitsin itseni tekopillulla ja menin kyydeille suihkuun. Myöhemmin vielä vilkaisin koneelta alastomien milffien kuvia.

Tänään heräsin ja ei enää pyöri naiset mielessä. Nyt saa ehkä olla ainakin pari päivää rauhassa?

Mä oon 176cm eli lyhyt, todella lyhyt. Näkeehän sen naisten naamoistakin kun käy ruokakaupassa sen halveksunnan. Mutta ei kannata välittää tai miettiä liikaa. Tämä maailma on nyt mitä on.

Et ole todella lyhyt. Jos sua katsellaan jotenkin vinoon niin sillä ei ole mitään tekemistä pituutesi kanssa. Usko nyt se hyvä mies. Olet täysin normaalin pituinen. Sen sijaan voit ollä epäsiisti, itse tuijottaa muita vihamielisesti, haista, olla kännissä, jos ihmiset karsastaa sua. Veikkaan itse tuota vihamielistä asennetta joka näkyy kilometerin päähän ja pelottaa ihmisiä. On ihan oikeasti harhaista kuvitella että ihmiset katselisivat sinua halveksivasti koske olet 176 cm pitkä. Se on psykoottisen harhainen väite. Jos sinulla on psykoosisairautta niin ehkä olisi syytä hakeutua avun piiriin miettimään että onko kaikki ok.

Mitä luulet mistä tuollainen vihamielinen asenne syntyy?

En tiedä, mutta yksi on varmaa: ei ainakaan siksi, että 176-senttinen olisi kenenkään paitsi harhaisen itsensä mielestä "todella lyhyt".

Vierailija
44/58 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan nyt korostaa, että kysymys on nuorista pareista. Eli nainen on seksikäs ja haluttava. Tietysti on normaalia, että vanhemmissa pareissa naisen kauneimmat päivät ovat olleet ja menneet vuosikymmeniä sitten, niin ei se nainen enää ole pitkistä komeista miehistä kiinnostunut kun eivät nekään tätä ole vilkaisseetkaan vuosikymmeniin. 

ap

Arvaas mikä on jännä juttu tällaisen "ei koskaan erityisen kaunis"-naisen mielestä? Kaikenlaiset miehet on vilkaisseet, ja iän myötä enenevässä määrin. Tarkoitus ei ole tietenkään iskeä puolin tai toisin, vaan kyse on ihan vain kiinnostuksesta kanssaihmiseen. 

Itse kuljen silmät auki ja hymyilen jokaiselle vastaantulijalle, oli sitten mies tai nainen, lapsi tai vanhus. Elämä on ihanaa, ihmiset on ihania <3 Mielellään heitä katselee. Väitän että tästä on kyse: kuinka hyväksyvästi katsot lähimmäisiäsi, oli kauneus tai pituus sitten mitä hyvänsä. Jos katsot kauniisti, sinuakin katsotaan kauniisti.

Rouva 48v

Vierailija
45/58 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena en ole ikinä ymmärtänyt ensinnäkään miesten pituuskompleksia saati naisten vaatimuksia miehen pituudesta. Itse olen melko lyhyt nainen, 163 cm, ja olen deittaillut sekä pitkiä että lyhyempiä miehiä. Minusta on kiva, kun toista ylettyy suutelemaan ilman, että tarvitsee kurotella tai miehen täytyy kyyristyä alaspäin. Ei pituus ole mikään miehen mitta, kaikki deittailemani miehet ovat olleet miehisiä pituudesta riippumatta. Miehet, älkää tunteko alemmuuskompleksia pituudesta! Ole ihana omana itsenäsi. Jos muita häiritsee pituutesi/lyhyytesi, se on heidän ongelmansa, eivätkä he ole sinun arvoisiasi. 

Vierailija
46/58 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli pitkä tai pätkä, kaikille löytyy elämänkumppani.

Vieläkö joku on niin kaheli, ettei tuota käsitä.

Esim kaikki ne jotka ovat vasten tahtoaan sinkkuina? Erityisesti ne, jotka eivät ole ikinä edes seurustelleet. Ja aivan erityisesti ne joilla ei ole minkäänlaista kokemusta vastakkaisesta sukupuolesta.

Vierailija
47/58 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies löysi minut lukion kursseilta 10 vuotta sitten. Ihastui minuun ja minä häneen ja ollaan kumpikin sopivan pituisia toisillemme.

Varmaan onnistuu suunnilleen samalla kaavalla nykyäänkin.

Vierailija
48/58 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 161 cm pitkä nainen. Omaan silmääni ovat  aina miellyttääneet vähän lyhemmät 160-175 cm miehet, mutta valitettavasti kaikki tapaamani lyhyet miehet ovat olleet kiinnostuneita vain itseään pidemmistä naisista. Aina siis vika ei ole tosiaan naisen fiksaatiosta pitkiin miehiin, vaan syyt voivat johtua myös lyhyiden miesten omista naismieltymyksistä.

Vierailija
49/58 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin kerran erästä minua lyhyempää miestä. Hän oli mukava, komea, hauskakin.

Mutta miksi siitä pituudesta piti jankata koko ajan? "Kun mä olen vain näin lyhyt...vähän tällainen pieni mieheksi...."

Kerran hermostuksissani kysyin, että kuinka pitkä sä sitten olet? (En ollut edes nähnyt tarpeelliseksi aiemmin kysyä) Niin äijä valehteli silmät kirkkaina "175cm". Vaikka mies oli minua lyhyempi enkä minä ole edes 170cm :D

No siitä tuli sitten exä, koska en kestä valehtelua ja tuo pituuden jatkuva esille tuominen vei kaiken mielenkiinnon.

Vierailija
50/58 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

midgetdatingdotcom

Vierailija
51/58 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 161 cm pitkä nainen. Omaan silmääni ovat  aina miellyttääneet vähän lyhemmät 160-175 cm miehet, mutta valitettavasti kaikki tapaamani lyhyet miehet ovat olleet kiinnostuneita vain itseään pidemmistä naisista. Aina siis vika ei ole tosiaan naisen fiksaatiosta pitkiin miehiin, vaan syyt voivat johtua myös lyhyiden miesten omista naismieltymyksistä.

Pitkää naista suudellessa ei tule selkä kipeäksi.

Vierailija
52/58 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unohda naiset. Osta tekopillu. Mulla pyöri eilen vähän nää asiat päässä. Teki mieli naista.

Siivosin kämpän ja putsasin tietokoneen pölystä paineilmalla. Siivoamisen jälkeen palkitsin itseni tekopillulla ja menin kyydeille suihkuun. Myöhemmin vielä vilkaisin koneelta alastomien milffien kuvia.

Tänään heräsin ja ei enää pyöri naiset mielessä. Nyt saa ehkä olla ainakin pari päivää rauhassa?

Mä oon 176cm eli lyhyt, todella lyhyt. Näkeehän sen naisten naamoistakin kun käy ruokakaupassa sen halveksunnan. Mutta ei kannata välittää tai miettiä liikaa. Tämä maailma on nyt mitä on.

Et ole todella lyhyt. Jos sua katsellaan jotenkin vinoon niin sillä ei ole mitään tekemistä pituutesi kanssa. Usko nyt se hyvä mies. Olet täysin normaalin pituinen. Sen sijaan voit ollä epäsiisti, itse tuijottaa muita vihamielisesti, haista, olla kännissä, jos ihmiset karsastaa sua. Veikkaan itse tuota vihamielistä asennetta joka näkyy kilometerin päähän ja pelottaa ihmisiä. On ihan oikeasti harhaista kuvitella että ihmiset katselisivat sinua halveksivasti koske olet 176 cm pitkä. Se on psykoottisen harhainen väite. Jos sinulla on psykoosisairautta niin ehkä olisi syytä hakeutua avun piiriin miettimään että onko kaikki ok.

En tiedä, mutta yksi on varmaa: ei ainakaan siksi, että 176-senttinen olisi kenenkään paitsi harhaisen itsensä mielestä "todella lyhyt".

Kyllä valitettavasti muut miehet pilkkaavat alle 180-senttisiä. Fakta.

Vierailija
53/58 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan nyt korostaa, että kysymys on nuorista pareista. Eli nainen on seksikäs ja haluttava. Tietysti on normaalia, että vanhemmissa pareissa naisen kauneimmat päivät ovat olleet ja menneet vuosikymmeniä sitten, niin ei se nainen enää ole pitkistä komeista miehistä kiinnostunut kun eivät nekään tätä ole vilkaisseetkaan vuosikymmeniin. 

ap

Tällainen harha voi syntyä. Oikeasti naiset valitsevat yleensä lastensa isäksi pitkän ja komean. Kun nainen ei enää aio lisääntyä, lyhyempi ja ei niin näyttävä mies, voi olla se rakas.

Vierailija
54/58 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraappa ensi kerralla Prismassa käydessäsi näitä pareja parkkipaikalle, niin syy selviää miksi lyhyellä miehellä on nainen.

Minun lyhyellä miehelläni on nainen ja naisella on Audi.

Vierailija
55/58 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä itsetunto, ulkonäöstä huolehtiminen ja hyvät sosiaaliset taidot, siinäpä ne tärkeimmät tekijät. Jos olet suosittua seuraa kaveriporukassasi, olet todennäköisesti paljon kiinnostavampi tyyppi kuin jos istuisit yksin hartiat kyyryssä baarin takimmaisessa pöydässä. 

Tämä. Korkea sosiaalinen status. Tuosta viimeisestä tuli mieleen, että kannattaa huomioida kehonkieli. Voit olla korkea sosiaaliselta statukselta, mutta voit silti näyttää heikolta. Kun istut tuolilla niin nojaa rohkeasti penkkiin, älä istu kyyryssä. Voit laittaa toisen käden penkin selkänojalle, tämä antaa kuvan avoimesta itsevarmasta persoonasta. Voit jauhaa purkkaa ja vinkkailla ihmisille silmää. Kannattaa myös kävellessä kävellä selkäsuorana, vetää olkapäitä taakse ja rintakehä ulos. Kävely reipasta ja pirteää leukapystyssä kädet tekee pientä liikettä.

Njaa, ihan helppoahan se on kuvailla miltä itsevarmuus näyttää, mutta itsevarman olemuksen ja hyvän ryhdin täytyy tulla luonnostaan. Feikattu eli itsetietoinen "hyvä ryhti" paistaa kyllä läpi ja antaa ylimielisen kuvan itsestään.

Vierailija
56/58 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy Orvolta ja Zysseltä

Vierailija
57/58 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa a ex-mieheni nippanappa 170 cm löysi naisia milloin mistäkin... Baareista, Tinderistä, kavereiden pippaloista...

Vierailija
58/58 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä valitettavasti muut miehet pilkkaavat alle 180-senttisiä. Fakta.

Onko nämä nyt niitä kehä3 ulkopuolisia juttuja? 

ohis

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi