Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten lyhyet nuoret miehet löytävät naisensa?

Vierailija
21.08.2019 |

Kun täällä hehkutetaan prismatestiä, niin kokeilin. Eli Prismaan ruuhka-aikaan lauantaina. Hämmästyin sellaisesta, että useita sellaisia nuoria pareja, joissa mies selkeästi alle 170cm, nainen about samanpituinen.
Miten nämä lyhyet miehet ovat tässä onnistuneet? Iso ase? Yleensä sellaisilla 150-160cm pitkillä naisilla on se koripalloilijamies. Ei mitään 165-170cm pitkää miestä.

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohda naiset. Osta tekopillu. Mulla pyöri eilen vähän nää asiat päässä. Teki mieli naista.

Siivosin kämpän ja putsasin tietokoneen pölystä paineilmalla. Siivoamisen jälkeen palkitsin itseni tekopillulla ja menin kyydeille suihkuun. Myöhemmin vielä vilkaisin koneelta alastomien milffien kuvia.

Tänään heräsin ja ei enää pyöri naiset mielessä. Nyt saa ehkä olla ainakin pari päivää rauhassa?

Mä oon 176cm eli lyhyt, todella lyhyt. Näkeehän sen naisten naamoistakin kun käy ruokakaupassa sen halveksunnan. Mutta ei kannata välittää tai miettiä liikaa. Tämä maailma on nyt mitä on.

Et ole todella lyhyt. Jos sua katsellaan jotenkin vinoon niin sillä ei ole mitään tekemistä pituutesi kanssa. Usko nyt se hyvä mies. Olet täysin normaalin pituinen. Sen sijaan voit ollä epäsiisti, itse tuijottaa muita vihamielisesti, haista, olla kännissä, jos ihmiset karsastaa sua. Veikkaan itse tuota vihamielistä asennetta joka näkyy kilometerin päähän ja pelottaa ihmisiä. On ihan oikeasti harhaista kuvitella että ihmiset katselisivat sinua halveksivasti koske olet 176 cm pitkä. Se on psykoottisen harhainen väite. Jos sinulla on psykoosisairautta niin ehkä olisi syytä hakeutua avun piiriin miettimään että onko kaikki ok.

Vierailija
22/58 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraappa ensi kerralla Prismassa käydessäsi näitä pareja parkkipaikalle, niin syy selviää miksi lyhyellä miehellä on nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituudella ei tosiaankaan ole oikeasti minkäänlaista merkitystä, ja jo on niin mieluummin lyhyt ja rakas kuin pitkä ja paska!

Vierailija
24/58 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman pituinen nainen, nainen jolla itsetunto,mies jolla itsetunto , pari jolla kivat luonteet, miehellä rahaa, sosiaaliset verkostot,mies kasvoista komea.

Häiritsee koska omalla kohdalla mietin olenko niin pinnallinen ettei lyhyempi mies kävisi

Vierailija
25/58 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaveriporukoista. Naisilla on sisaruksia (siskoja ja veljiä) ja näillä taas kavereita (joilla siskoja ja veljiä) ja sitten on omat kaverit, joilla (siskoja ja veljiä) ja näillä taas tyttö- tai poikaystäviä (joilla siskoja ja veljiä) . Olen lyhyttä sukua eikä suvun nuorilla miehilläkään ole ollut ongelmia tyttöystävän saamisessa, mutta he eivät etsikään niitä tinderistä, deittipalstoilta tai baareista vaan sosiaalisina ka seurallisina ihmisinä tapaavat paljon nuoria naisia kaveriporukoiden kautta. 

Ja niissä kaveriporukoissa tosiaan ollaan siksi, että niissä viihdytään, eikä minkään pakottavan parisuhdetarpeen vuoksi. Illanistujaisia, peli-iltoja, mökkiviikonloppuja, yhteisiä reissuja laivalla, joskus porukalla baariin jne. Nuoret tutustuvat toisiinsa ilman paineita, rennosti ja vapaasti. Pitävät hauskaa porukalla. Porukoihin tulee uusia ihmisiä, kun osa pariutuu ja tuo omia kavereitaan tai sisaruksiaan mukaan porukkaan. Tutustumisen myötä jossain vaiheessa todetaan, että toi tyyppihän on tosi kiva, fiksu, hauska jne eikä siinä vaiheessa enää ole merkitystä, minkä pituinen ko henkilö on. Eli tutustutaan ensin ja ihastutaan vasta sitten eikä toisinpäin. 

