Minkälainen eläin se jauhe on?
Siis se, mistä se jauheliha saadaan? Jauheliha on melko halpaa, sitä on monessa paikassa myynnissä ja siitä tehdyt ruoat ovat suosittuja ruokia, journ kyseessä on selvästi erittäin yleinen eläin. Siksi minua ihmetyttääkin, että miksi niistä ei tunnu löytyvän kuvia mistään.
Kommentit (8)
Jauhe on söpö sian ja naudan risteytys.
Jos jauheliha ei ole sikanautaa, se on prosessoitu elintarvike. Ei siis kannata ostaa kuin sikanautajauhelihaa.
Yleensä jauheet ovat ruskeita, keskimittaisia ja varsin älykkäitä otuksia. Ystävälläni on jauhe, joka on oppinut jopa sisäsiistiksi. Omaavat varsin koiramaisia piirteitä ja tunnistavat nimensä.
Mua sitten vtuttaa i, dioottien avaukset vanhoista aiheista. Eikö oikeesti riitä rahkeet oman mielikuvitukseen??!!
Kysy lihamyllyltä- sehän sen on viimeksi elossa nähnyt ;))
Vierailija kirjoitti:
Jauhe on söpö sian ja naudan risteytys.
Jos jauheliha ei ole sikanautaa, se on prosessoitu elintarvike. Ei siis kannata ostaa kuin sikanautajauhelihaa.
Yleensä jauheet ovat ruskeita, keskimittaisia ja varsin älykkäitä otuksia. Ystävälläni on jauhe, joka on oppinut jopa sisäsiistiksi. Omaavat varsin koiramaisia piirteitä ja tunnistavat nimensä.
Aika hyvä kuvaus. - Unohdi vain keroa, etä usein ovat aika sottaisia, joe jos alkukanaisesti ja epäinhimillisesti haluat syödä näitä verraten pieniä eliöitä, niin heidät kannattaa ensin pestä.
Vierailija kirjoitti:
Mua sitten vtuttaa i, dioottien avaukset vanhoista aiheista. Eikö oikeesti riitä rahkeet oman mielikuvitukseen??!!
No vttuakos tuut motkottamaan sellaisiin ketjuihin jotka vtuttavat.
Tyhmä ja huono avaus.