Itkeäkö vai nauraa (kasvojenkohotukseen liittyvä konsultaatio tänään)
Joo. Tänään tapasin kirurgin joka tekisi kasvojen kohotusleikkauksen. Mun naamassa ei ollut mitään positiivista. Posket roikkui, silmäluomet roikkui, kaula roikkui, ja koko naama pitäisi uusia :) Positiivista sanoi että korvat on kohdallaan ja hiukset pitkät :D :D
Ku lähdin konsultaatiosta niin ei kyllä ollut itsetunto parhaimmillaan...… Onneksi sentään alkoi naurattamaan jälkikäteen...
F
Kommentit (34)
Olen hämmentynyt siitä, että aikuinen ihminen oikeasti loukkaantuu kirurgin sanoista :DDD Minulta on leikattu yläluomet, koska noh... Halusin. Puhtaasti esteettinen juttu. Olisin minäkin voinut loukkaantua siitä (jotenkin, en tiedä miten) mutta tajuan kyllä, että kirurgi haluaa rahaa ja sen takia sanoo mitä sanoo.
Vierailija kirjoitti:
Muakin kiinnostaa ap:n ikä. Oon 44 ja tuntuu et naama on todellaki alkanut roikkua. Pitäis meikata enemmän mutta ei jaksa. Hiukset pidän mallissa ja olen hyvässä kunnossa.
Olen alkanut harkita jotain stydimpää kasvohoitoa näin alkuun. Ei vaan raskis kun ne maksaa maltaita ja mitä jos ei naama yhtään kummene.
Onko ap kokeillut erilaisia kasvohoitoja?
Kannattaa etsiä englanniksi non-surgical facelifts tai non-invasive facelift options, katsoa kuvia, lukea ja vertailla. Suomeksi tietoa ja kuvia löytyy tosi vähän. Perinteisille kasvojenkohotuksille on kyllä vaihtoehtoja, jotka ovat hellempiä ja silti melko tehokkaita.
Ota pistoksia mieluummin kuin leikkays. Esimerkiksi botoxilla saa kohotettua roikkyvat silmäluomet. Osaava pistäjä näkee mihin tarvii täytettä. Sitä voidaan laittaa ohimoille vaikka, tekee ihmeitä. Mulla ainakin toimii todella hyvin. Toipumisaika max pari päivää.
Vierailija kirjoitti:
Olen hämmentynyt siitä, että aikuinen ihminen oikeasti loukkaantuu kirurgin sanoista :DDD Minulta on leikattu yläluomet, koska noh... Halusin. Puhtaasti esteettinen juttu. Olisin minäkin voinut loukkaantua siitä (jotenkin, en tiedä miten) mutta tajuan kyllä, että kirurgi haluaa rahaa ja sen takia sanoo mitä sanoo.
No en tietenkään loukkaantunut :D Kerroin vaan aloitusviestissä sen mikä ensi ajatus oli ja sitten alkoi naurattamaan. Tiesinhän minä, että kasvot roikkuu. En kai muuten sinne konsultaatioon olisi ylipäätänsä mennyt :D :D
F
Mulla taas ihan toisenlainen kokemus, kun menin karvojenpoistolaseriin ja kysyin pakollisessa etukäteiskonsultaatiossa mitä tarpeita kasvoissani olisi korjauksille. Sanoi, ettei kannata ottaa mitään muuta kuin ehkä ihon hionta, että pienet epätasaisuudet poistuu. En kyllä ajatellutkaan ottaa mitään, huvikseni kysyin. Pitäisin kyllä tuollaista epäammattimaisena rahastuksena, mutta itsehän päätökset teet. N51
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi allekirjoitat viestisi "F"?
Se on joku hienostelija jolle on tärkeää viestittää myös vauvapalstaillessaan, että on katsokaash ashianajaja ja ykshityisyritthäjä jonka nimi alkaa hianolla kanshainvhälishellä kirjaimella, Äf niinku Fifi, Fioona, Floora, Friida... Seuraavaksi ihan ohimennen kertoo asuvansa Westendissä...
Tämä oli hyvä😂
Tosi hauska :D
En vaan hoksaa, että mikä on hauska.
