Miksi tavallisia pikkuhousuja sanotaan mummokalsareiksi? Kyllä minä oon käyttänyt normialushousuja aina
en koskaan mitään naruja persvaossa tai "hipstereitä"(miten tollasen edes pysyy jalassa).
Onpa todella noloa käyttää alushousuja, jotka on mukavat päällä, yhyy yhyy, olenpa nolo.
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen käyttänyt koko ikäni tavallisia alushousuja, ja käytän yhä nyt mummonakin. Miksi alushousut pitää olla seksikkäät, sillä eihän niitä kukaan näe vaatteiden alta. Mukavuus ennen kaikkea, ja itse en ainakaa jättäisi miehen päätettäväksi millaisia alushousuja olisi hyvä käyttää. Mieskin pitää sellaisia alushousuja mitkä tuntee itselleen parhaimmiksi. Seksi on muuta kuin alushousut.
Nuo Sloggi maxit on niitä joita olen aina pitänyt, ja muita samantyyppisiä. Myös Sloggi evernew on malliltaan ja materiaaliltaan hyvä, jopa parempi kuin maxi. Alushousut pitää olla puuvillaa ja lycraa, mutta ei missään nimessä liian paksua ja löpsöä kangasta, vaan ohutta ja kiinteää, joka istuu iholla hyvin. Näissä alkkareissa on aina hyvä ja varma olo.
Just luin sanan jutun että "älä tyydy naruun persvaossasi"
Kun mies on seksikäs niin se on seksikäs vaikka pitkissä Black horseissa. Ja nainen niissä mummokalsareissa.
Stringejä käyttävät kyllä erottaa katuvilinässä. Monesti olen kävellyt nuoren naisen takana, jonka pakarat poukkoilevat ja tärähtelevät aivan kuin alushousuja ei olisi lainkaan. Ei haittaa minua, jatkakaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on arkipäiviä varten kauniita puuvilla-alusvaatteita - ei todellakaan mitään ”mummohousuja” - ja ne ovat mielestäni normialkkareita. Samalla vaivalla poimin kaapista yhteen sopivat, samaa kuosia olevat alushousut ja rintsikat, ja kauniita saa ihan samaan hintaan kuin rumiakin.
Kun on sopusuhtainen kroppa, marketistakin tai ketjuliikkeistä löytää kauniita alusvaatteita. Ostan yleensä rintaliivien pariksi useammat samaa kuosia olevat alushousut. Perusmustiin rintsikoihin taas voi yleensä yhdistää melkein mitkä tahansa mustat pikkarit. Kerran löysin Lidlistä tosi hyvin istuvia mustia puuvilla-alushousuja, jotka toimivat arkikäytössä mainiosti mustien liivien kanssa. Ostin varmaan 6 paria kun olivat enemmän kuin hintansa väärti.
Juhliin laitan sitten jonkun vähän spesiaalimman parin, jotta oloni tuntuu paremmin pukeutuneelta.
ihan mielenkiinnosta kysyn, miksi rintsikoiden ja alushousujen pitää sinusta olla "samaa paria"?
Kun nyt noin nätisti kysyit, niin vastaan että se näyttää minusta mukavammalta: satun olemaan tällaisissa asioissa symmetrian ystävä ja kokonaisuus tuntuu huolitellummalta kun osat kuuluvat yhteen. Jo tosi nuorena valitsin toiset rintaliivit, jos ensin valittuihin kuuluvaa alaosaa ei ollut puhtaana. Bikinitkin valitsen aina niin, että ylä- ja alaosa ovat samaa sarjaa, vaikka tiedän että moni tykkää niitäkin sekoitella. En vain tykkää ajatuksesta, että alushousut olisivat esim. valkoiset ja rintaliivit violetit, vaikka niitä eivät muut näkisikään kuin minä, mieheni ja joogasalin pukuhuoneen naiset.
Sulla täytyy olla älyttömästi rintsikoita tai sitten ostat aina samaa sarjaa ja sävyjä, jotka käy kaikki yhteen. Mulla ainakin on alushousuja paljon enemmän kuin rintaliivejä, joten en mitenkään voisi sovittaa niitä aina sävy sävyyn. Onneksi ei tartte. Jos joka päivä pitäisi pukeutua ajatuksena, että joutuisi onnettomuuteen ja maailman komein ensihoitaja/ lääkäri näkisi sinut alusvaatteissasi, kokisin sen aika stressaavana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen käyttänyt koko ikäni tavallisia alushousuja, ja käytän yhä nyt mummonakin. Miksi alushousut pitää olla seksikkäät, sillä eihän niitä kukaan näe vaatteiden alta. Mukavuus ennen kaikkea, ja itse en ainakaa jättäisi miehen päätettäväksi millaisia alushousuja olisi hyvä käyttää. Mieskin pitää sellaisia alushousuja mitkä tuntee itselleen parhaimmiksi. Seksi on muuta kuin alushousut.
Nuo Sloggi maxit on niitä joita olen aina pitänyt, ja muita samantyyppisiä. Myös Sloggi evernew on malliltaan ja materiaaliltaan hyvä, jopa parempi kuin maxi. Alushousut pitää olla puuvillaa ja lycraa, mutta ei missään nimessä liian paksua ja löpsöä kangasta, vaan ohutta ja kiinteää, joka istuu iholla hyvin. Näissä alkkareissa on aina hyvä ja varma olo.
minusta alkkarien pitää olla kokonaan puuvillaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Koska onhan ne stringit nyt niin paljon sexymmät". Riippuu kuulkaa hyvin paljon siitä persiistä.
Pätee muuten miestenkin kohdalla, ne miesten pitkälahkeiset pappakalsarit ovat seksin tappajia, ei kun silkkiset briefit kehiin miehet!Paitsi , jos on kaljamaha, niin briefit jää sinne läskin alle
Makuasioita :) Mun silmää bokserimallit miehillä miellyttää ja briefit yms. on yök.
Itse kuulun näihin jotka haluavat hyvältä näyttävät alusvaatteet. Olen avioliitossa, joten haluan pysyä silmänilona miehelleni, vaikkei hän joka päivä minua alusvaatteissa näekään. Lisäksi saan jotain pientä itsetuntoboostia, jos tiedän päälivaatteideni alla näytäväni alusvaatemallilta. On olemassa todella epämukavia stringejä tai pitsipöksyjä, joista en itsekään välitä. Mutta on myös olemassa stringejä ja pitsipöksyjä jotka tuntuvat niin hyvältä päällä, että niiden olemassaoloa ei edes tunne! Joten muistakaa, on erilaisia vartaloita, pöksyjä ja mieltymyksiä. :)
Vierailija kirjoitti:
Itse kuulun näihin jotka haluavat hyvältä näyttävät alusvaatteet. Olen avioliitossa, joten haluan pysyä silmänilona miehelleni, vaikkei hän joka päivä minua alusvaatteissa näekään. Lisäksi saan jotain pientä itsetuntoboostia, jos tiedän päälivaatteideni alla näytäväni alusvaatemallilta. On olemassa todella epämukavia stringejä tai pitsipöksyjä, joista en itsekään välitä. Mutta on myös olemassa stringejä ja pitsipöksyjä jotka tuntuvat niin hyvältä päällä, että niiden olemassaoloa ei edes tunne! Joten muistakaa, on erilaisia vartaloita, pöksyjä ja mieltymyksiä. :)
Minulle tärkeintä on aina ollut mukavuus alusvaatteissa, vaatteissa ja kengissä. En ole oikein koskaan miettinyt, että olenko silmänilo jollekin toiselle. "Hyvon yllä, hyvon olla", ja se näkyy varmasti ulospäin muille.
Minun rakas aviomieheni on aina sanonut, että ei hän alkkarit jaloissa halua rakastella, vaan nehän nakataan pois jaloista, kun hommiin ryhdytään.
Sloggi maxit ovat olleet pääasiassa mulla käytössä niin kauan kuin niitä on markkinoilla ollut ja muitakin hyväntuntuisia alushousuja, jotka eivät hankaa eivätkä hiosta eli materiaaliltaan sellaiset hengittävät ja mukavat pitää pakaroiden suojana.
En ikinä haluaisi edes jotain narualkkareita käyttää, eli ohut kaistale pepun reiän päälllä, yäks ei ole mulle ok:t
Vierailija kirjoitti:
Stringejä käyttävät kyllä erottaa katuvilinässä. Monesti olen kävellyt nuoren naisen takana, jonka pakarat poukkoilevat ja tärähtelevät aivan kuin alushousuja ei olisi lainkaan. Ei haittaa minua, jatkakaa.
Tuota, tämä saattaa tulla yllätyksellisenä tietona ja aiheuttaa pettymyksen, mutta: alushousut tai alushousuttomuus ei vaikuta millään tavalla pakaralihasten "poukkoilemiseen". Ilmeisesti et ole koskaan päässyt näkemään tai tunnustelemaan naisten alusvaatteita, muuten tietäisit kyllä, että ne ovat ihan vain normitrikoota, puuvillaista tai polyesterimikrokuitua eivätkä mitään superkohotus-silikonilisäkesysteemejä.
Mitä ikinä niiden sisällä onkaan, toimii ja näyttää ihan samalta vaikka olisi pitkät kalsarit housujen alla.
Näin minustakin, niitä vyötärölle ulottuvia ja vielä puuterin värisiä. Minä käytän tämän mallisia ja minusta nämä ovat ihan normaaleja.
https://images.app.goo.gl/dF8YzAgMYzhoNWUa6