Miksi tavallisia pikkuhousuja sanotaan mummokalsareiksi? Kyllä minä oon käyttänyt normialushousuja aina
en koskaan mitään naruja persvaossa tai "hipstereitä"(miten tollasen edes pysyy jalassa).
Onpa todella noloa käyttää alushousuja, jotka on mukavat päällä, yhyy yhyy, olenpa nolo.
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naru persvaossa seksikästä?? Ei todellakaan, ja erittäin epämukava kaiken lisäksi. Puuvillaiset "mummokalsarit" parhaat.
Epähygieeniset kaiken lisäksi. Varsinkin, jos käyttäjä kuuluu niihin jotka eivät pese p*rsettään kakkoshädällä käytyään (joita täällä olleiden ketjujen mukaan riittää) ja joiden mielestä alapään pesu kerran vuorokaudessa on tarpeeksi.
Tyhmä kysymys, mutta miten ulkomailla selviävät hengissä stringien kanssa kun esim. kaikissa vessoissa ei ole käsisuihkuja? Vai olisiko lähdettävä suihkuun jokaisen vessakäynnin jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Kaikki miehet, jotka välittävät naisten pikkareista voisivat itse pitää esim viikon jotain pitsistringejä.
En minä kyllä tästä miehiä syyttäis, vaikka feministi olenkin (en uuden aallon, lol), kai nyt jokainen nainen ainakin Suomessa, ainakin suomalainen, vielä saa omista alkkareistaan päättää itse.
Jos on niin tiskirätti että antaa miehen päättää alusvaatteistaan, syyttäköön ihan itseään vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naru persvaossa seksikästä?? Ei todellakaan, ja erittäin epämukava kaiken lisäksi. Puuvillaiset "mummokalsarit" parhaat.
Epähygieeniset kaiken lisäksi. Varsinkin, jos käyttäjä kuuluu niihin jotka eivät pese p*rsettään kakkoshädällä käytyään (joita täällä olleiden ketjujen mukaan riittää) ja joiden mielestä alapään pesu kerran vuorokaudessa on tarpeeksi.
Tyhmä kysymys, mutta miten ulkomailla selviävät hengissä stringien kanssa kun esim. kaikissa vessoissa ei ole käsisuihkuja? Vai olisiko lähdettävä suihkuun jokaisen vessakäynnin jälkeen?
Niin tyhmä kysymys ettei tätä edes ymmärrä.
eri
Kannattaa väistää stringit ja keinokuidut ellei halua persvakoon jumalatonta paisetta.
Olin tikahtua nauruun, kun luin jostain (olisiko ollut Me Naisten nettiversio) pikkuhousutestin jossa yhtenä arviointikriteerinä oli imartelevatko housut peppua! Voi luoja! Minun peppuni ei kyllä mitään imartelua kaipaa, etenkään alushousujeni taholta.
Toinen juttu, joka minua ihmetyttää, on se että ne samat naiset, jotka hysterisoituvat kun pikkareiden ääriviivat näkyvät päällyshousujen läpi, itsepintaisesti käyttävät matalavyötäröisiä pikkareita. Käyttäisivät korkeavyötäröisiä pikkareita, niin niiden yläreuna jäisi päällyshousujen vyötärön alle. Problem solved, ainakin puoliksi, sillä vielähän voi tehdä itselleen ongelman lahkeiden reunoista...
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa väistää stringit ja keinokuidut ellei halua persvakoon jumalatonta paisetta.
Jotkut haluaa paiseiset huulet (naamaan), ovatkohan kokeilleet naamastringejä.
Vierailija kirjoitti:
Olin tikahtua nauruun, kun luin jostain (olisiko ollut Me Naisten nettiversio) pikkuhousutestin jossa yhtenä arviointikriteerinä oli imartelevatko housut peppua! Voi luoja! Minun peppuni ei kyllä mitään imartelua kaipaa, etenkään alushousujeni taholta.
Toinen juttu, joka minua ihmetyttää, on se että ne samat naiset, jotka hysterisoituvat kun pikkareiden ääriviivat näkyvät päällyshousujen läpi, itsepintaisesti käyttävät matalavyötäröisiä pikkareita. Käyttäisivät korkeavyötäröisiä pikkareita, niin niiden yläreuna jäisi päällyshousujen vyötärön alle. Problem solved, ainakin puoliksi, sillä vielähän voi tehdä itselleen ongelman lahkeiden reunoista...
Luin tuolta ylhäältä linkistä sitä samaa me naisten juttua vähän matkaa, en pystynyt sen jälkeen enää lukemaan, kun joidenkin alkkareiden miinuspuoli oli se, että EIVÄT IMARTELE PEPPUA.
Minkälaiset imbesillit noita juttuja aina kirjottelee noihin naistenlehtiin.... niin kummallisia ettei tosikaan. Ihan kun olis mitään väliä muulla kuin että tuntuvat hyvältä päällä, vai ilman päällivaatteitako joku kylillä kekkaloi että vaan näyttäis mahdollisimman sexyltä, ihihihi.
Enpä usko.
Mikä sinulle on ”normi” ja ”tavallinen” ei välttämättä ole sitä muille.
Ihan sama kuin ihmiset sanovat syövänsä ”tavallista kotiruokaa”. Minun tavallinen kotiruokani voi olla jotakin täysin muuta kuin sinun. Jonkun mielestä einekset ovat ”tavallista kotiruokaa, kun itse en syöttäisi niitä edes koiralleni.
Sinun ”normaalit” alushousut voivat olla minulle todella epänormaalit.
Vai onko jossakin tilastoja, millaiset ovat kaikkein käytetyimmät naisten alushousut materiaalin, kuosin ja leikkauksen puolesta?
Käyn paljon uimahallissa ja salilla, ja mielestäni alusvaatteet ovat jokaisella hyvin erilaisia, mitä nyt olen sattunut ohimennen huomaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuka ju….. on keksinyt stringit?
Bushmannit on keksineet stringit. Näin ainakin mun exäni väitti pilke silmäkulmassa. Hän oli sieltä suunnalta kotoisin, että kai hän tietää...
Oli myö sitä mieltä, bushmanneille pitäisi maksaa jotain rojaltia niiden käyttämisestä :)
Mulla on arkialusvaatteet ihan erilläön seksialusvaatteista. Siis vaatteiden alla, mitä ei päällepäin näe, on mukavat ja alapäälle terveelliset puuvilla-alkkarit.
Kun on tarkoitus siirtyä seksiin, mies valkkaa kaapista netistä tilaamiaan fantasiaansa sopivia seksikkäitä stringejä tms ja minä vedän ne päälle.
Kaikki ovat tyytyväisiä. En ymmärrä, mikä idea olisi käyttää seksivaatteita normivaatteiden alla koko ajan, ihan älytöntä.
Minulla on arkipäiviä varten kauniita puuvilla-alusvaatteita - ei todellakaan mitään ”mummohousuja” - ja ne ovat mielestäni normialkkareita. Samalla vaivalla poimin kaapista yhteen sopivat, samaa kuosia olevat alushousut ja rintsikat, ja kauniita saa ihan samaan hintaan kuin rumiakin.
Kun on sopusuhtainen kroppa, marketistakin tai ketjuliikkeistä löytää kauniita alusvaatteita. Ostan yleensä rintaliivien pariksi useammat samaa kuosia olevat alushousut. Perusmustiin rintsikoihin taas voi yleensä yhdistää melkein mitkä tahansa mustat pikkarit. Kerran löysin Lidlistä tosi hyvin istuvia mustia puuvilla-alushousuja, jotka toimivat arkikäytössä mainiosti mustien liivien kanssa. Ostin varmaan 6 paria kun olivat enemmän kuin hintansa väärti.
Juhliin laitan sitten jonkun vähän spesiaalimman parin, jotta oloni tuntuu paremmin pukeutuneelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Koska onhan ne stringit nyt niin paljon sexymmät". Riippuu kuulkaa hyvin paljon siitä persiistä.
Pätee muuten miestenkin kohdalla, ne miesten pitkälahkeiset pappakalsarit ovat seksin tappajia, ei kun silkkiset briefit kehiin miehet!Paitsi , jos on kaljamaha, niin briefit jää sinne läskin alle
Höpö höpö.
Ja onko sulla joku röntgenkatse, kun miesten pitäisi housujensa alla pitää jotain sexykalsareita sinun mieliksi. Mulla ei ainakaan ole. En ymmärrä miksi kaiken pitää aina olla niin helvetin seksikästä, jos eletään ihan normaalia elämää.
Minä en ainakaan halua viestittää mitään panosignaalia minnekään päin naisena, kun tuolla liikun, haluan olla rauhassa ja mieluummin mahdollisimman epäseksikäs, kiitos vaan.Alushousujen pitää olla mukavat päällä, ettei niitä joudu ronkkimaan mistään vaosta ja etteivät hierrä. Puuvillaiset "mummokalsarit" on parhaat.