Vierailija
26/58 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraappa ensi kerralla Prismassa käydessäsi näitä pareja parkkipaikalle, niin syy selviää miksi lyhyellä miehellä on nainen.

No vanhalla romulla ajelee yksi tyyppi. Tosin se joi korttinsa joku aika sit ja on varmaan siten sellainen jännittävä mies. 

Vierailija
27/58 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas. Pituusaddikti aktivoitunut.

Vierailija
28/58 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen on itse vastuussa ongelmistaan. Ei pituuden puutteesta vaan siitä, että kehittää siitä itselleen ylipääsemättömän ongelman.

Ap ajattelee näin: olen lyhyt -> naiset eivät halua lyhyttä miestä -> kukaan ei halua minua -> hittoon kaikki naiset.

Ja niinpä hän ei ikinä pääse itse keksityn ongelmansa herraksi, kun on tuo turvallinen naisten syyllistäminen, jonka taakse paeta.

Faktahan on, että on paljon naisia, joille pituus ei ole mikään iso juttu, mutta on paljon enemmän naisia, joille vihamielinen, hyökkäävä ja kiukutteleva mies on täydellinen turn off.

Vierailija
29/58 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unohda naiset. Osta tekopillu. Mulla pyöri eilen vähän nää asiat päässä. Teki mieli naista.

Siivosin kämpän ja putsasin tietokoneen pölystä paineilmalla. Siivoamisen jälkeen palkitsin itseni tekopillulla ja menin kyydeille suihkuun. Myöhemmin vielä vilkaisin koneelta alastomien milffien kuvia.

Tänään heräsin ja ei enää pyöri naiset mielessä. Nyt saa ehkä olla ainakin pari päivää rauhassa?

Mä oon 176cm eli lyhyt, todella lyhyt. Näkeehän sen naisten naamoistakin kun käy ruokakaupassa sen halveksunnan. Mutta ei kannata välittää tai miettiä liikaa. Tämä maailma on nyt mitä on.

Et ole todella lyhyt. Jos sua katsellaan jotenkin vinoon niin sillä ei ole mitään tekemistä pituutesi kanssa. Usko nyt se hyvä mies. Olet täysin normaalin pituinen. Sen sijaan voit ollä epäsiisti, itse tuijottaa muita vihamielisesti, haista, olla kännissä, jos ihmiset karsastaa sua. Veikkaan itse tuota vihamielistä asennetta joka näkyy kilometerin päähän ja pelottaa ihmisiä. On ihan oikeasti harhaista kuvitella että ihmiset katselisivat sinua halveksivasti koske olet 176 cm pitkä. Se on psykoottisen harhainen väite. Jos sinulla on psykoosisairautta niin ehkä olisi syytä hakeutua avun piiriin miettimään että onko kaikki ok.

Mitä luulet mistä tuollainen vihamielinen asenne syntyy?

Vierailija
30/58 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No vanhalla romulla ajelee yksi tyyppi. Tosin se joi korttinsa joku aika sit ja on varmaan siten sellainen jännittävä mies. 

Jänniksillä tosiaan se romu kuuluu asiaan - on osa sitä jännitystä, kun ei tiedä jättääkö auto tielle vai ei.

Vierailija
31/58 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jostain muusta täydellisestä itsereflektiokyvyn puutteesta? Jos olet oikeasti niin sekaisin että kuvittelet 176 cm normaalin pituuden aiheuttavan naisissa halveksuntaa, niin kyllä sulla varmasti on muitakin täysin harhaisia kuvitelmia maailmasta. Olet liian yksinäinen ja eristyksissä. Ajatukset rupeaa kulkemaan kummallisia ja epärealistisia uria.

Vierailija
32/58 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on lyhyt mies, kun minulla oli varaa vain Renault Clioon. Tietenkin, jos olisi varaa limusiiniin, hankkisin jonkun koripalloilijamiehen.

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Vierailija
33/58 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on itsestä kiinni. Sanoisin, että 176 cm mies on kehittänyt sen defenssiksi. On helpompi ulkoistaa tämä täysin keksitty ongelma kuin kohdata se, että itsellä on paska luonne, joka karkottaa naiset.