F
Vierailija kirjoitti:
Mulla taas ihan toisenlainen kokemus, kun menin karvojenpoistolaseriin ja kysyin pakollisessa etukäteiskonsultaatiossa mitä tarpeita kasvoissani olisi korjauksille. Sanoi, ettei kannata ottaa mitään muuta kuin ehkä ihon hionta, että pienet epätasaisuudet poistuu. En kyllä ajatellutkaan ottaa mitään, huvikseni kysyin. Pitäisin kyllä tuollaista epäammattimaisena rahastuksena, mutta itsehän päätökset teet. N51
Minä en pidä. Näen peilistä tosi väsyneen naisen. Ei se kirurgi minua kadulta repinyt, vaan ihan itse olen ottanut yhteyttä. Tähän jo rahat olen varannut pari vuotta sitten.
Ei kirurgi minun päätöstä leikkauksesta tehnyt, vaan minä itse jo aikaisemmin. Kyse oli aloitusviestissäni vaan siitä, että ei mitään posiitiivista….. :D
F
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en pidä. Näen peilistä tosi väsyneen naisen. Ei se kirurgi minua kadulta repinyt, vaan ihan itse olen ottanut yhteyttä. Tähän jo rahat olen varannut pari vuotta sitten.
Ei kirurgi minun päätöstä leikkauksesta tehnyt, vaan minä itse jo aikaisemmin. Kyse oli aloitusviestissäni vaan siitä, että ei mitään posiitiivista….. :D
F
Sitä juuri tarkoitin, että positiivinen asenne on ammatillisuutta. Tämä lääkäri oli suuren ja hyvämaineisen, myös kauneuskirurgiaa tekevän lääkäriaseman plastiikkakirurgi, ei mikään epämääräinen "kauneusklinikka". Tuollaisesta negailusta tulee juuri se mieleen, että pyritään rahastamaan eli ammattitaito ei välttämättä paras mahdollinen. Mutta toivon, että kaikki menee hyvin ja olet lopputulokseen tyytyväinen. N51
Älä mene leikkaukseen ainakaan vielä, huh, se on lopullista. Pistoshoidoilla saa pieniä ihmeitä aikaan, näytät edelleen itseltäsi, mutta vain pirteämmältä, ei mitään toipumisaikaa. Tärkeintä on ottaa yhteyttä korkealaatuiseen klinikkaan, siellä tiedetään mitä tehdä ja nähdään, mikä sinun kasvoillesi sopii.
Vierailija kirjoitti:
Älä mene leikkaukseen ainakaan vielä, huh, se on lopullista. Pistoshoidoilla saa pieniä ihmeitä aikaan, näytät edelleen itseltäsi, mutta vain pirteämmältä, ei mitään toipumisaikaa. Tärkeintä on ottaa yhteyttä korkealaatuiseen klinikkaan, siellä tiedetään mitä tehdä ja nähdään, mikä sinun kasvoillesi sopii.
Sen kun tietäisi mikä Suomessa on korkealaatuinen klinikka, koska missään ei näe kuvia lopputuloksesta.
Jossain lehdessä toimittaja teki sellaisen kokeen, että kävi kahdella eri kirurgilla konsultaatiossa kasvojen kohotukseen littyen. Ikää hänellä taisi olla noin 40v.
Ensimmäinen - julkkisten suosima tunnettu miespuolinen kirurgi - oli sitä mieltä, että kaikki uusiksi vaan. Löysi sellaisiakin vikoja, joita asiakas itse ei ollut edes huomannut (tai pitänyt vikoina). Lisäksi suositteli rasvaimua kroppaan, vaikka kyse oli nimenomaan kasvojen alueen konsultaatiosta.
Toinen kirurgi - vähemmän tunnettu nainen - ei taas nähnyt mitään tarvetta isoille leikkauksille ym. operaatioille. Sanoi, että asiakas on oikein kaunis ikäisekseen ja suositteli korkeintaan täyteainehoitoja väsyneen yleisilmeen piristämiseksi.
Itse kävin pari vuotta sitten yläluomien kohotuksessa ja kirurgini kertoi, että Helsingin seudulla meno on nykyään sellaista, että tavalliset tekijät joutuvat korjailemaan näiden julkkiskirurgien överiksi menneitä räpellyksiä.
Suosittelen käymään vielä jossakin muualla konsultaatiossa, että saat toisenkin mielipiteen.
No onhan se jo jotain, jos korvat on kohdallaan😋
Ootteko huomannu että noi täyteainehoitajat ja jopa kasvokirurgit on välillä ihan friikin näköisiä kun naamaa on "kohennettu"? En ehkä menis sellaselle. Ryppynenki olis parempi.
Tämä oli hyvä😂