Juuri näin.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on arkipäiviä varten kauniita puuvilla-alusvaatteita - ei todellakaan mitään ”mummohousuja” - ja ne ovat mielestäni normialkkareita. Samalla vaivalla poimin kaapista yhteen sopivat, samaa kuosia olevat alushousut ja rintsikat, ja kauniita saa ihan samaan hintaan kuin rumiakin.
Kun on sopusuhtainen kroppa, marketistakin tai ketjuliikkeistä löytää kauniita alusvaatteita. Ostan yleensä rintaliivien pariksi useammat samaa kuosia olevat alushousut. Perusmustiin rintsikoihin taas voi yleensä yhdistää melkein mitkä tahansa mustat pikkarit. Kerran löysin Lidlistä tosi hyvin istuvia mustia puuvilla-alushousuja, jotka toimivat arkikäytössä mainiosti mustien liivien kanssa. Ostin varmaan 6 paria kun olivat enemmän kuin hintansa väärti.
Juhliin laitan sitten jonkun vähän spesiaalimman parin, jotta oloni tuntuu paremmin pukeutuneelta.
ihan mielenkiinnosta kysyn, miksi rintsikoiden ja alushousujen pitää sinusta olla "samaa paria"?
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa naisten housuista on niin matalavyötäröisiä, että pillukarvat tursuaisi edestä jos niitä jollakin vielä olisi. Eli "mummopikkarit" ovat korkeammat kuin monet housut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa naisten housuista on niin matalavyötäröisiä, että pillukarvat tursuaisi edestä jos niitä jollakin vielä olisi. Eli "mummopikkarit" ovat korkeammat kuin monet housut.
kuljetko paidatta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ihan mielenkiinnosta kysyn, miksi rintsikoiden ja alushousujen pitää sinusta olla "samaa paria"?
Kun nyt noin nätisti kysyit, niin vastaan että se näyttää minusta mukavammalta: satun olemaan tällaisissa asioissa symmetrian ystävä ja kokonaisuus tuntuu huolitellummalta kun osat kuuluvat yhteen. Jo tosi nuorena valitsin toiset rintaliivit, jos ensin valittuihin kuuluvaa alaosaa ei ollut puhtaana. Bikinitkin valitsen aina niin, että ylä- ja alaosa ovat samaa sarjaa, vaikka tiedän että moni tykkää niitäkin sekoitella. En vain tykkää ajatuksesta, että alushousut olisivat esim. valkoiset ja rintaliivit violetit, vaikka niitä eivät muut näkisikään kuin minä, mieheni ja joogasalin pukuhuoneen naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Koska onhan ne stringit nyt niin paljon sexymmät". Riippuu kuulkaa hyvin paljon siitä persiistä.
Pätee muuten miestenkin kohdalla, ne miesten pitkälahkeiset pappakalsarit ovat seksin tappajia, ei kun silkkiset briefit kehiin miehet!Paitsi , jos on kaljamaha, niin briefit jää sinne läskin alle
Silkkisistä briefeistä miehellä tulee mieleen vaan Kenny Everettin Cupid Stunt ja se ajatus ei kyllä himota yhtään.
Minäkin olen käyttänyt koko ikäni tavallisia alushousuja, ja käytän yhä nyt mummonakin. Miksi alushousut pitää olla seksikkäät, sillä eihän niitä kukaan näe vaatteiden alta. Mukavuus ennen kaikkea, ja itse en ainakaa jättäisi miehen päätettäväksi millaisia alushousuja olisi hyvä käyttää. Mieskin pitää sellaisia alushousuja mitkä tuntee itselleen parhaimmiksi. Seksi on muuta kuin alushousut.
Mulle taas mummopikkarit on niitä, jotka kyllä ylettyvät (melkein) vyötärölle ja peittävät koko takapuolen, eli ovat matalia jalan aukosta mutta korkeita vyötäröltä. Eli kaikki tai-malliset pikkuhousut eivät ole mummopikkareita.
Tyyliin nämä ovat mummopikkarit: https://www.timarco.com/fi/alusvaatteet/naisten-alushousut/3-pakkaus-sl…-?colid=345
nämä taas eivät: https://www.timarco.com/fi/alusvaatteet/naisten-alushousut/sloggi-basic…