Vierailija
34/58 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jostain muusta täydellisestä itsereflektiokyvyn puutteesta? Jos olet oikeasti niin sekaisin että kuvittelet 176 cm normaalin pituuden aiheuttavan naisissa halveksuntaa, niin kyllä sulla varmasti on muitakin täysin harhaisia kuvitelmia maailmasta. Olet liian yksinäinen ja eristyksissä. Ajatukset rupeaa kulkemaan kummallisia ja epärealistisia uria.

Väärin. Hyvä analyysi kuitenkin, mutta väärin.

Vierailija
35/58 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä itsetunto, ulkonäöstä huolehtiminen ja hyvät sosiaaliset taidot, siinäpä ne tärkeimmät tekijät. Jos olet suosittua seuraa kaveriporukassasi, olet todennäköisesti paljon kiinnostavampi tyyppi kuin jos istuisit yksin hartiat kyyryssä baarin takimmaisessa pöydässä. 

Vierailija
36/58 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen on itse vastuussa ongelmistaan. Ei pituuden puutteesta vaan siitä, että kehittää siitä itselleen ylipääsemättömän ongelman.

Ap ajattelee näin: olen lyhyt -> naiset eivät halua lyhyttä miestä -> kukaan ei halua minua -> hittoon kaikki naiset.

Ja niinpä hän ei ikinä pääse itse keksityn ongelmansa herraksi, kun on tuo turvallinen naisten syyllistäminen, jonka taakse paeta.

Faktahan on, että on paljon naisia, joille pituus ei ole mikään iso juttu, mutta on paljon enemmän naisia, joille vihamielinen, hyökkäävä ja kiukutteleva mies on täydellinen turn off.

Tuo on yhtä absurdia kuin sanoa, että 55-vuotias on kehitellyt iästään itselleen ongelman työnhaussa. Ketju menee ennemmin näin: kukaan ei halua minua -> on oltava syy miksi kukaan ei halua minua -> naiset pitävät minusta kaverina joten en voi olla ihan persepää -> syyn on liityttävä ulkoisiin asioihin, koska olen ihan hyvin toimeentuleva -> ulkonäössä ainoa poikkeava seikka on lyhyys -> lyhyys on suurin yksittäinen tekijä miksi en saa naista

Toisaalta en ole ap, mutta esittämäni ketju vaikuttaa järkevämmältä eikö vain

Vierailija
37/58 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä itsetunto, ulkonäöstä huolehtiminen ja hyvät sosiaaliset taidot, siinäpä ne tärkeimmät tekijät. Jos olet suosittua seuraa kaveriporukassasi, olet todennäköisesti paljon kiinnostavampi tyyppi kuin jos istuisit yksin hartiat kyyryssä baarin takimmaisessa pöydässä. 

Tämä. Korkea sosiaalinen status. Tuosta viimeisestä tuli mieleen, että kannattaa huomioida kehonkieli. Voit olla korkea sosiaaliselta statukselta, mutta voit silti näyttää heikolta. Kun istut tuolilla niin nojaa rohkeasti penkkiin, älä istu kyyryssä. Voit laittaa toisen käden penkin selkänojalle, tämä antaa kuvan avoimesta itsevarmasta persoonasta. Voit jauhaa purkkaa ja vinkkailla ihmisille silmää. Kannattaa myös kävellessä kävellä selkäsuorana, vetää olkapäitä taakse ja rintakehä ulos. Kävely reipasta ja pirteää leukapystyssä kädet tekee pientä liikettä.

Vierailija
38/58 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt sulla menee sosiaalisuus ja sosiaaliset taidot sekaisin

Vierailija
39/58 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli pitkä tai pätkä, kaikille löytyy elämänkumppani.

Vieläkö joku on niin kaheli, ettei tuota käsitä.

Vierailija
40/58 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt sulla menee sosiaalisuus ja sosiaaliset taidot sekaisin

Jos sulla ei ole hyviä sosiaalisia taitoja, tuskin olet kovin suosittu missään kaveriporukassakaan, vaikka olisit luonteeltasi miten sosiaalinen tahansa. Sosiaalinenkin ihminen voi olla hyvin yksinäinen, jos hänellä on heikot sosiaaliset taidot. Ja vastaavasti vähemmän sosiaalinen voi olla hyvinkin suosittua seuraa, jos hänellä on hyvät sosiaaliset taidot. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi